bizzy Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #1081 Skrevet 15. juni 2004 Vikaren er faktisk bare nødt til å ta telefonen i morgen, jeg akter å etterlate henne med telefonen slik at hun bare må! Går jo ikke akkurat an å ikke tørre å ta telefonen når man skal jobbe med blant annet sentralbordet Kult med ny stilk og knopper på orkideen Meta!!!! Det er så koselig når de blomstrer på nytt! Vi har to stoore i kjøkkenvinduet som blomstrer for annen gang nå, med masse store blomster :D Litt koseligere enn de vi har som er "imellom" blomster På jobben er det full krig for tiden og miljøet er utrolig dårlig... får følelsen av at det er fullt av istapper i lufta her, skal bli deilig å komme seg litt vekk! Ledelsen har nå delt seg i to grupper som ikke akkurat er enige, og de har åpenlyse feider her Gleder meg til de skal på ferie jeg!!! MEn gleder meg mest til mannen er ferdig utdannet og har fått seg jobb slik at jeg kan levere min oppsigelse med et stooort smil Bare litt i overkant av et halvt år igjen nå
bizzy Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #1082 Skrevet 15. juni 2004 :klø: Bizzy kjeder halvveis livet av seg på jobb i dag :klø: :sur: Vil ha det morro :sur:
cappocino Skrevet 15. juni 2004 #1083 Skrevet 15. juni 2004 EL tider om dagen Bizzy? Håper det blir masse Men du.. skulle mannen din reise fra deg i 3 mnd? Cappo håper på at hun leste for fort og ikke fikk med seg halvparten ...... :oops: Ønsker deg en fruktbar uke og en mega + om et par uker Klemz Cappo
hanni Skrevet 15. juni 2004 #1084 Skrevet 15. juni 2004 Sentralborddame med telefonskrekk :o Jeg har også telefonskrekk faktisk, og har jobba på sentralbord - men det er jo smart, for da MÅ man bare snakke i telefonen. Er nok lurt å bruke tvangsmetoder på denne vikaren, ja Og så må jeg le av bizzy som VIL ha det moro. Jeg må bare si det: Du er søt når du er sint. Iallfall sånn sint: (trassesint) Håper du har det litt morsommere nå enn tidligere i dag. Og håper du får en ellers morsom uke på jobben. Jeg er også litt sjokka over at du skal være 3mnd alene i sommer :o :o :o Men du skal vel treffe mannen litt innimellom håper jeg. Bra at meta passer på deg. KLem fra hanni
bizzy Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #1085 Skrevet 15. juni 2004 Du har nok desverre lest helt riktig Cappo Mannen har fått jobb i Oslo i sommer så han skal bo hjemme hos sine foreldre frem til midten av september Men jeg har kjøpt med to helgeturer hjem til han med fly, og så skal vi jo ha to uker ferie sammen, og han får sponset tre flyreiser hjem til Bergen av jobben, så det blir vel kanskje toppen et par helger hvor vi ikke får sett hverandre! Men det blir nok noen litt lange uker i mellom... er jo ikke akkurat vant til å sove alene lenger Og så vidt jeg har hørt er prøving vanskelig når man befinner seg på hver sin side av Hardangervidda :klø: Derfor er det jo helt nødvendig at vi klarer brasene denne helgen Håper alle kan være med å krysse litt for det altså *hint-hint*
hanni Skrevet 15. juni 2004 #1086 Skrevet 15. juni 2004 JEG KRYSSER!!!! KRYSS Husk at det er lov å hilse på når du er i Oslo i sommer da
bizzy Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #1087 Skrevet 15. juni 2004 Oj, der var det jo en koselig hilsen fra Hanni også :D Syns sentralbordet var skummelt tidligere jeg også, men etter å ha jobbet et år på annonse og kundeservice telefonen i BT er jeg litt kurert Men tror nok ikke vikaren er den beste vi kunne fått, men slik er det vel når sjefene har unger som er ferdig med videregående Mest irriterende er at hun faktisk har gitt uttrykk for at hun ønsker jobben min dette året her hvor hun har tenkt å ta skolefri :o Hallo!!!!! Jeg har ingen planer om å slutte enda :evil: Blir litt usikker på stillingen når hun gir utrykk for at hun kanskje skal få jobben min :klø: Får vel vente å se hva som skjer.... Har det bedre nå, har slentret litt rundt å snakket med de andre normale på jobben, og vi har kost oss med is i regnværet Tror nok egentlig ikke at jeg er så veldig søt når jeg er sint, selv om mannen har en lei tendens til å si det med latter i stemmen, noe som gjør meg enda sintere De tre månedene i sommer kommer nok til å gå fort! Skal jo ha litt ferie, mannen en uke og jeg to, skal være hos han de to ukene da! En uke i oslo med fri hver dag, det skal bli deilig det, shoppe shoppe shoppe shoppe shoppe osv.. Treff kanskje Hanni?
lillen Skrevet 15. juni 2004 #1089 Skrevet 15. juni 2004 Hva det krysses for her inne skal jeg finne ut senere, og bestemmer meg sikkert for å bli med på kryssingen... Nå skal jeg bare svare deg på en ting, slik at du kan gå innom apoteket på vei hjem. Mitt termometer heter TempTeller, og har lagring. Det ser ut som et hvilket som helst termometer... Var egentlig bare flaks at det var lagring på det jeg kjøpte, for det eneste jeg krevde på apoteket var to desimaler... Og da plukket hun ut bruksanvisningen og greier. Jeg tror det står bakpå pakken, så du kan sikkert sjekke selv. Men det gjør da vel ikke noe om du kommer på apoteket og spør etter et termometer med to desimaler og lagring? Det viker ikke mer blondt enn det som er lovlig, spør du meg...
bizzy Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #1090 Skrevet 15. juni 2004 Så koselig Utrolig hva et lite hint eller tre kan gjøre
murmeldyret Skrevet 16. juni 2004 #1091 Skrevet 16. juni 2004 Stakkars deg som skal være så lenge uten mannen din :trøste: Du er vel innstilt på det, skjønner jeg. Du får kose deg masse med ham før han drar, så satser vi på at du har litt bul på magen når han kommer tilbake
bizzy Skrevet 16. juni 2004 Forfatter #1092 Skrevet 16. juni 2004 Tusen takk for svar Lillen!!!! Så ikke hilsenen din før i dag jeg.. :oops: Men nå er jeg klar for apotekturen Takk for hjelpen Syns litt synd på meg selv siden jeg må være alene så lenge ja murmel :-( Men vi satser jo selvfølgelig på full klaff denne helgen slik at jeg kan ha en liten baby bul på magen i september Nå har jeg opplæring, så turen innom nettet blir kjapp! Kan jo ikke sitte å poste innlegg på KG når datteren til sjefen sitter i fanget I kveld reiser vi på hytta og skal ha noen superkoselige fjelldager sammen før vi "skilles" for sommeren Gleder meg til hyttetur, men gruer meg litt å sette nesa hjemover igjen :-?
Gjest Mayamor Skrevet 16. juni 2004 #1093 Skrevet 16. juni 2004 Takk for i går. Det var kjempekoselig. Du ser så frisk og fresh ut... Men den kake-korg-fest-saken - den må vi jo bare komme tilbake til... Skriver lite for tiden - men tenker på deg - det gjør jeg. Klem fra Mayamor
lillen Skrevet 16. juni 2004 #1094 Skrevet 16. juni 2004 Nå har jeg opplæring' date= så turen innom nettet blir kjapp! Kan jo ikke sitte å poste innlegg på KG når datteren til sjefen sitter i fanget Skjønner ingenting jeg... Hva slags jobb har du egentlig, som må ha vikar på fanget? Har du et veldig lite kontor? Jeg håper vikaren ikke kan måle seg med super-Bizzy! Og nå vet jeg hva det er jeg skal krysse fingrene for! Så jeg krysser i vei! Jeg synes selv det hadde vært morsomst om det hadde klaffet nå, og det hadde blitt flystreik i sommer , slik at du på sensommeren kunne møte mannen din for første gang på lenge, med en liten kul på magen... Det hadde vært noe det! Jeg tror jeg lister meg ut før noen blir sinna...
hanni Skrevet 16. juni 2004 #1095 Skrevet 16. juni 2004 hehe - jeg hater den der "du er så søt når du er sint" selv - den er veldig sjåvinistisk. Det var derfor jeg skreiv det Men du - så lenge jobben din er sikker og fast, trenger du ikke være redd for at den lille jyplingen tar den fra deg. Men jeg skjønner at du blir litt usikker.... Hu får vente til du skal ha permisjon om en 9 måneder Jeg håper ikke det blir flystreik sånn at du ikke får se mannen din altså. og dessuten, Lillen: Har du hørt om Bergensbanen eller?
lillen Skrevet 16. juni 2004 #1096 Skrevet 16. juni 2004 Nei, det har jeg aldri hørt om! Forøvrig vil jeg helst se at du sletter det ordet fra innlegget ditt, Hanni, for jeg tror ikke Bizzy har hørt om det heller... Og for å ikke erte på meg halve klanen her; jeg håper du får pengene dine tilbake når de streiker...
hanni Skrevet 16. juni 2004 #1097 Skrevet 16. juni 2004 HÆ? Nå uttrykker du deg uklart, Lillen. Skal jeg slette BERGENSBANEN? Sorry - Bizzy. Ikke meningen å kverulere med Lillen i dagboka di
lillen Skrevet 16. juni 2004 #1098 Skrevet 16. juni 2004 Ja, når du likevel navner det, så hadde kanskje det beste vært om du slettet hele banen... Alt dette, for at Supermannen til Bizzy skal få en liten overraskelse når han kommer hjem. Selvsagt er dette forutsett at Bizzy velger å lyge til han i alle telefonsamtalene gjennom sommeren... "Gravid nei...jeg? Den dumme mensen kom igjen, og jeg trenger trøst! Tjihi!"
bizzy Skrevet 16. juni 2004 Forfatter #1099 Skrevet 16. juni 2004 Hanni og Lillen altså!! Måtte konsentrere meg om å ikke le høyt her Kjenner nok desverre til Bergensbanen Lillen Og å lyve til mannen, nei det hadde jeg ikke klart uansett Men det ville jo vært litt overraskelse for han å se meg de få gangene han kommer til å gjøre det også, dersom det klaffer Er jo mulig jeg ville se litt annerledes ut i han øyne Håper ikke det bare er den kverulante delen av meg som viser seg når jeg en ganger full av graviditetshormoner :o Tror jeg er vanskelig nok når pms tiden kommer uansett jeg Vikaren satt jo egentlig ikke på fanget altså, bare føltes sånn Var det der jeg skulle trykke nå? Er det det som er Kid? Åhh er den telefonen fra Tyskland?? - Nei den tør jeg i allefall ikke ta.... Blir litt frustrert, men nå er det bare 15 min til jeg blir hentet at supermannen min (der hadde du veldig rett altså Lillen ) Så er det hjem å pakke det siste før turen går til Golsfjellet, hvor vi skal ha det superromantisk og lage verdens flotteste lille baby tenk! Underbevisstheten har forresten vært kjempesmart for meg Bestillte billetter hjem på måfå da jeg hadde et raid i våres etter at mannen fikk jobben, og jaggu ser det ikke ut til at jeg er hjemme hver eneste EL Selv om jeg jo ikke har tenkt å benytte meg av fler en denne som kommer nå! Skal jo skyte blink vi GOD HELG ALLE SAMMEN!!!!!
Gjest Hulderjenta Skrevet 16. juni 2004 #1100 Skrevet 16. juni 2004 God helg...? :klø: Det er jo bare onsdag! :o Men men - god helg da!
Fremhevede innlegg