Gå til innhold

Øyesminkefjerner

Junebug

Anbefalte innlegg

Noen som har en sminkefjerner å anbefale?

Er dette et produkt dere velger å bruke mye penger på, eller er dette en "sparepost" i sminkebudsjettet deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nivea visage har god øyesminkefjerner. den er mild og svir ikke, men den tar ikke vannfast sminke.

dersom de billige produktene er gode ser jeg ingen grunn til å bruke mer penger enn nødvendig på slike forbruksvarer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke gidder å bruke penger på sminkefjerner sverger jeg til vanlig såpe og vann på en vaskeklut. Det fungerer bra det så lenge en ikke har vannfast maskara. Selv bruker jeg tårefast maskara, og på det fungerer det bra. Ellers så er vanlige våtservietter også bra, men da må en huske og skylle ansiktet sitt med vann etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg bruker ikke så veldig mye penger på øyesminkefjerner. Kjøpte en gel fra Mavala for fjerning av vannfast sminke for en stund siden. Den er jeg godt fornøyd med. Kostet vel 70-80 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker en sminkefjerner fra Loreal som er kjempebra for min sensitive hud. Vann på en klut er uaktuelt, da må jeg stå i evigheter og gnikke bort mascara og behagelig er det ikke. Pads eller våtservietter kan jeg heller ikke bruke da jeg ikke tåler det. Loreal sin koster femtilappen og den selges også i dagligvarebutikker. Finnes en som tar vannfast og en som ikke gjør det.

Til resten av ansiktet bruker jeg rens fra Biotherm. Bruker aldri lebestifter som jeg trenger sminkefjerner for og få bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg bruker Loreal Cleansing wipes ,face and eye.

Får kjøpt den på dagligvarebutikken.

Prøvde den fra Nivea også,men den svei i øynene, så Loreal "wipes'ene" er bedre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også L'Oréals billige variant fra super'n. Effektiv og mild selv for linseøyne. Jeg ser ut som en sothaug etter å ha vært på byen, men denne fjerner alt uten tårer og gnukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

IKKE SÅPE OG VANN - OG IKKE GNIKKE OG GNU PÅ DEN TYNNE HUDEN RUNDT ØYNENE!!!!!

Dere er tydeligvis unge og stramme og vakre i huden allerede, men det kommer en dag da huden vil vise hva slags behandling den har fått.

Mild makeupfjerner, helst i samme merke som mascaraen er det som alltid er å anbefale. noen bruker babyoil - gjør for guds skyld ikke det heller.

Det er ikke mange penger å spare på å kjøpe billig her, da en sånn flaske er drøy til tusen. Oljefritt bør det være, mildt - og altså, med componenter som er laget for å løse opp akkurat den mascaraen du bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også L'Oréals billige variant fra super'n. Effektiv og mild selv for linseøyne. Jeg ser ut som en sothaug etter å ha vært på byen' date=' men denne fjerner alt uten tårer og gnukk.[/quote']

YESS!!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker L`Oréal Cleansing wipes face and eye.

Mild, bra og lukter nydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Siden jeg ikke gidder å bruke penger på sminkefjerner sverger jeg til vanlig såpe og vann på en vaskeklut.

:o herregud!

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tristessa

Bruker øyesminkefjerner fra Lancome, jeg, I et knipetak funker rensemelk fra samme merke flott det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg bruker så ofte sminke, men når jeg gjør det, er jeg iallefall nøye med å få den vekk igjen!

Jeg har en øyesminkefjerner fra BodyShop som er veldig god (og ikke dyr), den tar vannfast sminke også. Ehhh... *løper ut på badet for å se hva den heter* noe med Camomille var det ja... Det er gele...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange svar. Ser ut til at de fleste av dere ikke kjøper dyre sminkefjernere. tidligere kjøpte jeg Clarins' sminkefjerner, evt. Cliniques og var fornøyd med dem, men det er alltid litt sminke igjen morgenen etterpå selvom jeg fjernet sminke kvelden før.

Nå prøver jeg å spare inn litt på hudpleiebudsjettet. Har bestemt meg for at billig sminkefjerner må jeg vel klare å ha og har prøvd Garniers sminkefjerner og er vel egentlig like fornøyd med den som de dyre jeg hadde før. Ellers prioriterer jeg hudpleieprodukter og kjøper de aller fleste kremer ol hos hudpleier eller parfymerier. Har sett litt på L'Oreals sminkefjerner, skal prøve den neste gang etter alle anbefalingene jeg leste her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bruker som oftest Kanebo 38 mascara. Da holder det med varmt vann.

Når jeg bruker annen mascara, bruker jeg Gentle Eye Makeup Remover fra Estée Lauder (gjennomsiktig blå flaske, oljefri). Sist jeg kjøpte den, kostet den kr 155 (100 ml). Jeg er superfornøyd med den, og jeg tror faktisk det må være den beste, eller ihvertfall en av de beste, på markedet. Jeg har aldri prøvd noen sminkefjerner som er i nærheten like bra, og jeg har shoppet rundt på mange forskjellige merker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg bruket også "vasekklut-metoden" da jeg var ca 13 og ikke viste bedre..

men kjente godt at det ikke var bra for huden rundt øynenen.. så forståelsen for at jeg måtte ha noe annet kom før jeg viste at det fantes egen øyensminkefjernere.. brukte derfor babyoil i en periode (ca 14-15 år)

som 16 åring oppdaget jeg heldigvis øyensminkefjerner (det var vel da jeg oppdaget the body shop ca.. )

det var mye som gikk opp for meg da jeg var på den alderen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg bytter litt mellom Lancome, Clarins og Chanel- akkurat nå har jeg Chanel. Bruker aldri vaskeklut og såpe.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke egen øyensmingefjerner. Har en fra Lancome men den er så full av olje at jeg syns jeg blir så blank og rar i øynene etterpå. Bruker ansiktsrenseproduktene mine som for tiden er fra Marbert til å rense hele ansiktet inkl. øynensminken. Fungerer utmerket for meg. :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...