Gå til innhold

Vaskenøtter

Flugelhorn

Anbefalte innlegg

Hehe, jobber ikke for den butikken jeg heller, men tror jeg muligens kan oppfattes som om jeg jobber i "reklameavdelingen"... :ler:

Ble ikke med vaskenøtter da jeg bestilte pakke fra bleieboden i denne omgang, men kanskje en annen gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nå har jeg prøvde vaskenøttene mine noen ganger og de fungerer fint til farget tøy, men til hvit synes jeg ikke de er spes bra, og som mannen min sier: jeg lurer på om de farger klærne... hmm ikke bra... jeg har akkurat kokvasket sengetøy, og jeg synes ikke det ble så bra så det pleier..men men .. får bruke det til farget og noe annet til det hvite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

må man jobbe for et firma for å reklamere for et produkt man brenner for?

Mulig hun gjør det, men jeg synes det er litt drøyt å påstå noe slikt uten egentlig å vite det.

Reklamerer stadig ivrig for produkter jeg liker, jeg.

Men nok om det - tror jamen jeg skal prøve disse vaskenøttene selv, høres spennende ut, og man får prøve å bidra der man kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kansje jeg nøyer meg med en prøvepakke til å begynne med, så får jeg se resultatet før jeg evnt kjøper inn større kvanta :)

Takk for svar!

men tror ikke jeg kommer til å bruke de i oppvaskmaskinen med det første.. der kommer jeg til å være miljøsynder frem til det dukker opp bedre alternativ ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her "hos oss" har vi nettopp investert i vaskemagneter... Enkelt og greit noen magneter som settes fast i maskinen, og der er de. De kostet 600kr, men til gjengjeld varer de utrolig lenge (hvor lenge vet ikke jeg, siden jeg ikke har ansvaret for klesvasken her i huse;) ). Søstera mi, som kjøpte de, var veldig skeptisk, men etter å ha brukt de noen ganger er hun kjempefornøyd, klærn blir rene. Her anbefales også eget vaskemiddel i blant for hvitt tøy...

Det geniale er jo at magnetene er der hele tiden, så man trenger ikke huske på vaskemiddel eller noe som helst, bare sleng inn klærne og skru på:)

Noen andre med erfaring med disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...