magnhild Skrevet 5. oktober 2004 #1481 Skrevet 5. oktober 2004 GLEDER MEG TIL I MORGEN!! Alt fo rlenge siden nå! Og om to uker er det du som skal fortsette bølgen til Lillen. Så det så! Det har M;ayamor og jeg bestemt! Er ganske sikker på at det er fler som er enig!
Lilletrollet Skrevet 6. oktober 2004 #1482 Skrevet 6. oktober 2004 Jeg skriver under på at du er neste surfer på blå bølgen ! Det må jo være en vis oppfølging her! Klem Lilletrollet
Gjest Madden Skrevet 6. oktober 2004 #1483 Skrevet 6. oktober 2004 Hørte jeg bølge for langslitere?? Vil også være med ja..tror jeg skal ha inngangsbillett etter snart tre år som prøver!!! Det er vår tur nå Bizzy!!! kos deg med Bergenstreff og besøk!! Høres ut som en knall helg det!! :klem2:
bizzy Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #1484 Skrevet 7. oktober 2004 Så koselig med masse hilsener Syns du også kan bli med på den blå bølgen Madden Det har du nemlig fortjent!! Skulle gjerne blitt med på bølgen nå jeg også, og dra med meg alle sliterene Lurer på om det er for sent å bli gravis nå jeg :klø: Kanskje jeg kan få lov til å være det en ukes tid nå før jeg gladlig hopper over til å være gravid *drømme-smiley* Håper du har startet Pergo-bølgen nå Lillen, en skikkelig stoooooor bølge Gleder meg jeg også Hanni!!! Men det er faktisk litt vemodig også Har jo fikset og ordnet i leiligheten jamt i snart 5 år, begynner å bli skikkelig fornøyde, så det blir nok litt trist å selge også Ønsker meg snille mennesker til leiligheten min, men har vel ikke akkurat mulighet til å velge og vrake der Godt at du og Mayamor har bestemt Magnhild, for det er nemlig det jeg vil også Kjempekoselig i går, og det er altfor lenge mellom hver gang vi treffes Koselig hilsen Sandra! :-( I dag tidlig kjørte jeg mannen på flyplassen... igjen... :-( Men han blir i allefall ikke borte like lenge som sist! Kommer tilbake igjen på tirsdag, så da får jeg heller være supereffektiv å få gjort masse hjemme mens han er borte Koste meg masse på treff i går, en stor gjeng med superjenter og fantastisk flotte barn/babyer Rakk akkurat hjem før mannen og besøket så dagen i går ble perfekt disponert Ble sittende oppe litt lenge, kan jo ikke være helt asosial når det kommer besøk fra Trondheim heller Så da vekkerklokken ringet 05.45 :o i dag tidlig var verden utenfor dynen et forferdelig sted, men vi fikk nå ordnet oss. Mannen kom selvfølgelig på at han hadde glemt å skrive ut flybilletten Det var heldigvis ikke noe problem, de ordnet det i innsjekkingsskranken. Men må innrømme at jeg var litt småstresset, hadde jo ikke lagt inn noe ekstra tid akkurat Og når bilen da i tillegg var nesten tom for bensin da vi skulle dra ble jeg litt ekstra stresset. Hjelper jo ikke at mannen har goood tid uansett om han er sent ute eller ikke Sikkert deilig å aldri bli stresset... I dag er det litt kaos på jobb, masse å gjøre, men litt problemer med programmet jeg skal bruke, og it-ansvarlig er i møte og jeg kan ikke fikse... Så da blir det kosesurfing på KG Sånn ønsket graviditetsmessig har jeg hatt endel, men kanskje mindre enn vanlig, med stikninger.. Mest stikninger for et par dager siden og ikke kjent noe etter det. Pleier å ha stikninger omtrent fra litt etter el og ut frem til mens Så tegn, det har jeg ikke, men mister ikke håpet helt enda, selv om jeg faktisk ikke tenker så masse på det som vanlig tror jeg... Kan jo også ha noe med at det har skjedd noe hele tiden i det siste! Er i dag på dag 20, pp 20 bare 8 dager unna ikm, men har bestemt meg for å vente med testing til lørdag den 16 så får vi se om jeg klarer å være så disiplinert
murmeldyret Skrevet 7. oktober 2004 #1485 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg har litt troen på at det er Pergo-jentenes tur nå. Lillen leder ann Ønsker deg ei fin helg! :klem2:
Gjest Madden Skrevet 7. oktober 2004 #1486 Skrevet 7. oktober 2004 Enig med Murmeldyret!!!! NÅ er det vår tur!!!! Hilsen trofast lytter og Pergo-
Lilletrollet Skrevet 7. oktober 2004 #1487 Skrevet 7. oktober 2004 Blåbølge babe! :D Jippi! God helg Bizzy! Klem Lilletrollet
Zianta Skrevet 7. oktober 2004 #1488 Skrevet 7. oktober 2004 :dagensrose: 100 Sider!!!!!!!! Satser på at du nå har blitt gravis slik som Lillen. Og at du ikke trenger 100 sider til. Hvis ikke så må vi forte oss å skrive masse. Klem fra Zianta
meta Skrevet 8. oktober 2004 #1489 Skrevet 8. oktober 2004 Ps.. Bare å komme innom hvis du har lyst til å ta en trilletur :-)
bizzy Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter #1490 Skrevet 8. oktober 2004 :o 100 sider :o Så masse koselige hilsener Satser på at dere har rett Murmeldyret, Madden, Lilletrollet og Zianta! Vil være med på bølgen nå ja!!!! Håper jeg slipper å vente helt til side 200, har jo tross alt tatt meg nesten 2 år å komme til 100 *bank i bordet* Men dersom det blir nødvendig så håper jeg dere hjelper meg å nå målet litt raskere *bank i bordet* Blir gjerne med på trilletur jeg Meta Men vet ikke helt når det skulle bli, mangler bil til uka, og helgen er booket Men skal nok bli med på det en dag snart ja Har vært hektisk på jobben i dag så jeg har ikke rukket å snike meg rundt i dagbøkene å ønske god helg så jeg får ta det her i stedet; GOD HELG
Furstina Skrevet 8. oktober 2004 #1491 Skrevet 8. oktober 2004 GOD HELG God helg bizzy! inte ska du behöva vänta till 200 sidor inte, näe 100 sidor måste vara din gräns. Nu är det din tur!
Ionaa Skrevet 8. oktober 2004 #1492 Skrevet 8. oktober 2004 God helg Bizzy og takk for koselig treff på onsdag. Det må skje litt oftere, særlig siden du har tenkt til å forlate oss Men jeg skjønner deg jo litt da, deilig å forlate en jobb du ikke storkoser deg i akkuratt. Men å forlate den flotte byen Bergen, den stilige leiligheten og de fantastiske KG-jentene (og du forlater nå ikke alle KG jentene, bare bergenserne.....men likevel. Godt du skriver dagbok så vi får følge med deg). Ha en strålende helg og jeg gleder meg til den store hundresiders-pergo-bølgen.
Gjest Madden Skrevet 8. oktober 2004 #1493 Skrevet 8. oktober 2004 200 sider nei!? Det holder da i massevis med gravis-status!!! og så regnbueobservasjoner har jeg hørt... Ha en kjempeflott helg Bizzy!!!
lillen Skrevet 8. oktober 2004 #1494 Skrevet 8. oktober 2004 Excuse me? :klø: Hvorfor får jeg ikke mail når det skjer noe i boka di? Trodde rett og slett du hadde vært stum en stund jeg... Men selvsagt skjer det ting hele tiden i den herlige boken din! :-) Hva tenkte jeg på...? Det er bare sånne skrive-tullinger som meg som trenger hele 200 sider, Bizzy, så ta det med ro...dette skal nok gå heelt fint 100 sider, regnbue-observasjon, pergo og graviS! dette ser meget bra ut! God helg!
meta Skrevet 8. oktober 2004 #1495 Skrevet 8. oktober 2004 inte ska du behöva vänta till 200 sidor inte' date=' näe 100 sidor måste vara din gräns. Nu är det din tur! Nemlig Jeg er jo fryktelig klar til å bli "tante" Hadde jammen vært kjekt med jevngamle småttiser
Bamseline Skrevet 9. oktober 2004 #1496 Skrevet 9. oktober 2004 Stikker bare innom for å ønske deg en God Helg
tyttebæret Skrevet 9. oktober 2004 #1497 Skrevet 9. oktober 2004 Siden jeg ikke har skrevet på en stund passer det jo godt at jeg bidrar med et innlegg på side 100... jeg følger spent med deg nå fram mot IKM. pergo, blåbølge osv er jo gode forutsetninger - ikke sant??
Gjest Mayamor Skrevet 10. oktober 2004 #1498 Skrevet 10. oktober 2004 Kjekt å dra på shopping til deg... Tusen takk for pergokurene. Nå slipper jeg å dra til ny lege og forklare... Håper imidlertid at jeg ikke får bruk for dem. Du vet hvordan det er når en har med seg paraply; Da regner det ikke. Glemmer du den derimot - regner det som besatt... Slik skal det være nå med pergotimen også. Den skal bare ligge der mens magen min vokser... Og du - skal ikke måtte ta flere kurer heller. Nå kan resten av pergotimen din bare være som en paraply... Klem fra Mayamor
bizzy Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter #1499 Skrevet 11. oktober 2004 :sur: :sur: :sur: Frustrerende dag på jobb altså Begynner kanskje å få litt pms... må i allefall konsentrere meg for å ikke bite hue av alle ufølsomme og teite idioter her i dag Men nå skal jeg snart hjem!!! Leverte bilen på verksted i dag tidlig og får ikke hente den igjen før fredag :-( Gruer meg til å fryse på bussholdeplassen i morgen Så koselige meldinger, tusen takk Furstina, Ionaa, Madden, Lillen, Meta, Bamseline, Tyttebæret og Mayamor Kommer sterkere tilbake når humøret blir bedre Dag 25, pp 20, bare tre dager igjen....
Gjest Madden Skrevet 11. oktober 2004 #1500 Skrevet 11. oktober 2004 Tenk bare tre dager igjen..dette er ulidelig spennende bizzy!!! Dårlig humør kan være et godt tegn det...jeg holdt på å bite hodet av folk noen uker... Her skal det krysses det som krysses kan!
Fremhevede innlegg