Gå til innhold

Mah-Rukh Ali

Gjest Bloom

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

La meg omformulere: Nøyaktig HVOR er det du sporer misunnelse i innleggene over? Mahrukh Ali er det desidert dårligste nyhetsankeret, ved siden av Pål T. Jørgensen og Christine Korme. Og vet du hvorfor? Fordi hun leser så innmari unlyaktig, snubler, stopper opp og ikke har flyt i lesinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 11 måneder senere...
Helt enig -

hun må være den dårligste noen gang på TV2. Kan de ikke trene henne til hun klarer å lese en hel setning uten å lure på hvor det var punktum eller komma.

I hennes verden eksisterer tydeligvis ikke dette...

Antageligvis leser hun av tekstemaskinen foran seg, som deler setningene vilkårlig der det ikke er mer plass igjen - og det takler hun ikke/ er dårlig forberedt.

Skulle gjerne sett at hun ble bedre, siden jeg absolutt synes det er "riktig" med et unorsk innslag i nyhetene - men det må være en viss kvalitets-sikring på det som serveres, og jeg synes det er betenkelig at ikke tv2 reagerer.Det må jo være flere som ser at dette ikke funker? Og hvor lenge har hun på seg til å bevise at hun kommer til å klare dette?

Hei, dere er dritfrekke som kaller henne unorsk. Hun er ikke unorsk bare fordi hun har foreldre fra et annet land. Hun er like norsk som alle dere idioter.. Om hun er flink eller ikke flink til å formidle nyheter, det er en annen sak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har ikke set henne på skjerme på lenge.

Hun er ei søt koslig jente som gjør jobben sin ganske normalt

Savner hennne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Annonse

Gjest fornøyd

Ikke enig med ts. Skjønner bare ikke hva som er problemet. Jeg synes hun er utrolig flink og behagelig å høre på. Det er mange andre som er langt verre som jeg ikke kommer på farten. Hvorfor blir de ikke nevnt da i overskriften? Det er så typisk noen få som alltid syter og klager om alt og ingenting. Nå har hun fått visst en spalteplass på KG. Kanskje det er pga sjalusi/misunnelse? Stå på sier jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...
Gjest Gjestebjarte|

Hallo? Har dere SETT Oddvar Stenstrøm eller? Måten han med stiv kropp lener seg litt fremover til sin høyre side (virker helt ute) og noen ganger bare hopper i stemmevolum, helt ukontrollert? Tviler på at noen tør å gi han tilbakemelding på noe som helst negativt jeg, såpass "rutinert" som han er. Og for å putte rosinen i pølsen setter han gjerne over til Sporten med Fin Gnatt - han med den rare dialekten, de veivende armene, eventyrstemmen med den totalt upassende innlevelsen og de skumle og ekkelt erotiske øynene.

Takk for at jeg fikk dette ut.

Bjarte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha-r. de-re. iikk-e. hør t. h-an. som. sn-a-kk-et. p-å. v-ær-meld-ing-a. p-å. enn-err-kå. f-ør?

Men han var intressant å høre på. Forresten, noen som hva han heter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha-r. de-re. iikk-e. hør t. h-an. som. sn-a-kk-et. p-å. v-ær-meld-ing-a. p-å. enn-err-kå. f-ør?

Men han var intressant å høre på. Forresten, noen som hva han heter?

Hehe.... Må være Vidar Theisen det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje grunnen til at de har plassert henne i God Morgen Norge er fordi de ikke regner med at noen faktisk ser på det. GMN er hvor TV-personligheter går for å dø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...

Gammel tråd, men hun er fortsatt like dårlig på å lese nyheter.

Jeg skulle gjerne sett valgprogrammene på TV2, men orker ikke så lenge hun er med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg laget faktisk en helt lik tråd for ikke så lenge siden og er helt enig med TS. Hun hakker når hun snakker og det er ikke den gode flyten. Av og til høres det litt bedre ut, men så er det tilbake til det gamle. Blir mer opptatt av måten hun prater på enn nyhetene. Tenker "å nei!" hver gang hun kommer opp på skjermen. Sunnmøringene/vestlendingene er de beste!

Anonymous poster hash: 733b7...ec9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må bare akseptere at vi har kvotering her i landet nå. Det er kommet for å bli.

Anonymous poster hash: e4a9f...969
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må bare akseptere at vi har kvotering her i landet nå. Det er kommet for å bli.

Hvorfor er kvotering relevant i denne tråden? Endret av Batteri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er kvotering relevant i denne tråden?

Mah-Rukh Ali er kvotert inn i jobben i praksis. Hadde ikke fått jobben om hun hadde vært etnisk norsk med de samme kvalifikasjonene og ferdighetene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Vet det er en gammel tråd, men... Ahh, ser på Mah-Rukh Ali på Nyhetskanalaen nå og orker snart ikke se mer nyheter fra henne pga hun ssssnnnnaaaakkkkeeeeerrr ssssssåååååå sssssaaaaakkkktttteeee!! Skjønner deg godt TS, irriterer meg også!

Anonymous poster hash: da93c...b27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...