~Capricorn~ Skrevet 4. mai 2004 #941 Skrevet 4. mai 2004 Krysser fingrene for deg jeg! Løpet er kjørt for min del...satser på mai
coda Skrevet 4. mai 2004 #942 Skrevet 4. mai 2004 Nå er det virkelig på tide med litt jubel i dagboken!
havsulen Skrevet 4. mai 2004 #943 Skrevet 4. mai 2004 Åh... spennende! Jeg håper dere har klart det nå!
bizzy Skrevet 4. mai 2004 Forfatter #944 Skrevet 4. mai 2004 Tusen takk for kryssing ~Capricorn~! Kjempekoselig å se deg her Coda, lenge siden sist Håper på å kunne juble i morgen jeg...... Koselig at du følger med Havsulen Denne dagen har vært lang..... Har nesten ikke sovet i natt for pusen har blitt så rar igjen...så jeg har ligget og hørt etter hele tiden, og derfor våknet av hver lille lyd, hadde ikke trodd at det skulle være så mange fugler i skogen :o Værste orkesteret fra klokken 4 jo :o Hadde det ikke vært for at jeg skulle tidlig opp og stresset for å få sove... så hadde det jo vært koselig..., men i natt var det bare forstyrrende Men skal ikke klage, ingenting jeg syns er koseligere enn frokost på terassen med fuglekvitter i bakgrunnen, det er vår det Så nå er det bare rett i overkant av to timer før mannen kommer å henter med, for å kjøre meg hjem før han reiser direkte på jobbmøte... tror jeg skal ta en liten blund på sofaen jeg
bizzy Skrevet 4. mai 2004 Forfatter #946 Skrevet 4. mai 2004 Ser ut til at i morgen blir dag nr.1 Har ikke lyst til å gi opp, men tror nok en telefon til legemannen kan være på sin plass i morgen :cry: Ordner seg nok på et vis til slutt! Nå skal jeg inn på telefonkatalogen og finne meg en akupunktør som kanskje er villig til å prøve å hjelpe oss... Tusen takk for støtte, det varmer selv om håpet svinner! Dere er gode å ha
hanni Skrevet 4. mai 2004 #947 Skrevet 4. mai 2004 :trøste: Huff - ring legen, ja. Dette er ikke noe moro. Jeg er lei meg på dine vegne. Stor klem fra hanni
magnhild Skrevet 5. mai 2004 #949 Skrevet 5. mai 2004 Det får jo være måte på nå da. Synes du skal ringe legen ja... Det må vel snart være deres tur nå...
GadgetGirl Skrevet 5. mai 2004 #950 Skrevet 5. mai 2004 Det får jo være måte på nå da. Synes du skal ringe legen ja... Det må vel snart være deres tur nå... :tr?ste: Så deg på IKM lista...
meta Skrevet 5. mai 2004 #951 Skrevet 5. mai 2004 NEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :cry: Dette var fryktelig urettferdig Stor trøsteklem :trøste:
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2004 #952 Skrevet 5. mai 2004 Fillern Bizzy. Ring legen du. Vi er mange som heier på deg. Om det er noen trøst. *stor klem*
Gjest Hulderjenta Skrevet 5. mai 2004 #954 Skrevet 5. mai 2004 Dritkjipt! Det er din tur nå snart! :trøste:
bizzy Skrevet 5. mai 2004 Forfatter #955 Skrevet 5. mai 2004 Sånn, da har mannen bestillt time hos refleksolog til meg i morgen kl.16 :o Time så fort...... sniker seg jo inn tanker om at den personen kan jo ikke være flink, når det ikke erventeliste :o :o :o Litt håpløs slik, syns det er tryggest når noen har anbefalt først... jaja, får se hvordan hun virker i morgen, mannen sa hun hadde sagt at hun hadde erfaring med å hjelpe barnløse :D Så da er håpet for denne perioden tilbake Dagen i dag har vært tung, har ikke fått gjort noen ting på jobben bare sullet rundt i en herlig røre.... sikkert sett stressa ut, men har ikke fått gjort en ting... gruer meg til i morgen allerede Men det er jo min egen feil... burde jo ha tatt meg selv i nakken og rettet tankene over mot arbeidsoppgaver i stedet for mine mislykkede evner som babymaskin Ellers så har jeg vært litt opptatt av å tenke ut ny-leilighetsgave til minstesøstern i dag... :oops: Hun kjøpte seg leilighet kl.12 i dag, så til sommern blir det bodøtur på meg Nå skal jeg straks hjem og fjerne regnskogen fra leggene, og shine over føtter... vet jo egentlig ikke hva refleksologen gjør :klø: men kan ikke skade å ha nybarberte legger og myke føtter, det er nemlig langt fra tilfellet akkurat nå :oops: Tusen takk for støtte her inne, hjelper på en tung dag
murmeldyret Skrevet 6. mai 2004 #957 Skrevet 6. mai 2004 Huff og huff! Kjempedumt at mensen kom! :trøste: Er det for å komme igang med utredning at du ringer legen? (Du har sikkert nevnt det tidligere, men denne hukommelsen... :oops: ) Spennende om en refleksolog kan hjelpe deg. Har ikke hørt noe om de før. Klem fra Murmel!
magnhild Skrevet 6. mai 2004 #958 Skrevet 6. mai 2004 Hva er en refleksolog?? :klø: Håper uansett at hun kan hjelpe!!
cappocino Skrevet 6. mai 2004 #960 Skrevet 6. mai 2004 Hvor mange dagers syklus har du Bizzy? ..jeg er på dag 1...
Fremhevede innlegg