Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sladre sladre.. Bizzy er sykemeldt pga betennelse i armen. Skal være hjemme ut neste uke.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mayamor
Skrevet

:trøste: for din syke bestefar.

:sur: for dumme arbeidsoppgaver.

:tommelsmil: for mannens svømmere

:blomst_opp: til god bedring med senebetennelsen

:oops: fordi jeg ikke har vært her på en stund

:flekke: fordi jeg ikke kan bli med i kveld

:danse: for slik skal dere ha det

:sjenert: fordi jeg har lyst å bli med neste gang

:klem: fordi jeg ville det akkurat nå...

Klem fra Mayamor

En smiley kan brukes til "alt" den... :ler:

Skrevet

Tusen takk for en utrolig koselig kveld på Fridays i går!!

Det var virkelig en bra kveld!!

Og det er bare å gi beskjed om du vi ha en å gå på tur med, på denne siden av Bønes... :wink:

Skrevet

Heisann

Nå har jeg lest og lest og lest og lest, og endelig kommet til siden 50 sånn at jeg kan skrive en hilsen til deg :ler:

Men først og fremst, før jeg skriver noe mer:

Tusen takk for en kjempekoselig kveld i går, det var bare så artig :wink:

Må si at jeg er imponert over pågangsmotet ditt, dere har jo strevd lenge jo :o

Jeg har aldri opplevd å måtte slite med å bli gravid, så det er litt vanskelig for meg å sette meg inn i deres situasjon, men som sagt, dere er flinke som ikke mister motet :klem:

Og for en flott mann du har da, som tar så godt vare på deg * skulle ønske mannen min var slik :sjenert: *

Skal bli spennende å følge med deg fremover og jeg skal krysse alt jeg har for at det klaffer for dere snart :tommelsmil:

Håper det blir flere slike treff fremover, det er så artig å bli kjent med dem som skriver her inne, blir jo litt annerledes når man får et ansikt å foholde seg til :Nikke:

God :klem: fra Pludre

Skrevet

Bra at du er hjemme så betennelsen får roet seg, så får du samtidig litt fri fra arbeidsoppgavene også.

God bedring!

(har selv betennelse i begge armene, og vet at det kan være vondt. Og at det er veeeldig lurt å ta dt med ro slik du gjør nå, ikke alle som er så lure...)

Trist å høre om bestefaren din, det er så vanskelig når de man er glad i har det vondt! Snille mannen din som passer så godt på deg, håper dere får en god helg - dere to! :blomst:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Bare innom for å ønske deg en god helg, så god som den kan bli på tross av triste nyheter. Og grattis med gode svømmere, det var i alle fall en god nyhet!

:klem: fra Hulderjenta

Skrevet

Heisann!

Tusen takk for alle hilsener! Det gjør godt :Nikke:

Tok flyet hjem til mamma og pappa fredag kveld, for å få besøkt min bestefar! Det er jo ikke akkurat ille å være hjemme hos mamma når man ikke er helt i form heller da :wink: Kommer helt sikkert til å se gravid ut når jeg kommer hjem..... Blir jo så til de grader bortskjemt, men jeg liker det altså :sjarmor:

Til neste helg skal vi møte mannen min på hytta, så jeg håper på fint vær, regner ikke med at armen er i form til skigåing, men litt spasertur på beina skal bli koselig det også! Gleder meg mest til kvelder med spill og kos sammen med hele familien!

Vel dette var litt mer skriving enn armen er glad for, men jeg håper på å komme sterkere tilbake i løpet av uken når medisinene har gjort sine underverker! Hevelsen er i allefall på vei tilbake, ringen er ikke fullt så trang lenger :roll:

Ha en fortsatt god helg alle sammen!!!!

Skrevet

Ha en fortsatt fin helg :kose:

Skrevet

Heisann,

takk for sist.

Veldig kjekt å treffe deg igjen. :wink:

Fint å høre at du er hjemme hos foreldrene dine.

Ønsker deg en fin uke :)

Klemmer fra ny dag :klem2:

Skrevet

Krya på dig Bizzy :blomst:

det låter som ni hade det jättetrevligt på träffen, det får mig nästan att längta till att bo i Bergen - och jag som inte ens varit där...

Gjest Mayamor
Skrevet

Ikke skriv så masse her inne nå da at du ødelegger deg enda mer... :trøste:

God tur på hytten til helgen.

Klem fra Mayamor :klem:

Skrevet

Tusen takk for nye meldinger!!

Måtte innom en liten tur før jeg stuper i seng :Gjesp: Ble visst sittende å tjatre med mamma litt lenge, kjempekoselig :D

Syntes det var på tide med ny avatar!! Så da er jeg tilbake til et nytt bilde av Eser Afacan, har ikke fått kjøpt meg dette helt ennå, men har begynnt sparingen :wink:

Fikk telefon fra jobben i dag..... ikke spesielt koselig, men jeg hever meg over det tenker jeg :tunge1: De er tydeligvis ganske så sure for tiden.. så jeg får tilsendt litt jobb, kommer sikkert i posten i morra... akkurat det jeg trenger for å bli frisk i armen tenker jeg.... :roll: Men er blitt mye bedre, noe som gjør at jeg selvfølgelig til tider glemmer meg og bruker den litt for mye, og det kjennes gitt :-? Men så lenge det går jamt fremover så er jeg superfornøyd!! Og i morgen skal jeg ut å shoppe litt :Nikke: Den beste medisin mot det meste tenker jeg :ler:

Er i dag kommer til dag 10 i pp13 hvis jeg ikke husker helt feil :roll: Og til helgen er det forhåpentligvis el og perfekte forhold på fjellet :sjarmor:

Skrevet

Hei! :rosasmil:

Føler med deg!

farfar døde av lungekreft.

:trøste:

Men det var jo godt å høre at soldatene til mannen er i fin form.

Det blir nok ei fin helg :sjarmor:

Og en enda finere julegave :wink:

Lykke til!

Klem fra Murmeldyret!

:klem:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Hei Bizzy! :vinke:

Slit 'an med ny avatar, du - men jeg stemmer på at den gamle skal tilbake!! The new one gives me the creeps!!!! :hår: Personen på bildet ser bare skummel ut!! Ser ut som noen har gjort noe skummelt med ham... ...eller er det henne...? Eser Afacan... Hva/hvem er det...? :oops: Kanskje det blir mindre skummelt hvis jeg vet hva det går i...?

Er du bedre i armen? Senebetennelser tar ofte laaaang tid. Det vet jeg alt om. :roll: God bedring i alle fall! Og på forhånd god helg, håper det blir riktig så kaldt og ufyselig på fjellet, så du og din kjære må ligge tett inntil hverandre i soveposen for å holde varmen! :Hehe:

Ha en fin dag - og sorry hvis jeg har fornærmet deg ang. avataren din! :ler2:

:klem:

Skrevet

:ler: Senebetennelse... :ler:

Håper du blir frisk i alle fall. Det er kjedelig at du ikke er innom!!!

Men kos deg hjemme du!!!

:klem: Magnhild

Skrevet

Shopping er alltid bra, sjefer som ikke skjønner at man ikke skal jobbe når man faktisk er sykemeldt, er ikke så bra.

Hallo?

Godt å høre at du hever deg over det. God bedring! :blomst:

Skrevet

Hei igjen!

En liten snartur innom før sengen :Gjesp:

Hmm, bildet ble kanskje litt creepy... :roll: Bildet er veldig fint originalt, men krympet ned til avatarstørrelse var det litt uggent ja.. Får se om jeg ikke klarer å minske et noen av mine andre spareprosjekter :wink: Vil jo ikke skremme vekk dagboklesere heller!

Har det veldig fint hjemme hos familien, men jeg savner mannen min veldig da! Så det skal bli deilig å komme hjem på lørdag.. skulle egentlig møtt mannen på hytta i morgen, men så er det ikke akkurat meldt strålende vær, så vi har utsatt hytteturen... Har jo også litt med at min pappa veldig gjerne ville være hjemme hos bestefar siden han har blitt drastisk dårligere i løpet av den siste uken :-( Forferdelig å se en man er veldig glad i visne så fort og brutalt! Pleierene har nå spurt om de kan ringe døgnet rundt dersom det skulle skje noe, så nå er det egentlig bare å vente på den forferdelige beskjeden :cry: men nå når det først er blitt slik og han har det så vondt er det jo forsåvidt best for ham å slippe fortest mulig, men det kan ta dager, og det kan også ta måneder....

Men over til litt hyggeligere ting!

Har vært på shopping i dag igjen med minstesøstern og mamma :hoppe: Så da ble det

:sjarmor: 3 Jean Paul gensere, superfine altså.

:sjarmor: 1 hoftejeans "forhåndsslitt", syns den var litt sexy jeg :oops:

og

:sjarmor: 1 "lårlang" genser med v-utringning, påskegul :wink:

OG allt er jo selvfølgelig ettersittende!!!! Har nemlig hørt at det er slike ting som kan hjelpe prøvingen :wink: (tenkte mest på graviditetsfeen altså :ler: ) Og i morgen skal jeg og minstesøster'n ut på shopping igjen og da er det undertøysavdelingene som skal raides :sjarmor: Må jo ha noe sexy undertøy når jeg kommer hjem til mannen med masse nye klær... mulig det trengs litt blidgjøring når jeg skal fortelle om kostnadene....... :-? Får legge til at han "brukte" bort 2.500 kr i fartsbot her for en stund siden :sjenert: Blir nok aldri ferdig med den han stakkar :ler: Jaja, lenge siden sist jeg handlet så masse klær så jeg har sikkert fortjent dem :kul:

Prøvemessig så er vel denne måneden ferdig... er på dag 12, hmm da kan vi jo kanskje klare det alikevel da :hoppe: jeg reiser jo hjem på dag 14 :kline:

Havsulen Shopping hjelper i allefall meg med det meste, deilig å kose seg i butikker... Pleier ikke å klare å bruke noe serlig med penger på meg selv, men til mannen og huset klarer jeg fint å bruke mer enn planlagt... derfor har det vært utrolig deilig å virkelig skjemme meg selv ut... ryker vel snart av kortet :ler:

Magnhild armen er blitt mye bedre i løpet av uken, den blir litt ubehagelig om kvelden dersom jeg bruker den mye i løpet av dagen, men er garantert god nok til å møte på jobb til mandag... gruer meg nå litt til det da.... :roll: Men da er jeg tilbake på nett som normalt.. Er bare snarturer innom nå for tiden, bruker dagene sammen med familien og er hos bestefar, så jeg har ikke skrevet noe rundt i dagbøkene, men kommer sterkere tilbake! Mannen driver jo også å jobber med å skaffe meg trådløst tilkobling til bredbånd hjemme.... Da blir det andre boller :wink:

Hulderjenta Skal få byttet avataren jeg :wink: Bildet er veldig fint egentlig, men kom ikke noe serlig til sin rett som avatar...

Eser Afacan er en tidligere lærling hos Odd Nerdrum, og har endel meget spesielle og "skumle" bilder, hans mest kjente er kallt " Sisters in the wind" og har vunnet internasjonale priser, det er seriøst creepy, men han har også endel fine koselige bilder! Blandt annet; "Abandoned", "gatepike", "inspirasjon" og fler som jeg ikke husker navnene på akkurat nå, men du kan se flere bilder av han og lese om han

Murmeldyret Lungekreft er ikke noe hyggelig sykdom nei! Min morfar døde av akkurat samme sykdom for ti år siden (på dagen onsdag som var) så bestefar sin situasjon vekker jo også minnene om den gang. Men nå har jeg i allefall fått vært litt på besøk i det siste, hadde nok uansett tatt en uke fri fra jobben og reist hjem, og det er jo muligheter for at jeg ganske snarlig kommer til å gjøre det uansett, men får ta det litt som det kommer!

Resultatene til mannen var bare helt utrolig deilig å få! Så nå satser vi også på å være med i desember-rushet :wink:

Vil hilse til alle andre som også er innom å leser og skriver, det er veldig godt å ha dere her!!!!!!

Skrevet

:hoppe: Bizzy er snart tilbake!!! :hoppe:

Tenker at det er godt å ha vært sammen med

bestefar en del i det siste. Han liker sikkert

også å ha deg der.

Men nå må du fotre deg hjem sån at dere rekker

å :kline: denne mnd også... :roll:

:klem: Magnhild

Skrevet

Trist at bestefaren din er så sjuk :(

Men som du seier: Når han har det så vondt er det nok best å håpe på at det går fort. Onkelen min døde av kreft i haust. Tok berre 2 mnd frå han fekk diagnosen til han døde. Men han hadde vore pjusk ei stund før dei fant ut kva det var. Eg var veldig imponert over kor rolig han var sjølv om han visste at han skulle dø.

Får håpe at du ikkje blir overlessa med arbeid når du kjem tilbake på jobb etter sjukemeldinga di. Då må du ta mot til deg og gi beskjed! :fy:

Ha ei fin helg! :P

Skrevet
Vil hilse til alle andre som også er innom å leser og skriver' date= det er veldig godt å ha dere her!!!!!!

Hej hej... :vinke:

Jag läser en massa men hinner sällan skriva något nu för tiden.

Jag fick en idé om att gå ut och köpa egna sexy underkläder när jag läste om din shopping. Jag vet ännu inte vilken storlek jag kommer att "landa på" nu efter graviditeten så jag "törs" inte riktigt shoppa kläder till mig själv ännu... men underkläder - det vill jag ha. Mannen också tror jag. Amningsbh/sportbh med amningsinlägg är inte de allra sexigaste... :ler:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...