Gjest Madden Skrevet 17. september 2004 #1421 Skrevet 17. september 2004 Velkommen til pergo-babe's klubben!! Det er nok vi som til slutt får de søteste barna ja..!! Håper det går greit med kuren, og at du ikke merker så altfor mye bivirkninger! og så er det bare å stå på!! Hos meg klaffet det også i pause-syklusen etter første kur! dette går flott vet du!! Ha en kjempefin helg!!
Sandra Skrevet 18. september 2004 #1422 Skrevet 18. september 2004 Da går det sikkert neste gang Ha en god helg du også!
Gjest Hulderjenta Skrevet 19. september 2004 #1424 Skrevet 19. september 2004 for Pergo!! Håper du har det fint! Ønsker deg en god dag!
Cielo Skrevet 19. september 2004 #1425 Skrevet 19. september 2004 Hei Bizzy! Tenkte jeg måtte innom og fortelle om den nydelige nyfødte Pergo-babyen jeg var på barselbesøk hos tidligere i uken. En spesielt søt baby, og min teori er at det skyldes Pergoen! :enig_animasjon: Lykke til! , Cielo.
meta Skrevet 20. september 2004 #1426 Skrevet 20. september 2004 Heisan vennen! Endelig har du mannen hjemme hos deg Vedder på at livet er litt bedre i dag til tross for teite tanter :trøste: Klem fra Milla Sofie og meg
bizzy Skrevet 20. september 2004 Forfatter #1427 Skrevet 20. september 2004 Jeg har mannen hjemme ja Bare så synd at turen hjem ble så innmari dyr Vi suste visst forbi en fartskontroll i litt over 100 vi :oops: Så den ikke før det plutselig stod en stor politimann midt i veien og vinket oss inn Så han samtidig og sa i kor; Dette blir dyrt Hadde rett også Så nå er vi 3800kroner fattigere og mannen har 2 prikker på førerkortet... Blir mye spaghetti og ketchup denne måneden tror jeg Men sånn bort i fra at hjemturen ble dyr er det helt fantastisk at mannen er hjemme Våknet en stund før vekkerklokken i dag tidlig og krabbet inn i armkroken til mannen min og sov der til vekkerklokken ringte og han gikk i dusjen slik at jeg kunne ligge å høre ham på badet og bare nyte noen ekstra minutter under varm dyne :hjerter2: I dag er planen kalvestek med poteter, brokkoli og sjysaus og kanskje et glass vin før vi samler sammen litt skrot som skal kastes i kontaineren på lørdag! Skal sette oss ned å skrive shinings-plan slik at vi er ferdig med allt inne til jul! Håper jo på å selge på nyåret! Skulle vært en runde rundt i dagbøkene, men dagen i dag har ikke hatt timer nok ennå... masse rot etter at jeg hadde fri på fredag :evil: Skjønner ikke at ting kan være så vanskelig :klø: Er nok helt uerstattelig her jeg Tusen takk for alle koselige hilsener :bukke: Og ja forresten, jeg har det helt fantastisk fint for tiden selv om vi ikke får allt som vi vil Men nå er det jo pergotid så da skal det bli andre boller ja En stooor "bollemage" til meg takk Masse klemmer til dere alle fra snart pergo-bizzy Dag 4, pp20
lillen Skrevet 20. september 2004 #1428 Skrevet 20. september 2004 Pergo paaaaaarty! Det var forresten riktig av mannen å kjøre for fort nå. Han må få gjort fra seg slike ting før dere lager et pengesluker-vidunder Jeg elsker middags-ideen dine Hadde vært noe det... Håper dere koser dere! :hjerter2:
bizzy Skrevet 21. september 2004 Forfatter #1430 Skrevet 21. september 2004 Jeg elsker middags-ideen dine Hadde vært noe det... Du får ta deg en tur til bergen! Er alltid plass til gjester ved bordet vårt Pergo paaaaarty her ja Er veldig spent mest på om vi får de ønskede resultatene, og også på hva slags bivirkninger jeg kommer til å få. Var med nesten andaktig følelse jeg tok den første pillen i dag tidlig Vi koste oss veldig i går, middagen ble som planlagt og veldig god Og resten av kvelden ble tilbrakt i sofaen, glemte visst å rydde vi Fikk pratet masse, eller jeg fikk pratet masse... Mannen slapp vel ikke til så masse hvis jeg tenker meg om :oops: Har jo brent inne med det meste nå over lang tid mens han har vært borte, så selv om jeg prøvde å holde kjeft en gang i blandt så varte det vel ikke noe mer enn maks 10 sekunder av gangen Vet jeg har bablet i vei lenge når mannen bare ser på meg og smiler, verdens fineste smil med både munn og øyne og når jeg da holder kjeft så kommer kommentaren; "Du er så søt" :hjerter2: I dag skal han desverre være lenge på skolen, må ta igjen litt av den måneden han har vært borte. Men jeg skal vente klar med kake og kaffe hjemme jeg Har litt behov for å skjemme han bort litt nå Dag 5, PP20, 1 pergotablett er tatt
meta Skrevet 21. september 2004 #1431 Skrevet 21. september 2004 Jej.. Partyet er igang Du... Har du noen planer på lørdag?? Mannen min skal i utdrikningslag, så hvis du kan hadde det vært koselig å treffe deg. Dag/kveld alt passer
bizzy Skrevet 21. september 2004 Forfatter #1432 Skrevet 21. september 2004 Det hadde vært kjempekoselig å møtes på lørdag!!! sms'er deg jeg Bare 18 min igjen
murmeldyret Skrevet 22. september 2004 #1433 Skrevet 22. september 2004 Nå er du vel en ekte Pergo-babe? Det blir en spennende måned!
Gjest Madden Skrevet 22. september 2004 #1434 Skrevet 22. september 2004 Grattis kjære Bizzy! og som fullverdig medlem av Pergo-babe-foreningen!! En utrolig fordelaktig forening å være medlem i forøvrig!! Bare vent!!! På en liten straks blir det bollemage på deg!!
ny dag Skrevet 22. september 2004 #1435 Skrevet 22. september 2004 Hallo pergo-babe Heier på deg jeg... deg og mannen og pergo Er så flott at du har det så bra sammen med mannen din. Vet at det barnet dere kommer til å få vil ha det godt. Han/hun får noen supre foreldre Klemmer fra ny dag
bizzy Skrevet 23. september 2004 Forfatter #1436 Skrevet 23. september 2004 Skikkelig ordentlig pergo-babe nå ja Murmel :bukke: Tusen takk for koselig velkomst og medlemsskap i Pergo-babe-foreningen Madden Tok min tredje tablett i dag tidlig og venter utolmodig på at dagene skal snike seg avgårde til el og deretter IKM... Blir nok en laaaaang måned det her med masse forventninger og håpefulle tanker :Drømme-smiley: Tusen takk for kjempekoselig hilsen Ny dag! Blir rent rørt jeg I går etter jobb var vi på mannens årlige sjekk på haukeland, og allt er flott og fint som det skal, alltid en deilig bekreftelse Deretter ble det middag, og den planlagte ryddesjauen ble utsatt Flinke til det... I dag skal mannen på bedriftsrepresentasjoner på skolen og deretter i styremøte så da ser jeg han vel ikke før seint i kveld. Alt tilbake til normalen Koser meg masse med at mannen er hjemme igjen og gruer meg allerede til han skal ned igjen i oktober.. De hadde behov for at han kom tilbake en uke neste måned, men de kunne jo selvfølgelig ikke ha han der fra Mandag til fredag... Neida, det var nemlig veldig nødvendig at han var der fra onsdag til tirsdag. Typisk, da blir det alenehelg igjen Men jeg har det helt supert altså selv om dette vel ble et litt sutrete innlegg Dag 7, pp 20 (1pergoforsøk) :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
lillen Skrevet 23. september 2004 #1437 Skrevet 23. september 2004 Noen bivirkninger? Jeg regner egentlig ikke med det, siden du ikke nevner noen... :-) Good! Ryddeutsettelser? Hva er det? :o
Gjest Mayamor Skrevet 23. september 2004 #1438 Skrevet 23. september 2004 Spennende nå som du er blitt pergobabe... Innom og sier heisann. Klem fra Mayamor
bizzy Skrevet 24. september 2004 Forfatter #1439 Skrevet 24. september 2004 Koselig med hilsen Maya Tror ikke jeg har fått noen bivirkninger Lillen, i allefall ikke enda Men jeg er utrolig trøtt hele tiden, sover middag fra 18 til 20 (har ikke sjangs til å holde meg våken... :oops: ) og sover som en stein hele natten. Kan jo kanskje være pergoen, men jeg tror heller det er allt bråket på jobb som gjør at dagene blir veldig slitsomme så allt overskuddet blir borte Det er nemlig full krig i mellom et par i ledelsen, og en skikkelig følelse av at noen leter etter noen å skylde på :evil: Gjør det jeg kan for å holde meg selv unna konflinkten, slitsomt I dag skal jeg trene :o Blitt en stund siden sist så da kommer jeg vel til å ha skikkelig gangsperre hele helgen Jaja en god grunn til å la mannen være hovedrepresentant for oss på dugnad Nei, får vel heller se mine begrensninger og ikke ta helt av i dag i stedet 8) Dag 8, PP 20 bare en tablett igjen av første pergokur Hmmm, mener å huske at jeg har lest et sted at el kan komme litt tidligere enn vanlig i pergosyklusen :klø: Jaja får bare krysse fingrene for klaff og følge legens befaling; "Nå må dere kose dere, og det skader ikke å tenke på at annenhver dag kan være fordelaktig "
shy Skrevet 24. september 2004 #1440 Skrevet 24. september 2004 Hei!! Tusen takk for oppmuntrende ord i daboken min!! Det er vel derfor vi har dagbok her på KG!?! Utrolig fint og godt å høre at det ikke er jeg som er ond og kiip, men at andre tenker likt som meg.... Dette er jo en utrolig spennende mnd for deg.. med pergo og det hele... Jeg skal følge nøye med, og krysser det jeg har for at det klaffer for deg og mannen. * blå vibber, blå vibber* Ha en fin helg, og god trening!! kos shy
Fremhevede innlegg