tyttebæret Skrevet 16. juni 2004 #1101 Skrevet 16. juni 2004 Long time, no see, Bizzy! Det er klart det skal klaffe på Golsfjellet!!!! Jeg krysser fingrene og beina også, sånn for sikkerhets skyld! Avkommet til sjefen ønskes vel dit peppern gror etter at hun har ordna med sentralbordet alene i noen dager. Ingen bedrift kan fungere uten ei telefondame! God ferie! <<<<krysser>>>> <<<<krysser>>>> <<<<krysser>>>>
Ionaa Skrevet 16. juni 2004 #1103 Skrevet 16. juni 2004 Blir skikkelig langweekend her skjønner jeg. God tid til å lage masse barn (eller masse lage barn?). Tusen takk for igår. Kjempekoselig vøttø, og så hadde du fått veldig stilige briller. Så nå gleder jeg meg veldig til mine kommer (blir sikkert fort lei av de også...en da har man linser). Veldig bra timet med EL og hjemreiser da. Og når man er fra hverandre en del blir det veldig hett når man treffes. (Taler av erfaring...thihi) Klemme på
murmeldyret Skrevet 17. juni 2004 #1104 Skrevet 17. juni 2004 Jeg krysser alt for at dere får ei fantastisk fruktbar helg! X X Kose, kose, kose
bizzy Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #1105 Skrevet 21. juni 2004 Avkommet til sjefen ønskes vel dit peppern gror etter at hun har ordna med sentralbordet alene i noen dager. Ingen bedrift kan fungere uten ei telefondame! Her har det ikke fungert i det hele tatt Men nå skal jeg få eget kontor og firmatelefon i løpet av uken, og skal jobbe på IT-avd. i hele sommer, så da kanskje hun klarer seg til slutt da :klø: Hadde det ikke vært for familieforholdet til sjefen hadde det vel vært på hue og ræva ut igjen allerede torsdag som var... Vel kanskje de setter litt mer pris på meg nå da Skal i hvertfall kose meg med fleksitid, eget kontor, og det at jeg ikke skal ha sentralbordet i sommer!!! Håper at det kan bli fast arrangement jeg Leverte mannen hos foreldrene lørdag etter noen flotte dager med ferie på hytten Blå bølge - here I come Var litt uheldige med været, regn og snø :o alle dager, men vi koste oss med vedfyring og masse god mat og drikke, og lassevis med godteri Søndag tok jeg med meg mamma og tok turen over fjellet igjen, så nå er hun vel hjemme og vasker leiligheten vår (støv på hjernen...big time..) og så skal vi møtes i byen og shoppe, shoppe, shoppe, og spise på restaurant! Så da er det ikke så ille å være gressenke heller Fikk innkallelse til videre utredning den 6.juli, men må bytte den timen, siden det er i den mest hektiske tiden på mannens jobb, vanskelig å ta seg en dag fri da... Men det var jo ikke så ille lang tid å vente på timer der så mannen skulle bestille en time i tilknytning til helg i løpet av dagen, vlir spennende! MEn vi har jo ikke tenkt å benytte oss av den, lagde jo hyttebaby vi Takk for hilsener Hulderjenta, Tyttebæret, Lillen, Ionaa og murmeldyret!! Alltid like koselig
meta Skrevet 21. juni 2004 #1106 Skrevet 21. juni 2004 Skikkelig overrasket over at det ikke funket.. Not Ja til hyttebaby
bizzy Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #1107 Skrevet 21. juni 2004 Forresten; Dag 18, pp 16, bare 12 dager igjen IKM 3.juli, på dag 30 tenker jeg..... Kanskje jeg skal snike meg til en altfor tidlig test den 1.juli uansett, siden det er mannens bursdag og slikt :klø: ingen unnskyldning for å teste tidlig er dum nok.... :oops:
bizzy Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #1109 Skrevet 21. juni 2004 Moi ???? Skjønner ikke hva du mener jeg Meta
cappocino Skrevet 21. juni 2004 #1110 Skrevet 21. juni 2004 ingen unnskyldning for å teste tidlig er dum nok.... :oops: Du kommer deg
Cielo Skrevet 21. juni 2004 #1111 Skrevet 21. juni 2004 ingen unnskyldning for å teste tidlig er dum nok.... :oops: Hi, hi, synes det høres ut som en utmerket unnskyldning, jeg! Håper du har hatt en flott helg!
lillen Skrevet 21. juni 2004 #1112 Skrevet 21. juni 2004 Lillen kom plutselig over dette skrivet: § 2.3 Det er legalt å teste når en av partene har fødselsdag, dersom man med sikkerhet kan love at det ikke skjemmer, ubetydeliggjør eller ødelegger denne dagen. § 2.4 Det foretrekkes i høy grad at testing i juli måned resulterer i et addisjons-tegn.
~Capricorn~ Skrevet 21. juni 2004 #1113 Skrevet 21. juni 2004 Er helt enig med lillen Er bare innom med en stor klem til deg, bizzy Håper du får en fin uke
murmeldyret Skrevet 22. juni 2004 #1114 Skrevet 22. juni 2004 Lillen kan få sagt det Selvsagt tester du på en sånn dag. Det verste som skjer er at du har kastet bort enda en test (Og da vet du jo at du bare har testet for tidlig) Noe spenning må man da ha fra Murmel!
bizzy Skrevet 22. juni 2004 Forfatter #1115 Skrevet 22. juni 2004 Fint Da er det oppe og avgjort Jeg tester selvfølgelig på bursdagen til mannen Har funnet ut hva han skal få i gave i dag så nå er jeg ganske så fornøyd med meg selv :D Han kommer til å bli så glad så I går var jeg og mamma på Friday's (burde jo kanskje funnet noe litt mer spennende.., men maten var god ) og trålet handlesentere! Og jeg fikk sponset ny vannkoker, for den ødela hun med en gang hun kom Tror ikke den tålte mammas vask jeg, ble visst vann på steder det ikke burde være vann Så nå har jeg endelig en vannkoker som matcher kjøkkenet :D I dag skal jeg avspasere etter lunjs, så da skal vi kose oss jeg og mamman min :D Restaurantbesøk i dag igjen og en tur til lagunen, for å handle deler av mannens bursdagsgave og kanskje litt stæsj, skal i allefall kjøpe litt sengetøy!!! Og i morgen skal jeg opp altfor tidlig for å kjøre mamma til flyplassen til klokken kvart over seks Ha en fortsatt fin dag allesammen, og takk for hilsener, morro! Setter forresten veldig stor pris på at du fant frem de riktige paragrafene for meg Lillen, da er det jo ingen som skal komme her å si at jeg ikke kan teste tidlig
Gjest Hulderjenta Skrevet 22. juni 2004 #1116 Skrevet 22. juni 2004 Dessuten har jeg hørt at Teste-Politiet er nedlagt pga. nedsparinger på budsjettet.
lillen Skrevet 22. juni 2004 #1117 Skrevet 22. juni 2004 :o Det var nytt for meg... Nå kan vi virkelig ta helt av alle sammen! Skattepenger kan jo gå til teste-party, eller?
lillen Skrevet 23. juni 2004 #1120 Skrevet 23. juni 2004 Jeg fikk nettopp øye på et brukernavn her inne; Simsalabim! Jeg tror det er et tegn...
Fremhevede innlegg