Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Surfe kg til slutt?? Hvor er prioriteringene dine jente?? :fy:

:tunge1:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:o :oops: Huff, hva var det jeg tenkte på :oops:

Skal aldri gjenta seg :sjenert:

:tunge1:

Skrevet

Bra du fikk orden på prioriteringene dine igjen, Bizzy! Ikke no mer tull nå! :fy:

Angående prat om pergo imorgen...

Jeg er overrasket over at det ikke er blitt nevnt før! Det er jo flere av oss andre som har fått det uten for mange undersøkelser først!

Det er ikke noe farlig å ta initiativ til det, selv om du er beskjeden;

"Jeg har hørt at noen får pergotime...!?" :sjenert:

"Er det en mulighet...?"

Da jeg og mannen var til samtale, virket det som om damen ble imponert over hva jeg "visste", og legene generelt blir nok bare glad for at man har undersøkt saker på forhånd, og tatt stilling til spørsmål, slik at man får mest mulig ut av timen.

Jeg ønsker dere masse lykke til! :klem2:

Hurra for forsinket el! :hoppe:

Dette blir det barn av!

Jeg trodde at mannen din kom hjem for godt nå, men det er jammen ikke lenge til! :-)

Håper du får ordnet deg fri den fredagen... :wink:

Ha en goooooo helg! :kyss:

Skrevet

Har lært nå ja, ikke noe mer tull herfra nei :ler:

Har syns det har vært rart jeg også, men så har jeg jo ikke fått til å spørre heller da :oops: Irriterende å være så forsiktig noen ganger :roll: Men i morgen skal spørsmålet komme!!!!

Takker og bukker for tips ang. hvordan spørre Lillen, skal huske på de til i morgen :bukke:

Håper også at denne helgen skal bli fruktbar!!!!! Passer så bra med tanke på tidspunkt for evnt. fødsel :oops: Også kunne jeg kanskje fått brukt den superdupersøte jakken jeg kjøpte på salg i Amsterdam.. Kjøpte den egentlig for å gi bort, men var så fin at jeg klarte ikke jeg :oops: Får heller spare den i tilfelle jeg eller en av mine søsken får en liten jente en gang på våren/høsten :Drømme-smiley:

Skrevet

Jeg har el :hoppe: Og mannen kommer hjem om et par timer :sjarmor:

Tegnene er ikke til å misforstå! Skikkelig mensverk i korsryggen og litt stikking på høyre side!! Er så glad at jeg godt kunne hoppet og danset her på kontoret, hadde det ikke vært for at jeg ikke er helt alene :ler:

:sjarmor: Detta skal det bli barn av :sjarmor:

Skrevet

For en timing den EL'en din har!

Håper dere får en produktiv kveld... :sjarmor:

Og jeg er enig med Lillen; jeg tror mange leger vil sette pris på at man er forberedt og har tatt stilling til dette på forhånd.

Lykke til! :)

Skrevet

Beklager å måtte skuffe deg, men det blir nok en gutt denne gangen, vennen :babygutt:

Har man kun sex akkurat på el-dagen, er det veldig stor sannsynlighet for gutte-baby.

:hjerte::babygutt::hjerte:

Men nå tuller jeg; det blir jo ingen skuffelse uansett! :roll:

Skrevet

Tipper at bizzy har fått hjem mannen sin og har skredet til verket nå....

Go bizzy!!!*cheerleader-smiley* :hoppe:

EL kunne jo omtrent ikke ha kommet på en gunstigere tid!!!

Jeg driver aktiv kryssing på dine vegne, bizzy,

og gleder meg til rapport i morgen! Lykke til!!!! :tommelsmil:

Klemmer fra edea :klem:

Skrevet
Go bizzy!!!

En "snikleser" stikker innom med en melding - for denne kunne ikke gå ukommentert hen. :ler::ler::ler: Den der gav noen flotte asosiasjoner, gitt... :ler::ler::ler: *tar frem pompomene og blir med i heiagjengen*

Skrevet

:heiajente: Yo Bizzy! Get dizzy! :heiajente:

:heiajente: Go Bizzy! Get bizzy! :heiajente:

:wink:Hey Mizzy, don't be a sizzy! :kline:

Skrevet
:heiajente: Yo Bizzy! Get dizzy! :heiajente:

:heiajente: Go Bizzy! Get bizzy! :heiajente:

:wink:Hey Mizzy, don't be a sizzy!

:hoho: Du er en utrolig jente Lillen!!! :hoho:

Men jeg er helt enig altså!!

:heiajente: GO BIZZY!!! :heiajente:

Skrevet

Ja, jeg er helt utrolig! :Hehe:

Skulle hun ha fri fra jobb idag?

Jeg som hadde håpet på oppdatering...

Er så spent! :plystre:

Og Meta kan tilfeldigvis ikke hjelpe oss... :plystre:

Er dette en slags konspirasjon??

:sur:

Skrevet

Tipper du får en god helg, men vil ønske deg det alikevel...kos dere masse, bare dere to... :kline:

TVI TVI!!!!

Skrevet

Å Så mange koselige hilsener!!!!! Blir rent rørt jeg :kyss:

Mannen har kommet hjem med datamaskinen en tur, så nå sitter jeg og surfer analogt.... en liten overgang fra å normalt bruke bredbånd :roll:

Samtalen hos legen gikk veldig bra!!!!! Ingen feil å finne noe sted, så nå har jeg 20 pergotabletter i skapet :sjarmør: Blir evnt. skikkelig pergoparty neste syklus :kline: Tror mannen syntes litt synd på meg da han leste opp alle mulige bivirkninger :ler:

Var ikke på jobb i går nei, hadde jo viktigere ting å ta meg til :sjarmør:

Tusen takk for alle hilsener, jeg skal ta meg en lengre tur på nettet når jeg får tid på jobben til uka :blomst:

Ahhh, jeg er såååååååå lykkelig! Og i dag skal vi på storken og hilse på Milla Sofie :hjerter2:

Skrevet

Så fint at det gikk bra hos legen og at det ikke var noen feil noe sted! :) Jeg vet ikke stort om Pergo, men håper det gjør susen for dere.

God tur på barselbesøk! :babyjente:

Skrevet

20? :P

Jeg fikk bare 10... :(

Kjempefint å lese at ingen feil var funnet :-)

Kos deg med Milla!

Skrevet

Hallo??? Ikke tabletter du har LYST til å få mange av!! :ler: Jeg har et helt årsforbruk i skapet..er ikke lykkeligere av den grunn dere!! :ler: Bivirkningene er ikke spesielt oppløftende å lese om...godt å få litt sympati der ja...men det er jo verdt de bivirkningene som dukker opp hos meg..når virkningen er så bra!!synes iallefall jeg da... :)

Riktig god helg!!!:D

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...