Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

Fremhevede innlegg

Skrevet

God helg Bizzy!!

OG allt er jo selvfølgelig ettersittende!!!! Har nemlig hørt at det er slike ting som kan hjelpe prøvingen

Det kan du nok ha rett i. Jeg kjøpte meg noen latterlig dyre jeans i butikken min mann jobber deltid i. (Fikk takk og lov rabatt men usj!! for en pris). De var ganske så ettersittende (og kjempestilige da...ellers ville jeg aldri vurdert de til den prisen). Dette var en lørdag...og på onsdagen testet jeg positivt :o Så bare stå på men å kjøpe ettersittende klær

Utrolig trist med bestefaren din. Det er tøfft når noen som står en nær lider og man vet hvilken vei det går. Det er desverre sånn at de som alltid har vært der for oss etterhvert forlater oss. Det er vanskelig. Men det er godt at du fikk være hjemme litt, sammen med familien.

:sur: Tenk å sende deg arbeidsoppgaver når du er sykemeldt da...fyyyyyyy

Ta vare på deg selv og armen din klem Ionaa :klem2:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som du har hatt en fin og avslappende uke med de du er glad i, og det er jo akkurat det du har fortjent!

Kan du være så snill å fortelle hvilken bukse du har kjøpt?? Jeg er på desperat leting etter bukser... Har nemlig en kropp som ikke er laget til bukser... :roll: Kanskje bare til dyre bukser; hvem vet! :ler2:

Håper du koser deg med mannen din nå... :kline:

...og lykke til på jobb imorgen! :wink:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Du trenger ikke bytte avatar bare fordi jeg kommenterte det, Bizzy! :ler2: Gikk inn på linken og fikk sett bildet i sin helhet, og fikk en annen oppfattelse av avataren din. Ikke skummelt lengre! Men det var et smertefullt, sterkt og trist bilde. Men før jeg så det lignet damen på avataren din på en Gollum-aktig skikkelse, og det så så nifst ut.. :oops:

Trist å høre om bestefaren din.. Føler med deg.. :trøste:

Håper du har hatt en fin helg, tross alt. I morgen er det en ny dag, og jeg ønsker deg en fin uke! :vinke:

Skrevet
Tror ikke jeg likte Eser Afakan akkurat jeg :sjenert:
Skrevet

Da er jeg tilbake :-? Dårlig start på jobben, men deilig å være hjemme hos mannen selvfølgelig :D

Kom hjem lørdag morgen, var litt hart å stå opp kl. seks etter å ha våknet av meg selv hver dag i nesten to uker! Hadde planer om å sove på bussen på vei til flyplassen, men det ville visst ikke kroppen :roll:

Mannen kom å hentet meg på flyplassen, og det var så utrolig deilig å se ham igjen :hjerter2: Føltes ut som om jeg hadde vært borte kjempelenge og ikke bare i overkant av en uke.. :ler: Mannen tok meg med til byen hvor vi hadde planlagt kake og kaffe på godt brød..., men der var det fullstendig stappa så det ble kaffe og kake på Galleriet i stedet... også selvfølgelig litt butikktitting 8) Skulle egentlig kjøpe meg et par støvletter som jeg fant da jeg var hjemme, men som de ikke hadde i riktig størrelse.... fant de selvfølgelig ikke igjen her :-( Men det var vel egentlig litt greit så vi har igjen litt penger å betale regninger med denne måneden også, gikk nemlig ganske så bananas i klesbutikkene da jeg var hjemme :oops: Lurer på hva som kommer etter svart belte i shopping jeg :roll:Har vel klart å bruke nermere 5-6.000 kr på meg selv nå i løpet av en måneds tid :oops:

Takk for hyggelige hilsener alltid det første jeg sjekker når jeg kommer på jobb :wink:

Joda jeg skyntet meg hjem Magnhild, men tror nok ikke vi rakk det denne gangen, men da får vi heller trå til skikkelig neste periode!!! For nå skal vi snart klare det altså :Nikke: Har vært veldig godt å få vært litt sammen med bestefar! Blir ikke lange tiden om gangen, han blir så fort utslitt stakkar, men masse kos og bare være litt sammen gjør godt for oss begge tror jeg!

Ble nok overlesset med arbeid så fort jeg kom innenfor døren i dag tidlig, men jeg har faktisk gitt beskjed om at jeg ikke får tatt alt med en gang! Litt stolt av meg selv :wink: Det er leit når noen man står nerme har det vondt, og jeg vil jo ikke miste ham, men ser jo også at det er utrolig vondt for ham, og da er det jo bedre å slippe.. Vondt å bo så langt unna! Skulle ønske jeg hadde muligheten til å stikke innom oftere! Tusen takk for koslig hilsen Hermione!

Så koselig å se deg her inne Furstina!! Hadde planer om å kjøpe meg sexy undertøy "til mannen" som litt smøring siden jeg hadde shoppet så masse, men da jeg kom i butikkene så ble det masse mer kule klær i stedet :oops: Så da syns jeg ikke at jeg hadde råd til sexy undertøy også :roll: Men neste lønning! Ja da blir det undertøy og et par nye støvletter, og kanskje en bukse til :ler: Fant nemlig en så utrolig stilig bukse fra sand.... *drømme* Hmm, lurer på om jeg nesten blir avhengig av shopping jeg nå, etter en slik overdose :ler: Jeg og min miste søster har nok ikke akkurat god innflytelse på hverandre når det gjelder slike ting, i allefall ikke fra kontoens synspunkt :sjarmor:

Håper jeg også kan teste positivt nå som jeg har handlet så masse stilige og dyre klær Ionaa :Nikke: Tanken har nemlig slått meg, at jeg aller helst håper at visse ting ikke kan brukes før til neste sommer! Kjøpte nemlig figurnær sommerkjole :sjarmor: Og et par topper som ikke er serlig elastiske :-)

Problemer med bukser du også Lillen? Er nok ikke lagd for de buksene som er moderne for tiden jeg heller, tror faktisk jeg prøvde 10-12 forskjellige modeller før jeg til slutt fant en på salg som passet perfekt :D Tror ikke det er meningen at man skal ha rumper i de nye buksene... når jeg endelig fikk buksen opp over rumpen (måtte da opp to størrelser fra normalt) var beina utrolig lange, og buksen altfor stor i livet :roll: Ikke det at jeg egentlig har så stor rumpe.. tror i allefall ikke det, men tydeligvis altfor stor i forhold til livvidde og benlenge :roll: Men jeg har ikke noe problemer med bukser dersom jeg beveger meg vekk fra kjedebutikkene og inn i de med dyre klær.. Pleier som regel å skli rett inn i bukser fra; Sand, Armani, DKNY, Dolche&Gabbana m.fl. er bare det at jeg ikke pleier å spandere 1-2.000 kr på en bukse.... Liker meg best på 50-70% salg, da pleier mine størrelser å henge igjen! :sjarmor: Busken jeg kjøpte fant jeg faktisk på VeroModa, en Only bukse (hoftebukse) sitter som om den er lagd til meg, kanskje derfor det var så mange igjen på salg :ler:

Heisann Hulderjenta!! Godt å høre at du fikk et annet inntrykk av avataren min nå :ler: Det er et veldig sterkt bilde, men kommer egentlig veldig dårlig frem både i min avatar og på nettsiden jeg linket til.. :roll: Jeg sparer til en utgave av dette bildet i rustbrun farge, det rører ved noe hos meg det bildet.. falt pladask første gang jeg så det! Har to andre bilder av Afcan hjemme, og syns de begge er sterke, men de er nok også blandt de snilleste han har.. Ligger desverre ikke ute på internett, i allefall ikke som jeg har funnet :roll: Ernok mulig at jeg bytter avatar fordi denne fort kan se veldig trist ut... ikke bare fordi du kommenterte det altså :sjenert:

:( Liker du ikke bildene jeg har over sofaen heller du da Meta :tunge1: Neida, man skal ikke ha lik smak! Liker ikke alle bildene hans jeg heller, men de jeg liker, de liker jeg veldig :wink:

Jo forresten en liten oppdatering på min Bestefars situasjon.. Snakket med legen på sykehuset Fredag kveld og det var ikke lungekreft alikevel... :roll: Men bruskdannelse i lungene, så egentlig ikke noe bedre samme utfall på begge deler. Det som skjer er at det dannes brusk i lungene slik at de spises sakte opp, og bestefar blir veldig mottakelig for infeksjoner, og har veldig vondt for å puste :-( De kan ikke gjøre annet enn å lette den tiden han har igjen, som kan være allt fra et par dager til måneder...

Men sånn bortsett fra det så har jeg det kjempefint, mannen er verdens søteste, disket faktisk opp med fersk torsk (stekt) asparges, tomater og avokado da jeg kom hjem :hjerte: Utrolig deilig mat!! Så nå bare gleder jeg meg til klokken blir fire og han kommer å henter meg!!!! Så skal vi vel lese litt før vi ser på nr. 19, og ser om vi kan få noen tips og ideer til vårt neste hus/leil. prosjekt :kul:

Er forresten på dag 17 tror jeg, skal telle etter litt senere i dag, i pp 13 eller var det 14?

Skrevet

Joda bildene du har hjemme hos deg er fine :) Men det var ikke mange på hjemmesiden jeg ville hatt tror jeg....

Kjekt at du er tilbake :) Håper du har tid til en gåtur en dag!!

Klem :klem:

Skrevet

Har byttet avatar igjen jeg... andre gangen i dag :roll:

Fant plutselig ut at jeg hadde et nogenlunde greit bilde av Emilsen min på datamaskinen. Så da er det kosepusen Emil som er mitt kjennetegn i allefall for nå, i påvente av forhåpentlig kommende magebilder sånn etterhvert :wink:

Gjest Mayamor
Skrevet

Så fin pusekatt du har da... :hjerter2:

Men magebilder er enda finere...

Kommer snart et skifte etterhvert...?

Unner deg det av hele mitt hjerte iallefall.

Har dere noen konkrete planer om noe nytt/brukt krypinn...?

Det er gøy med planlegging... :Hehe:

Klem fra Mayamor

Skrevet

Søt ja! Emil er nemlig lille baby-surrogatet mitt :oops: Stakkars katten blir nesten kost i filler, men han liker det nok :ler:

Håper å kunne skifte til magebilder ganske snart ja! Vet ikke hvorfor men har liksom følelsen av at det kommer til å skje snart... er nok våren som er skyld i det, begynner vel å bli litt våryr :oops: :ler:

Vet ikke helt om man kan kalle det konkrete planer, men vi har store drømmer i allefall om å kjøpe oss en leilighet sentralt i Oslo med oppussingsbehov forhåpentligvis til neste sommer, men det er jo veldig avhengig av mannens jobb.. Også håper jeg at jeg kan være hjemme med et lite barn :hjerter2: og samtidig så smått begynne å studere ved HiO eller UiO. Deretter er planen å flytte ut av sentrum og mer landlig i eget hus når vi har barn på rundt 3 år.. Planene er der, men om det er slik det blir gjenstår å se :wink: Men har allt begynnt planleggingen av hvordan man kan løse forskjellige problem og hva slags stil vi ønsker... meget mulig at det endrer seg etterhvert, men det er uansett artig å planlegge/drømme, dessuten så har vi jo gjort noen bommerter i leiligheten vi har nå, så da har vi jo i allefall litt erfaringer som vi ikke ønsker å gjenta :-)

Skrevet

Dag 17, prøveperiode 13.

Synd at jeg var borte ved el denne mnd for 13 er jo egentlig lykketallet mitt :roll:

Jaja får bare vente halvannen uke på tanta så får vi håpe at 14 er et nytt lykketall :wink:

Skrevet

Aldri si aldri, se hvordan det gikk med meg!

Lykke til uansett!

Klem fra hanni

Skrevet

Jeg heier på dere jeg!

Men jeg har samtidig litt troen p denne gangen jeg.

Kan jo være at egget løsnet litt seint og alt gikk

fint når du først kom hjem... Men uansett;

Krysser fingre og tær og armer og bein for at

14 er lykketallet deres!!! :hoppe:

Skrevet

Så koselig at dere har troen på at det skal klaffe for oss denne måneden Hanni og Magnhild :)

Du er fremdeles min inspirasjon, og litt grunnen til at jeg har slappet litt mer av i det siste Hanni! Godt å se at det klaffer (på den vanlige måten) også med de som har holdt på en stund :kul: Så¨jeg har liksom følelsen av at vi har begynnt på nytt, tenker ikke lenger på hvor lenge vi har holdt på, kjørte meg helt fast i tanken på at det hadde tatt utrolig lang tid tidligere :roll: Men nå er allt så mye lettere, kan jo hende at våren også har endel av æren, blir så lett i godt humør når solen skinner og det begynner å spire i bedet mitt :hoppe:

Denne måneden er jeg helt sikker på at jeg var hjemme hos mamma og pappa ved el, så det er nesten blitt en "frimåned" :roll: Klarer ikke helt å forklare det, men det har vært litt deilig også, vi er begge sikre på at det ikke kan ha klaffet denne gangen, og kosen har bare vært kos uten baktanker! Så nå venter jeg egentlig bare på tantebesøk, så vi kan starte prøvingen litt mer avslappet enn det har vært i det siste :kul: Så gjenstår det bare å se om vi klarer det da.... :roll:

Var i byen og trasket i finværet med Meta i går, kjempekoselig, var å spiste middag på kinarestaurant... pleier å få så flott service og god mat der, men denne gangen ble jeg skuffet gitt :-? Kjipt når man forteller hvor fantastisk det er et sted, også blir det ikke helt slik... :tunge1:

Tittet endel i butikker etter at vi hadde spist, og jeg fant sååå masse fint :kul: Men må nok vente litt før jeg handler igjen.... tror ikke mannen hadde blitt særlig imponert dersom jeg hadde brukt opp månedens matbudsjett på klær :o Men jeg fant i allefall ut at jeg kan jo kjøpe f.eks to plagg pr. månedslønn, og dersom mannen ikke er helt overbevist kan jeg jo kanskje foreslå at sexy undertøy kan telle som et plagg også :sjarmor: Spørs vel om han er serlig overbevist... men jeg kan jo forsøke :wink:

I dag er planen å stikke bortom venninne Å og lille A rett etter jobb, og spise, leke og kose oss mens mennene våre er i jobbmøte. Deretter skal vel mannen jobbe mer, så jeg får vel en date med endten tv'n, skal i allefall se nr.19! Sluker tips så godt jeg kan, samtidig som det er litt gøy å se de forskjellige personlighetene og småkranglingen :oops:

Dag 18, pp 13

Bare 10 dager til ikm, typisk at det er en lørdag.. :roll:

Skrevet

Takk for i går vennen :kyss: Veldig koselig å treffe deg igjen!!

:klem:

Håper 13 er lykketallet til det motsatte er bevist jeg ;)

Skrevet

Ønsker med et ekstra lykketall jeg, det er vel lov med to :sjarmor:

Huff det er skikkelig drepen på jobb i dag :roll: Halve kontoret har gått hjem noen syke, og noen "værsyke" og resten sitter på møterommet og har vært der i hele dag :roll: Så utenom det jeg har gjort i dag så sitter jeg vel egentlig bare å venter på at de ønsker ny ladning med kaffe :sjenert:

Kunne sikkert funnet noe å gjøre, men arbeidslysten tok sats og hoppet ut av vinduet i stad... og har vært sporløst forsvunnet siden det :ler:

Men jeg har prøvd noe nytt i dag.... te med vaniljesmak... :o Visste ikke at det fantes, og er ikke sikker på om jeg syns den var fæl eller om jeg egentlig kanskje likte den :klø:

Bare en time igjen... og det er jo ingen som ringer heller :roll:

Skrevet

Heisann

Måtte titte innom deg også, for nå er det altfor lenge siden jeg har vært her :oops:

Håper du tilgir meg for det :roll:

Har vært så opptatt i det siste, vi holder på å pusse opp stuen her hjemme, fra gulv til tak, og det er litt av en jobb :Nikke:

Og vi MÅ være ferdig til påske, for da skal Viljar døpes. Håper inderlig vi klarer det, for jeg vil ikke ha selskapet andre steder enn hjemme, for det har vi ikke råd til nå :roll:

Vi krysser fingrene for at det skal gå bra.

Ellers så går jeg og venter på at mensen skal komme til helga, har mine mistanker om et eller annet, for jeg er så trøtt, og ikke har PMS'en kommet enda, og det ligner IKKE meg :klø:

Blir spennende å se.

Skal krysse alt jeg har av lemmer for dere også, nå er det jaggu deres tur altså :Nikke:

Gode :klem2: fra Pludre

Skrevet

Torsdag... bare en dag igjen til HELG :danse:

Har lyst til å gå på ski i helgen, slalom eller vanlig bortoverski :kul: Men hvor gjør man det i nærheten av Bergen da?? Er man nødt til å kjøre helt til Voss? Finner vel på noe!! Lørdag skal jeg trene så det blir jo uansett bare en dagstur!

Skulle egentlig trent i går, men siden mannen min og mannen til venninne Å, skulle på møte sammen nede i byen ble det laaaang trilletur med lille A i stedet! Utrolig hvor sint et lite barn kan være :o Litt motsatt av mitt drømmescenario :ler:

Etter nærmere tre timers gåtur tok vi turen innom rimi og kjøpte smågodt på tilbud :sjarmor: Fant ut at vi hadde forbrent lassevis med kalorier og trengte et lite sukkersjokk :wink: Så så vi nr. 19 og spiste massevis med godteri og varmet oss på kakao! Skikkelig jentekveld :wink:

I dag er planen å støvsuge leiligheten...trenger sikkert å gå over et par ganger, føles som om vi vasser i kattehår og hybelkaniner :oops: Mannen har jo nesten ikke vært hjemme i det siste, og det er jo han som pleier å støvsuge... :roll: Støvsuging er faktisk noe av det jeg misliker mest ved rengjøring.... så mannen støvsuger og vasker badet så tar jeg kjøkken og stue, soverommene deler vi på! Fungerer egentlig kjempefint... så lenge han er hjemme noen timer hver dag :roll: Jeg overser det så lenge jeg kan.... Men nå er det faktisk ikke mulig lenger :o Får ta en skikkelig shinings når jeg kommer hjem, så kan jeg unne meg selv noe godt når jeg er ferdig :sjarmor:

Dag 19, pp 13

Skrevet

Kan jo dra på Kvamskogen da. Regner med at det er bra med snø der enda... Der kan du gå både nedover og bortover!! :kul:

Gjest Mayamor
Skrevet

Tar litt over en time å dra på Kvamskogen.

Aleksander var der i dag...

Masse snø...

Der minnet du meg på uketilbudet med Rimi-godteriet...

Skal innom og kjøpe - men overlever det til påske mon tro...? :ler:

Vil at Bizzy skal bli buissy (med baby... :hjerte: )

Klem fra Mayamor :klem:

Skrevet

Tusen takk for hilsner og

klemmer inne hos meg. :klem:

Det varmer...

Håper dere har det bra

dere to rett over haugen

her bak oss... :kul:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...