Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å nei :( Så utrolig kjipt! Godt alt er bra med mannen da. Håper han blir helt i form fort.

Men nå må jo deres "bli-påkjørt-kvote" være oppbrukt sånn at dere kan kjøpe ny bil neste gang og ;) Oddsen for at det skal skje to ganger på så kort tid er jo ikke særlig stor..

:trøste: :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen!

Takk for hilsener Lillen, Zianta og Meta, hjelper på humøret på en dårlig dag :wink:

Joda bilen får vi fikset, og det kommer ikke til å koste oss noe, ikke annet enn noen dager uten bil :roll: Var så dum at jeg tenkte jeg skulle spare litt penger og fjernet leiebil fra forsikringen for tre dager siden :klaske: Har nå satt den på igjen :roll: Var ikke mye pengene å spare, samt at det er verdt pengene å slippe å bli sittende uten bil når slikt skjer.... Men får ta bussen denne gangen, håper vi slipper det her noen flere ganger! Helt enig Meta vi burde ha brukt opp bli påkjørt kvoten vår :roll: *bank i bordet*

Det viktigste er jo at ingen ble hardt skadet!!!! Bilen er jo bare dødt materiale uansett, selv om det ikke føles sånn når den får skader :oops: Litt trist å se at bagasjerommet er blitt kortere :roll: Men det går an å kjøre den, så vi slipper unna ganske greit alikevel! Må jo se på det positive, kunne jo vært værre!

Skaden er taksert til 30.000+ hos naf... Godt vi har forsikring og at det ikke er vår skyld!

Håper el er over, regner ikke med at mannen er klar for veldig mye effektiv prøving de første dagene :tunge1:

Dag 14, venter...venter...venter...venter og atter venter på dag 28 :roll:

Skrevet

Huff! det var skikkelig guffent ja! Godt at din kjære klarte seg så bra da!!

Så begynner nedtellinga igjen!! er veldig spent på dine vegne!! nå som du er med i pergo-beib-foreningen!! :)

Skrevet

Hei. Takker for god klem i boka mi!

Så kiipt med bilen.. men det var som du sier jammen godt det gikk godt med de som var involverte!!! Det er alltid så mye pes rundt sånne ting... Men det er viktig å se det positive i det... sånn som du gjør!!

Ha en fin dag i allefall.. og plei godt med mannen når han kommer hjem!:wink:

shy :)

Gjest Hulderjenta
Skrevet

:o

Hjelp!

Så fantastisk bra at det gikk godt!

Pass godt på din kjære nå! :kose:

:klem: fra Huldra på lynvisitt.... :sjenert:

Skrevet

Ønsker deg en god helg, Bizzy! :klem:

Håper tiden går fort frem til bilen er frisk, og frem til IKM... :-)

Skrevet

Leit å høre om påkjøringa,men glad alt er bra! :blomst:

Jeg har vært håpløst dårlig på å legge igjen spor etter meg i dagbøkene her inne nå. Beklager det! :oops:

Men her har du en stooor gos helg :klem: klem!

Og lykke til med pergo bebien! :hoppe:

Klem :klem: Lilletrollet

Skrevet

Oi! :o

Torsdag må ha vore ein skikkelig ulykkesdag i trafikken, for mannen min blei påkøyrt og!

Når eg las i dagboka di lurte eg først på om det var snakk om samme kollisjonen, men klokkeslettet stemte ikkje. Mannen havna i ein kjedekollisjon på veg heim frå jobb om ettermiddagen. Ein dust som ikkje klarte å stoppe når bilane foran stoppa. Dermed blei fem bilar skada. Bilen vår blei trykt litt inn både foran og bak.

Har ikkje fått vite kor mykje det vil koste å fikse det endå, men eg håpar virkelig ikkje at det blir 30 000 kr. Bilen er nemlig ikkje verdt meir enn ca 25 000, så då velger sikkert forsikringsselskapet å kondemnere bilen og betale ut markedsverdien :cry:

Men det er iallefall veldig bra at verken din eller min mann blei alvorlig skada! Min fekk litt vondt i nakken, men det har nesten gått over no.

Skrevet

Hei Bizzy. Takk for oppmuntrende hilsen i dagboken min! Tiden går jo egentlig fort... det gjør den nok for deg og.. er ikke IKM 14 for deg? Det er ikke så lenge til det heller.. spennende!!! Nå som lillen har lykkes.... får vi håpe at hun startet en blå bølge!! Ikke sant?

Ha en fin tirsdag!

shy :)

Skrevet

Oj, nå har jeg ikke skrevet i boken min på noen dager.... litt spent og tiden går så altfor sakte :roll: Har forsøkt å tenke på andre ting, men jeg er ikke spesielt flink til det :sjenert: Tvinger meg selv over på en annen tankegang enn mulig graviditet og hva vi gjør da... men rekker kanskje å tenke et par små ting og vips så er jeg tilbake til prøvertenking :roll: Kommer til å bli helt håpløs når det endelig blir vår tur :tunge1:

I helgen har jeg jobbet både lørdag og søndag så denne uka kjennes lang ut allerede.. har torsdagsfølelse og ønsker meg veldig helg :roll: Men har nå i allefall planer denne uka så da går nok dagene forsåvidt fort til tross for at det nå er de laannnge dagene mellom EL og IKM :wink: I dag skal jeg til venninne Å og lille A, mannen skal i møte med et av firmaene han er med å starte. Så vi skal reise og se på leilighet og tomt, Å solgte leiligheten sin til det dobbelte av det hun gav for den forrige helg :o Jeg vil også ha sånn vill budrunde på vår leilighet!

I går var jeg hos frisøren!!! Kjempedeilig og veldig nødvendig :oops: Hadde mer enn "litt" utvekst så jeg gav frisøren frie tøyler så nå er jeg mørkere enn normalt, men alikevel lys, kjempegodt forklart :ler: Ikke helt sikker på om det er helt meg, men morsomt å prøve noe nytt i alle fall :D

Mannen ble sendt på OBS for å kjøpe nye dørhåndtak til alle innerdørene så de ble byttet i går! En verden av forskjell, ble kjempefornøyde begge to :D Utrolig hvor mye sånne "småting" har å si :kul:

På Onsdag får vi besøk som skal være hos oss til lørdag, spennende kjenner ikke hun som kommer noe serlig, men det blir nok koselig 8) Og til helgen håper jeg vi får malt alle dører, vinduer og lister i stua... har snakket om det lenge, men er ikke i nærheten så flinke og effektive til å jobbe som vi er til å planlegge :oops: :tunge1:

Går forresten veldig bra med mannen og bilen skal inn på verksted neste mandag, typisk at man må styre og ordne med slikt mens mannen er på jobb i Oslo :evil: Men skal bli godt å få bilen tilbake igjen helt rett og fin sånn som den var, liker ikke å kjøre rundt med bulkete bil lenger jeg, trodde jeg var ferdig med det da vi solgte den siste 1500kroners bilen :tunge1:

Tusen takk for alle koselige hilsener!!!!

Er nå på dag 19, pp20, og ventetiden mot IKM føles lang allerede :roll:

Skrevet

Godt å høre at det gikk bra med mannen din!

Det må ha vært skummelt.

Hvordan går med med Oslo-flytteplanene?

Vet du når dere kommer til å flytte hit?

Skjønner at ventetiden er lang og forventningene høye denne gangen. (Vi har forresten IKM omtrent samtidig, men mine forventninger er skrudd endel ned etter dårlige nyheter om mannens sædkvalitet...)

Håper dagene går sånn tålelig fort og at resultatet blir positivt!

:klem: , Cielo.

Skrevet

Koselig med hilsen Cielo!!!

Vet ikke helt når vi flytter til Oslo...., fortest mulig er jo håpet, men må vente til mannen får seg jobb etter studieslutt i desember. Så det blir vel ikke før februar tidligst :roll: Men tror tiden frem til det kommer til å gå ganske fort selv om tiden frem til EL virker lang :tunge1: Rart det der, det som er langt unna kommer liksom fort, men det som bare er dager unna virker som en halv evighet :roll:

Håper vi begge kan hive oss på den blå bølgen som Lillen har startet :tommelsmil:

Skrevet

:tommelsmil: Det håper jeg på også!!! Det hadde vært heeeelt supert!! :Nikke:

Jeg satser på å starte i november jeg da..på en blå bølge... :roll: Du sier at IKM er en evighet unna...vel...november...DET er en liten evighet det! :wink: Men vi får vel finne på noe moro å fordrive tiden med! Nå har du jo ordna leiligheten..kanskje ikke så mye mer å finne på da..men du har jo alltids koselige cafe-besøk med venner...god bok & kakao i godstolen...kosekvelder med din kjære...etc..... :)

Skrevet

Koselig med hilsen Madden :kyss:

Vel ikke akkurat ferdig med leiligheten... :oops: Ferdig med planleggingen kanskje... er fremdeles mye som skal gjøres og vi er flinke til å surre bort tid :roll: Spesielt med rene kosekvelder :hjerter2: Så vi har masse vi kan fylle tiden med mens vi venter ja!!! Burde kanskje benytte muligheten til å jobbe litt effektivt, skal prøve å ta meg selv i nakken og bli effektiv fra og med torsdag :ler: Har nemlig planer om restauranttreff med bergensgjengen i morgen og tomt og leilighetsjakt sammen med Å i dag, så tiden kommer nok til å gå fort selv om det ikke virker slik på dagtid når jeg har tid til å tenke på tiden :ler:

Vi skal ha vår tur på den blå bølgen nå vi også :Nikke:

Gjest Mayamor
Skrevet

Godt å høre at det går bra med mannen da.

Bilen kan fixes - ikke alt på mannen kan... :wink:

Men kjedelig er det uansett.

Kommer du i morgen på TGI-Friday - eller passer det ikke siden dere får besøk...? :sjenert:

Blå bølge for langsliterne NÅ - det har jeg bestemt! :idesmil:

Klem fra Mayamor

Skrevet

Selvfølgelig kommer jeg på TGI-Friday i morgen :hoppe:

Besøket kommer ikke før sent, og mannen har tatt på seg hente oppgaven :D

Gleder meg masse :danse:

Skrevet

Vil bare si hei jeg :vinke:

Håper du kan slenge deg på den blå bølgen lillen har startet, og dra med deg resten av jentene også :blomst:

Skrevet

Hurra for at du kommer til Oslo snart, Bizzy. DET gleder jeg meg til! (Har sikkert sagt det hundre ganger i dagboka di :ler: )

Men det er ikke lenge til IKM nå - og jeg føler du er nestemann i køen. Heia blå bølge! Jeg krysser alle fingre for kryss! (Men ikke beina, for jeg vil gjerne føde snart :wink: )

Stooor klem fra hanni

Skrevet

Tusen takk for heiing, gratulasjoner og fine hilsener, Bizzy! :klem: Du er så god!

Tror på Mayamor; bølge for sliterne!

Når jeg blir gravid, er det nok håp for alle... :wink: Det lønte seg nok å være litt gravis på forhånd.

Dette er helt uvirkelig, og jeg unner alle slitere en så lykkelig hverdag som den jeg har i vente! :-)

Nå håper jeg tiden raser av gårde!

Mot pergo-bølge! :klappe:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...