Silfen Skrevet 30. januar 2008 #1 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Jeg var så heldig å være på foredrag/debatt med disse menneskene her om dagen. Kvinnen sier det jo seg selv at jeg visste hvem var, men jeg kjente ikke de andre av utseende. Likevel klarte jeg å plassere dem ut fra yrke/tittel. Kan du? Hvem er leder for Amnesty international i Norge, leder avd. for samfunnsansvar i Statoil/Hydro og hvem sitter i utenrikskomiteen for FrP? http://vrangsida.no/u.jpg Endret 30. januar 2008 av Nigo-san Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 30. januar 2008 #2 Del Skrevet 30. januar 2008 Hvis jeg umiddelbart skal gjette på de tre mennene fra venstre, tror jeg FRP, Amnesty og StatoilHydro. Men det er kjedelig om jeg har rett, da jeg syns det er morsomt med folk som kler seg eller er annerledes enn man hadde trodd på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petzl Skrevet 30. januar 2008 #3 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg tror som Frk. Åberg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2008 #4 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg tror som Frk. Åberg. Samme her, jeg tror også det. Han i midten med skjerfet er miljøfyr og han ble sort dress/blazer er mer forretningsorientert StatoilHydro-mann som stemmer Høyre, mens hans tykkfalne som ser ut til å like Akevitt og ikek trener er FrP-mann. Han med det stripete skjerfet ser veldig radikal og miljøvernete ut, så han stemmer sikkert ikke FrP - han er sikkert sosialistisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 30. januar 2008 Hun med det stripete skjerfet mener du? Det er Siri Lill Mannes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 30. januar 2008 #6 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg henger meg på Frk. Åberg og de andre her. Når kommer svaret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #7 Del Skrevet 30. januar 2008 Svaret ligger på www.vrangsida.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munachimso Skrevet 30. januar 2008 #8 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg tror det er StatoilHydro, Amnesty og FRP fra venstre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmosin Skrevet 31. januar 2008 #9 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg tror det er StatoilHydro, Amnesty og FRP fra venstre Ditto. Jeg er nesten helt sikker på at jeg kjenner igjen han i midten... Rota litt rundt på vrangsida, men evnet ikke å finne svaret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå