Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

Fremhevede innlegg

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Dumme tante rød... :sur:

Men husk hva jeg har sagt før - vi skal bli mamma'er, både du og jeg! *optimistsmiley*

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:trøste:

Supervennen vår...

Hvorfor må verden være så teit mot oss gang på gang? Det er sikkert en mening med at vi må vente litt...

Tenk på hsg du! :P Og tiden etter det - det blir tider det! :P

Skrevet

:trøste:

Dumme, dumme verden som er så urettferdig! :evil:

STOOOOR trøste klem fra meg, håper det kan hjelpe bitte litt... :klem:

Skrevet

Tusen takk for koselige hilsener jenter, det er balsam for et frysete humør!!!!!!!! Tusen tusen takk! Jeg kommer sterkere tilbake om litt tenker jeg :sjenert:

Er fremdeles litt tung i humøret, men skal hjem å spise sjokolade og sove litt etter jobb i dag så blir nok allt så masse masse bedre! Har bare ikke nok positive tanker til å skrive så masse på kg men kommer plutselig tilbake! Da skal jeg legge igjen hilsener og bli aktiv igjen.

Skal på apoteket etterpå å kjøpe miniklyster :o Har aldri prøvd slikt før.... håper jeg reagerer normalt på det slik at det ikke blir noen superflaue episoder under HSG undersøkelsen på torsdag! Hjelpes det er snart altså!!!!!! :D

Regner med at vi skal ha samtale med legen den 3. har i allefall ikke hørt noe annet...

Tenk om jeg får pergo og blir superfruktbar.... Tenk om det faktisk kan bli klaff for oss innen tre måneder har gått :o Tenk om tenk om tenk om!!!!! Det hadde vært helt drømmesituasjon altså :Nikke:

Og vips der var jeg i litt bedre humør :wink:

Ha en fin dag alle sammen, dere er en kjempestøtte og jeg setter stoooor pris på alle sammen her inne :kyss:

Skrevet

Du skal se det blir klaff med Pergo!! Vidundermiddelet mitt!! på kur nr.2 var det iallfall full klaff hos oss! så vi håper på repetisjon, og så skal vi prøverne som ennå ikke har full klaff snart ta en STOR blå bølge!!

Sender en god :klem: din vei...

Skrevet

Oi - ikke lenge til HSG. Jeg kan virkelig ikke forstå at du skal trenge klyster altså - det er jo som en vanlig, litt lang GU....

Sjokolade hjelper alltid på humøret, Bizzyvenn! Det er lov å spise masse!

Og selvsagt skal du bli superfruktbar etter HSG og knaske Pergo og VIPS er du i omstendigheter du også. Hvis jeg ikke "ser" deg før, så masse lykke til på torsdag. Stor klem fra hanni

Skrevet

Hei

Ville bare innom med en stor :klem:

Og ønske deg masse lykke til på torsdag, det går nok så fint skal du se !!

Og nå skal vi ikke ha mer sniking i køen jenter, for nå er det Bizzy sin tur :tommelsmil:

Jeg er sikker på at det går deres vei etter HSG og noen runder med Pergo :Nikke:

God :klem: fra Pludre

Skrevet

Og ønske deg masse lykke til på torsdag, det går nok så fint skal du se !!

Og nå skal vi ikke ha mer sniking i køen jenter, for nå er det Bizzy sin tur :tommelsmil:

Helt enig :):Nikke:

Klemmer fra ny dag

Skrevet

Det som er bra med tante rød denne gangen er jo at du skal på HSG og begge vi to skal jo oppleve Hanni-effekten!!!

Lykke til i morgen. Er spent på å høre hvordan det gikk!

:tommelsmil:

Skrevet

Ønsker deg lykke til imorgen, vennen!

Skal tenke på deg og krysse fingre for at du slipper ubehageligheter og at alt ser bra ut der nede :-)

Er blitt glad i Bizzy :klem:

Skrevet

:hoppe: Alt så veldig åpent og fint ut på HSG undersøkelsen :hoppe: Et par kilo lettere nå, føles i allefall slik :D

Undersøkelsen gikk veldig greit, var jo litt ubehagelig, men ikke værre enn at det var fullt levelig :wink: Ville ikke grue meg dersom jeg skulle gjort det en gang til! Så nå er det bare å vente spent på samtalen vi skal ha den 3.sept. Det er jo bare litt over en uke til... Ønsker meg resept på pergo da altså :Nikke:

Fikk beskjed om at nå var det bare å løpe hjem og jobbe med saken, siden det ikke var unormalt med klaff etter hsg! Litt flaks at mannen kommer hjem neste torsdag da... Mulig det er litt i seneste laget, men jeg håper nå i allefall at muligheten er der... Det er jo dag 14 og jeg har ganske ofte el før den tid :roll: Vær så snill å vær en dag eller to forsinket denne gangen *tryglesmiley*

Tusen takk for lykkeønskninger og hilsener jenter!!!!

:kyss:

Skrevet

:danse::hoppe::klappe: Så utrolig bra, Bizzy-vennen :danse::hoppe::klappe:

Du fortjener å få litt gode nyheter nå. Jeg sender masse tanker til eggløsnings-feen og sier strengt at hun må holde på egget til mannen din er tilbake.

:klem:

Skrevet

:hoppe: Jippiii! :tommelsmil:

Krysser alle fingre for en forsinkelse! :-)

Skrevet

:hoppe: ÅÅÅ!! SÅ FLOTT!!! Det var virkelig gode nyheter!!!!

Krysser alle fingre jeg har for at el er VELDIG forsinket nå....og går det ikke denne el så får du jo pergo til neste periode..og da ser jeg for meg et formidabelt klaff, og to blå så kjapt som bare det!!! :)

Håper du får en super helg, og at dere feirer de gode nyhetene skikkelig..når du endelig får din kjære hjem!! :)

STOR :klem: fra Meg!

Skrevet

Så koselige hilsener Meta, Lillen og Madden, håper eggløsningsfeen tar hintet :wink:

Selvfølgelig skal mannens hjemkost torsdag neste uke feires med brask og bram :sjarmor: Forsøkte til og med å få han til å komme et par dager før...., men lar seg ikke gjøre grunnet jobben. Var nå verdt et forsøk :tunge1:

Dessuten så er han i allefall hjemme for godt den 19. sept. så da skal sannelig ikke egget få sjansen til å slippe unna mer!

Gleder meg veldig til å få han hjem igjen for godt!!! Håper vi slipper å bo så langt unna hverandre igjen... Spørs vel kanskje siden han er ferdig på skolen til jul, han må jo søke jobber med en gang og jeg tør ikke å slutte min jobb før han har noe sikkert. Og da er det jo mulig at jeg må bli igjen i Bergen en liten stund.. Men skal nå ikke ta sorgene på forskudd i allefall!!! Nå får jeg han snart tilbake og det er det eneste som teller akkurat nå :wink:

Er det forresten noen som har lyst til å kjøpe leiligheten min i januar? Og som lover å være snill med den :ler: Veldig rart å tenke på at vi skal selge prosjektet vårt.... Blir faktisk litt vanskelig, har jo gjort allt inni akkurat slik vi vil ha det, og tror nok det kan bli vanskelig å finne noe vi blir like fornøyd med... i allefall uten en hel haug med arbeidsinnsats :roll: Vil aller helst ha 100kvm på frogner med stukkaturer og originale detaljer, nyopp pusset og med balkong :ler: Det er jo lov å drømme :tunge1:

Skrevet

Så fint å høre at alt så bra ut! :hoppe:

Det må ha vært en fantastisk nyhet å få. :)

Gjest Hulderjenta
Skrevet

:klappe: for gode eggledernyheter!

:hoppe: for samtalen 3. sept!

:tommelsmil: for at EL venter til Bizzy-mannen kommer hjem

:cry: fordi dere skal flytte om ikke så skrekkelig lenge...

:D for at KG finnes så vi kan "slå følge" når vi om ikke altfor lenge skal gå gravide sammen! (For det skal vi :Nikke: )

:bukke: for fine tips og koselig hilsen i dagboken min

:klem: til deg fra meg

Skrevet

Supert! :hoppe:

Åh, håper det er deres tur for full klaff nå! Det er så fortjent! :klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...