Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er litt spent nå, må innrømme det!!! Mangler det vanlige pre-mens symptomene mine som pleier å være en blanding av inbildte svangerskapsplager og pms :roll:

En ting som er uvanlig er at jeg har veldig mye mer utflod enn normalt :roll:

Hadde jo egentlig bestemt meg for å ikke teste før etter flere dager over ikm... , men tror nok jeg ikke klarer å holde meg... blir vel enda en blank en :frustrert:

Er ikke så veldig positiv i dag, men det kommer vel pga alle skuffelsene tidligere :( I morgen derimot blir nok allt så mye bedre uansett for da skal jeg hjem til mannen min, og han blir med over fjellet igjen på søndag og da blir han hos meg :hjerter2: Gleder meg til å komme tilbake i vårt normale lille familieliv, meg, mannen og katten :D

Tusen takk for gravidvibber Sandra, jeg soooooper de til meg :sjenert:

Kryssing og klem settes stor pris på Hanni :kyss:

Lillen, positiviteten din smitter litt altså :Nikke:

Skal flytte til oslo ja, Lilletrollet, men ikke før mannen får seg jobb og vi har solgt leiligheten dyrere enn dyrt , er jo lov å håpe :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker deg god tur østover, Bizzy!

Du må sms'e til hele bergens-gjengen hvis det er noe nytt i din tilstand ja? Hvis ikke kan det hende du kommer til tomme dagbøker i neste uke - resten av supergirls kan ha krepert av spenning..!

Jeg klapper videre for det unormale... :klappe:

Utflod er sikkert bra! :blomst:

Moa! :kyss:

Skrevet

Så koselig med kryssing og vibber, Murmel og Tilde! Håper det hjelper :wink:

Kommer nok til å få ordnet med oppdatering her inne dersom det skjer noe Lillen :wink: Koselig hilsen :kyss:

I dag er det IKM :o Har kjent ut som jeg har fått mensen både tirsdag og onsdag og i dag :roll: Kjenner også til tider litt små trykk i korsryggen, så jeg er redd for at tanta kommer selv om velkomsten ikke kommer til å bli hjertelig :-?

Tok faktisk test i dag tidlig, men jeg klarte faktisk å knote deg til slik at jeg ødela den digitale Clearblue testen min :oops: Trodde det skulle være umulig :tunge1: Får kjøpe ny når jeg tråler byen i dag og venter på at klokken skal bli nok til å ta flybussen :)

Satt barnevakt i går, gikk som en drøm! Koste meg masse jeg, og det så det virkelig ut som foreldrene hadde gjort også! Til tross for at de hadde vurdert å ombestemme seg da de var på vei ut :ler:

Og i dag skal jeg til mannen min :hoppe::hjerte: :hjerter2: :hjerter::hoppe:

Skrevet

Phu... nå er jeg oppdatert, har lest i fra side 83, dustoralpakka hvor mye du skriver da, ble helt sår i øynene av dette!

Jeg er litt misunnelig på deg nå, som er ferdig HSG og som har Pergo i bakhånda. Forhåpentligvis setter min lege meg på samme programmet, derfor er det viktig at du lykkes slik at jeg kan gå inn på legekontoret med mot i brystet og vett i pannen.

Har selv klart å ødlegge flere tester pga. surr, men akkurat nå syntes jeg det ble litt for mye spenning. Ta deg sammen nå, du kan klare det!

:kreperesmily:

God tur østover, krysser fingrene for deg :-)

Skrevet

:oops: Lite å gjøre på jobben til tider, sa da blir det nok endel skriving her inne ja :oops: Veldig koselig med besøk Gadget :klem2:

Deilig å være ferdig med HSG og vite at jeg har pergo klar til neste syklus, samt ny time hos legen i Januar! Får litt ro i prøvernervene da :ler:

Skulle så gjerne ha fått et svar i dag tidlig, men nå verker det i ryggen, så jeg har mine tvil om at dette er den store lykkelige perioden :roll: Har glemt å pakke pergotablettene mine, så nå har jeg ordnet det så jeg får låne firmabilen og kjører hjem i lunsjen for å hente de :sjarmor: Har selvfølgelig ikke oppgitt den helt riktige grunnen for hvorfor jeg har behov for å stikke hjemmom en tur :ler:

Huff, få mennesker på jobb i dag, masse reisevirksomhet og møter, så her sitter jeg da med lite å gjøre og altfor masse tanker som lager kaos i hodet :klø: Litt frustrert nå :tunge1:

Skrevet

Hm, lurer litt på om du er gravid jeg :sjenert:

God tur til mannen i dag :wink:

Skrevet

Fort deg å test en gang til da..

Er litt spent.... :sjenert:

(Krysser fingre.... :tommelsmil: )

Håper du får en flott dag! :vinke:

Skrevet

Forslag: ikke kjøp test idag, og ha pergo lett tilgjengelig i bagasjen :wink:

Hvis du holder ut uten å teste da...

Feen følger deg overalt...

Reklamesitat: Vi e ganske lik vi to!

Jeg tenker på shopoholisme og sovesyken... :wink:

Er det normalt for deg å ha vondt i korsrygg før mensen? Jeg håper tanta snur i døra...du skal jo reise bort, og det er ingen å besøke...

Ha en herlig langhelg!

Skrevet

Kjære dagboknabo! Vi er mange som skriver nesten hver dag, men vi fyker likevel over på side 2 temmelig kjapt. Jeg har dessuten observert at dette er det flere av oss som syns er litt dumt. Derfor prøver jeg meg på et lite opprop på ”ris og ros” for å se om moderatorene vurderer å revurdere litt – og i det minste dele ”oss” i to. (Som vel egentlig er tilstrekkelig?)

Er du enig med meg, skriv gjerne under på mitt lille innlegg, som du finner her --> http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=96556

Ha en fin dag! :klem: fra Månebarnet

PS - Jeg sender deg litt "tanteskremmevibber", jeg. Har fortsatt litt rester fra sist gang Hulderjenta skremte tanta bort fra meg (om enn helt uten grunn). ;-) Ha en fin helg!

Skrevet

Innom med en liten klem og sier at jeg tenker på deg. :klem:

Ikke helt i form om dagen - forskjølet og vond i halsen

- så besøk tror jeg vi må utsette litt slik at ikke masse Kg-babyer eller kommende gravide blir syke... :wink:

Klem fra Mayamor

Skrevet

Hei Bizzy!!

Så spennende med IKM og symptomer, jeg hadde også mange mens symptomer før jeg testet så det er håp!!!

Du får oppdatere oss så fort du vet noe mer :)

Skrevet

Gisp! IKM var jo i går jo!! ....nå er jeg spent altså...og du er borte på langhelg?! hvordan skal dette gå? :sjenert:

Skrevet

Heisann! Sitter hjemme hos svigers og bare venter på at mannen skal bli ferdig på jobb! Så blir det middag her før vi reiser opp til mine foreldre og spiser middag nummer to der :ler:

Må nok desverre informere om at jeg nå er i kategorien pergo-babes :roll: Så da er det bare å vente på dag 5 og pillestart! Spent på hvilke bivirkninger jeg kommer til å få :klø: Håper den største "bivirkningen" blir positiv test om en 27-28 dagers tid ;)

Så da er jeg altså på dag 1, pp 20, ting tar tid tydeligvis :sinna:

Tusen takk for alle koselige hilsener, vibber og heiing jenter setter umåtelig stor pris på all støtten her inne :kyss: Er forresten unormalt avslappet til å være dag 1, tror det kommer av at jeg har tro på at pergo er tingen :ler: Også hjelper det jo også at jeg er her for å ta med meg mannen min hjem igjen :hjerter2:

Er nok ikke sikkert jeg kommer meg innom nettet igjen i løpet av helgen, i så fall;

Ha en superduper helg alle sammen :kyss:

Skrevet

Leit at mensen kom :trøste:

Men, Pergo-babe, nå er det virkelig håp! :tommelsmil:

Jeg slo til i syklusen etter Pergo (skulle ta annen hver måned)

Ønsker deg ei fin helg! :klem2:

Skrevet

Så leit at tante kom :(

Men jeg har en magefølelse at babyen har lyst å bli en sommerbaby :)

Skrevet

Herlig avslappet, er du :-)

Jeg beundrer deg.

Men som du sier; denne syklusen er det mann og pergo!

God helg :klem:

Skrevet

Jeg heier på pergojenta! Så fint at mannen kommer hjem! Ha en super helg! :klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...