Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

Fremhevede innlegg

Skrevet
:( Ømme pupper

:( Trøtt hele tiden

:( Lettere irritabel…

:( Uggen i magen

Og når sluttet disse å være graviditets-symptomer...!? :roll:

:( = :D

:klappe::danse::klappe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og når sluttet disse å være graviditets-symptomer...!? :roll:

Nemlig!! :enig_animasjon: Jeg gir IKKE opp før tante teit er på plass :tunge1:

Skrevet

:Nikke: :enig_animasjon:

Skrevet

Krysser fingrene for deg jeg :klem:

Skrevet

Jeg også krysser fingre. NÅ er det din tur. Det har det vært lenge - men NÅ altså... :klem:

Skrevet
tante teit :tunge1:

:hoho::hoho::hoho:

Det kaller jeg å treffe spikeren på hodet!

Ha dæ vækk tante teit!

Finnes det noe værre enn folk som prøver å herme andre dialekter??? God helg forresten!

Skrevet

Oj så masse hilsener!

Superkoselig at det er så mange som følger med på meg :D

Huff, begynner å kjenne håpet kommer...... spesielt etter at jeg i dag kan føye et punkt til på listen min.... Har nemlig hatt ganske så masse menssmerter i magen i dag... men tror egentlig at det også er ganske vanlig for meg :roll: Rart det der jeg er så sikker på at det har ikke klaffet, og så et par dager før ikm, så kommer håpet om klaff snikende og tankene blir mer og mer positive.... hvorfor?????

Jaja, en eller annen gang kommer vel pms symptomene mine til å faktisk være graviditetssymptomer.... vil jo helst at det skal være det nå!

Nei! Nok syting og klaging :fy:

Godt å høre at det er flere som ikke er superfan av mus i stua Lilletrollet :wink: Men jeg skulle nå ønske at jeg kunne vært litt superwoman å tatt ut musen helt selv :ler:Trenger kanskje litt flere superkrefter enn musefjerningskrefter for å kalle seg superwoman.... :oops:

Hmmm håper så inderlig at du har rett Lillen, men hos meg er det ganske vanige pms symptomer... Men er jo kanskje ikke så uvanlig at de er ganske like? Får løpe hjem å studere brystene etter flere synlige blodårer når jeg kommer hjem :ler:Men i mangel av solarium og sydenreiser er huden blåhvit så hvis jeg titter etter er vel alle blodårene synlige alikevel.... :roll:

Tusen takk for kryssing og jaging av tante teit Meta, ~Capricorn~, Hanni og Gadgetgirl! Jeg krysser fingre, tær, armer og bein så mye jeg kan for at vi klarer å holde tanta laannnngt og lenge borte :wink:

I går fikk mannen endelig bekreftelse på at han får jobben i Oslo i sommer! Litt leit at han skal jobbe så langt unna, men jobben er midt i blinken og kommer til å være veldig verdifull på CV'n :D Også får han sponset et par reiser hjem, og jeg har allerede kjøpt meg noen billige helgeturer med Norwegian :sjarmor: Har ikke fortalt mannen ennå at jeg i et av mine distré øyeblikk klarte å bestille billetter i feil mnd, slik at jeg har en tur retur reise som jeg ikke kommer til å få brukt.... :oops: Får ta det når han har fått en lønning og man har følelsen av at penger aldri kommer til å bli noe problem igjen :ler:

Ellers er Pus blitt bedre og bedre for hver dag og er snart til bake til normalen :klappe:

Er i dag på dag 25, ikm på dag 27 tror jeg.... det er det som er mest vanlig, men sist syklus var jo på 3O eller 31 dager da... Men det var sikkert bare et sjeldent avvik :klø: Vil ha søndag og positiv test nå jeg :tunge1:

Skrevet

Härligt att pus har blivit bättre.

Visst är det så att graviditetssymptomer liknar menssymptomer och tvärt om.

Ömma bröst

Bubblig och svällande mage

Irritation

(förväntan)

kvalme?

Nå ja, nu var det länge sen jag kände nåt av det där... hoppas hoppas... det är Din tur snart.

en sommar går fort, snart är mannen hemma igen...

Skrevet

Krysser fingrere for deg også!!!

Vil ha januarbaby!!!!!!

Skrevet

Ja nå synes jeg jammen det er din tur! :kose:

Er innom for å ønske deg en riktig god helg!

:klem: Lilletrollet

Skrevet
Får løpe hjem å studere brystene etter flere synlige blodårer når jeg kommer hjem :ler:Men i mangel av solarium og sydenreiser er huden blåhvit så hvis jeg titter etter er vel alle blodårene synlige alikevel.... :roll:

Helt fullstendig enig! :Nikke:

Jeg mener; slik ser mine ut også! :Nikke:

Nok et bevis på at alt blir så mye bedre om sommeren!

(unntatt snøengler...)

Og denne sommeren skal bli fin, brun og på tjukka!

Skrevet

Nok et bevis på at alt blir så mye bedre om sommeren!

(unntatt snøengler...)

Og denne sommeren skal bli fin, brun og på tjukka!

:Nikke: Der sa du det Lillen :Nikke: (sandengler er forresten også ganske fint, er bare så problematisk å få all sanden ut av håret og div. andre steder på kroppen etterpå :roll: )

Å så masse trafikk her i dag, skulle nesten ønske jeg hadde snart ikm oftere jeg :ler: Superkoselig altså :Nikke: Setter kjempe stor pris på dere alle sammen :kyss:

Skrevet

Hei vennen!

Takk for støtte på fredag :kyss:

Jeg vil så gjerne at det skal klaffe for dere nå!!!!!!!!!!!!! Bim er enig og sparker samtykkende. Vil jo ha lekekamerat jo!! :enig_animasjon:

Stor klem :klem2:

Skrevet

Tusen takk for hilsener Meta og Cappo, ble nok desverre ikke noen positiv test i helgen, men en ganske så blendahvit en :roll: Men har ikke fått tantebesøk ennå, så jeg har nå gitt meg selv en ny ikm til Torsdag (dag 32). Er jo mulig at det ikke var et sjeldent tilfelle med 31 dagers syklus sist :( Vil jo ha kort syklus jeg!

Tror nok egentlig ikke at jeg må vente på tantebesøk helt til torsdag for murringen i korsryggen er så definitift til stede, så besøket kommer vel mest sannsynlig i løpet av dagen eller morgendagen :evil:

Helgen har vært ganske så deilig til tross for negativ test! Lørdag tilbrakte jeg på terassen i solen med en god bok :kul: Fikk klokkeskille og rosa nesetipp :tunge1: Søndagen var været kjipt så da tilbrakte jeg det meste av dagen på sofaen, under to katter, og leste resten av boken :D Deilig helg!!!!

I dag har mannen sin første eksamen, og etter en sjekk av finansene tror jeg faktisk at jeg skal ta ham med på restaurant siden han har vært så flink å jobbe i det siste :Nikke:

Dag 28, pp. 14, håpet er forsvinnende lite, og jeg er litt irritert og lei av kroppen min :evil:

Skrevet

Krysser fortsatt alt for deg og håper at du produserer hormoner litt sent :ler:

Skrevet

Huff, kjenner godt følelsen av rett rundt hjørnet-mensen :(

Man begynner jo å kjenne kroppen sin ganske godt etterhvert.

Men jeg håper virkelig du tar feil!

Flere før deg har jo gjort det :wink:

Fint at du har hatt ei fin helg!

Ønsker deg ei fortsatt fin uke! :D

Klem fra Murmel!

:klem:

Skrevet

Håper dere har rett Murmeldyret og Cappo!!

Grunnen til at testen jeg tok i helgen var negativ kan jo komme av at jeg tok den lovlig tidlig.... er jo bare kommet til dag 29 foreløpig... :roll: Men jeg har jo selvfølgelig klart å overbevise meg selv om at vi har klart det :oops: Trodde jeg hadde bestemt meg for å ikke tenke slik jeg :tunge1:

Ellers har jeg forsøkt å sjekke tappen et par ganger den siste uken... men jeg har jo ikke sjekket den noe særlig tidligere så så veldig mye klokere kan jeg ikke si at jeg ble :klø: Vel, den er laaangt oppe, og ganske hard.. tror den har vært mykere tidligere når jeg har sjekket, samt lenger nede, men når det er noen måneder siden sist og jeg ikke sjekker regelmessig så kan jeg vel bare fortsette å gruble :tunge1:

Uansett mannen har fått i oppgave å kjøpe ny test så får jeg se hvor lenge den får ligge urørt i skapet dersom jeg ikke får uønsket besøk i løpet av dagen...

Vil ikke vil ikke vil ikke, ha deg vekk ditt tantekrek! Er ikke velkommen her på evigheter! BASTA :fy:

Gårsdagen var deilig, tok med mannen på Cyclon og spiste god mat før vi var på kino og så Runaway Jury! Meget fornøyd med filmen, til tross for at jeg har lest boken! Det skjer ikke så ofte :wink: Deretter tok vi oss en kopp Capucchino på kafé før vi reiste hjem og så siste episode av Sex in the City.. :( Vil ha flere episoder jeg :sur:

Dag 29, pp 14 og jeg begynner å tro at vi faktisk endelig skal ha klart det.... kan bli litt av en nedtur det her :roll:

Skrevet

Krysser fingrene så hardt jeg bare kan!!!!

Det må klaffe nå!!!!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...