Gå til innhold

Tråd for Tromsøbruder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har frisør å anbefale som legger sminke i tillegg til å fikse håret?

Hvem er flinke til å lage brudebuketter i Tromsø?

Skrevet
Noen som har frisør å anbefale som legger sminke i tillegg til å fikse håret?

Hvem er flinke til å lage brudebuketter i Tromsø?

Lurer selv på dette... Tror de fleste friørene har ett samlet tilbud. Men hvem er flink til både sminke og frisyre?

Skrevet
Lurer selv på dette... Tror de fleste friørene har ett samlet tilbud. Men hvem er flink til både sminke og frisyre?

Dette lurer jeg også på.

Skrevet
Dette lurer jeg også på.

Klipperiet og Hans og Hennes har jo både frisør og sminkeverksted... De fleste frisører har vel egentlig dette, men ihvertfall Klipperiet har en egen sminkeavd.

Skrevet

Giftet meg i 2006, og både jeg og Mannen var veldig fornøyd med servicen vi fikk på Hans og Hennes. Hadde tidligere vært med en venninne da hun kikka på kjole hos Wright, men etter at hun fikk det jeg oppfatta som negativ kommentar (Du har vel tenkt å slanke deg litt før bryllupet?) - bestemte jeg meg for å forsøke andre før jeg evt gikk dit... (Ja - jeg har BMI på mer enn 25, men er ikke noen Hippo likevel..) Beste rådet er likevel å ikke gi deg før Den Rette Kjolen kommer på, om det nå blir den ene salongen eller den andre..

Skrevet

Jeg har funnet kjole hos Hans og Hennes. Hadde prøvetime der på fredag. Fant masse fine kjoler som jeg kledde, problemet var å finne hvilken stil jeg ønsket. Endte opp med en kort kjole for en rimelig penge, men det var den kjolen jeg følte meg mest vel i, ekstra bonus at den var rimelig + at jeg kan bruke den som sommerkjole etter bryllupet :)

Var innom Wrights også, hun hadde flotte kjoler fra Linea Raffaelli og Rembo Styling. Ellers fikk jeg et positivt inntrykk av hun på salongen.

På Lottas fant jeg ingenting. Det var bare masse kjerringkjoler, men det var sikkert litt utplukket da... Likte heller ikke at det var en del merker og skitt på kjolene.

Har også hatt et møte med han på Pro File studio. Det gikk ikke bra! Han prøvde sitt beste i å prakke på oss det dyreste produktet og pratet negativ om det produktet vi sa at vi ønsket. Likte ikke det salgspresset! Hadde også forberedt meg en del til møtet og hadde skrevet ned en del spørsmål. Dette tok han negativt og ble irritert på meg og kom meg kommentarer om han var en kunstner, ekte fotograf og skjønte ikke hvorfor jeg kunne komme med mine dumme spørsmål til han. Da vi fikk se på ulike bilder han hadde tatt, kommenterte jeg at jeg likte det ene bildet bedre fordi det var klarere. Da fikk jeg en lang lekse om at alle bildene hans var klare og at han var en ordentlig fotograf osv. Da møtet var over var både jeg og mannen rystet over hvordan fotografen oppførte seg.

Nå vet vi ikke hvilken fotograf vi skal velge, for det sies jo så mye rart om Snorres Studio også... Er det noen andre fotografer som kan anbefales i byen? Anbefalninger tas imot med en stor takk! :)

Skrevet

Obs - obs - obs! Til alle tromsøbruder. Lotta har visst problemer ("sykdom"), slik at hun får i allefall ikke bestillt kjoler fra Agape lenger. Har også hørt om de som ikke har fått det de har bestillt levert, så ikke bruk henne, da kan du risikere å stå uten kjole!! Har fått dette bekreftet selv hos Agape

Skrevet

Ok, til meg sa Lotta i forrige uke at hun ventet inn kjoler fra Agape hvert øyeblikk, i alle fall om noen få uker.

Skrevet (endret)
Ok, til meg sa Lotta i forrige uke at hun ventet inn kjoler fra Agape hvert øyeblikk, i alle fall om noen få uker.

Huff! Det er det som er såååå skummelt, jeg har vært i kontakt med hovedkontoret der i Stavanger og fått beskjed om at hun får ikke kjoler mer fra dem. Hun har ikke fått lov å bestille siden før jul.... Jeg skulle selv ha en Agape-kjole, som hun sa hun hadde bestillt, men det var ikke tilfelle, fikk jeg beskjed i fra Agape om. Så for de som eventuelt har bestillt hos henne, eller tenker å gjøre det, eller dere kjenner noen, fortell dem dette. Og er dere i tvil om hva jeg sier, ta kontakt med Agape selv! Tenk noe så krise og komme rett før bryllupet og skal hente kjole og så er det ingen kjole å hente.... Men Wright skal visst begynne å forhandle Agape i Tromsø :)

Endret av Titti
Skrevet

Det har hun sagt leeeenge. Har spurt henne flere ganger og hver gang sier hun at "det kommer snart"... Samme med tilbehør.

Latterlig, useriøst sted!

Skrevet (endret)
Huff! Det er det som er såååå skummelt, jeg har vært i kontakt med hovedkontoret der i Stavanger og fått beskjed om at hun får ikke kjoler mer fra dem. Hun har ikke fått lov å bestille siden før jul.... Jeg skulle selv ha en Agape-kjole, som hun sa hun hadde bestillt, men det var ikke tilfelle, fikk jeg beskjed i fra Agape om. Så for de som eventuelt har bestillt hos henne, eller tenker å gjøre det, eller dere kjenner noen, fortell dem dette. Og er dere i tvil om hva jeg sier, ta kontakt med Agape selv! Tenk noe så krise og komme rett før bryllupet og skal hente kjole og så er det ingen kjole å hente.... Men Wright skal visst begynne å forhandle Agape i Tromsø :)

Titti: begynner navnet ditt på G? Isåfall kjenner vi hverandre :fnise:

Endret av Elliebellie
Skrevet

Huff, det er ikke bra det der! Men jeg fikk uansett et dårlig inntrykk av stedet, så jeg hadde aldri kommet til å kjøpe kjole der uansett. Jeg fikk også høre av hun på Wrights, at hun skulle begynne med Agape kjoler.

Skrevet (endret)
Titti: begynner navnet ditt på G? Isåfall kjenner vi hverandre :fnise:

Ditt og regner jeg med :):)

Endret av Titti
Skrevet (endret)
Ditt og regner jeg med :):)

:ler: helt riktig. Hadde besøk av vår felles venninne i går og hun fortalte om episoden din hos Lottas og da skjønte jeg at det måtte være deg...

Endret av Elliebellie
Skrevet

Bengt Gøran Torbjørnsen som er restaurantsjef på Grand hotel driver også med catering. Han har vel en 70-80 bryllup på samvittigheten, og han kjenner til alle muligheter i byen. I tillegg kjenner han alle mulige lokaler, folk, muligheter osv.

Bedre service og tryggere oppfølging skal dere lete lenge etter! Gode priser og fantastisk god mat!!! Da jeg sa at vi hadde valgt han til folk, sa de aller fleste at han er velrenomert og fantastisk flink.

Han ordner i allefall NOK mat og det smakte så vanvittig godt. Vi betalte ca 450 kr pr kuvert, altså treretters og bryllupskaka!

Skrevet
Bengt Gøran Torbjørnsen som er restaurantsjef på Grand hotel driver også med catering. Han har vel en 70-80 bryllup på samvittigheten, og han kjenner til alle muligheter i byen. I tillegg kjenner han alle mulige lokaler, folk, muligheter osv.

Bedre service og tryggere oppfølging skal dere lete lenge etter! Gode priser og fantastisk god mat!!! Da jeg sa at vi hadde valgt han til folk, sa de aller fleste at han er velrenomert og fantastisk flink.

Han ordner i allefall NOK mat og det smakte så vanvittig godt. Vi betalte ca 450 kr pr kuvert, altså treretters og bryllupskaka!

Han booket vi inn før jul... Godt å høre at dere var fornøyde. Vi har også bare positive erfaringer med han, så langt.

Skrevet

Var innom Lotta for to uker siden, og da sa hun at hun ventet inn Agape kjoler om noen uker... Fikk ett dårlig inntrykk når jeg var der; hun virket litt "syk".

Hans og hennes virket profesjonelle, skal dra innom der å prøve kjoler i neste måned. Må gå ned litt i vekt først :fnise:

Wright har jeg hørt litt blandet om. Noen er fornøyd og andre er direkte misfornøyd.

Takk for tipset om Klipperiet og Hans og hennes frisør :)

Skrevet
Var innom Lotta for to uker siden, og da sa hun at hun ventet inn Agape kjoler om noen uker... Fikk ett dårlig inntrykk når jeg var der; hun virket litt "syk".

Hans og hennes virket profesjonelle, skal dra innom der å prøve kjoler i neste måned. Må gå ned litt i vekt først :fnise:

Wright har jeg hørt litt blandet om. Noen er fornøyd og andre er direkte misfornøyd.

Takk for tipset om Klipperiet og Hans og hennes frisør :)

Ser at Agape har endret distributør her i Tromsø... Tidligere sto det Lottas, nå er det Wrights. Så hvis hun på Lottas sier hun får inn Agape kjoler snart, så lyver hun. Hadde vært morsomt å gå innom der å spørre :fnise:

• 3 måneder senere...
Gjest Elize
Skrevet

Vi fikk ikke Elverhøy kirke 17.oktober 2009 :( Ikke kunne vi få kirka 10.oktober heller. Så da står valget mellom 3.oktober og 25.oktober. Hva skal vi velge?

I tillegg har vi allerde fått negative kommentarer på at vi velger oktober. Grunnen til å velge oktober er at det begynner å bli mørkt da, og det blir så flott med levende lys.

Skrevet
Vi fikk ikke Elverhøy kirke 17.oktober 2009 :( Ikke kunne vi få kirka 10.oktober heller. Så da står valget mellom 3.oktober og 25.oktober. Hva skal vi velge?

I tillegg har vi allerde fått negative kommentarer på at vi velger oktober. Grunnen til å velge oktober er at det begynner å bli mørkt da, og det blir så flott med levende lys.

Jeg ville tatt 25. oktober, for hvis det er dårlig vær så kan det hende det sner og ikke regner så sent i oktober :) foretrekker sne fremfor regn når det er høst/vinter.

Synes ikke dere skal bry dere om hva andre mener om datoen! Hvis dere som brudepar vil ha bryllup i oktober, burde ikke gjestene bry seg med det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...