Gjest Tex Skrevet 27. april 2003 #1 Del Skrevet 27. april 2003 Skal mannen din være med å sponse ditt utdrikkingslag? Skal du være med å sponse hans? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 27. april 2003 #2 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg har ikke sponset min tilkommendes utdrikkingslag. Mitt bidrag var å holde ham i nærheten den dagen han ble hentet og ikke forsnakke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 27. april 2003 #3 Del Skrevet 27. april 2003 Det er vennene som bør spleise på utdrikkningslaget, det føler jeg er naturlig. Å belaste samboer/ forlover med denne utgiftsposten synes jeg blir direkte frekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 27. april 2003 #4 Del Skrevet 27. april 2003 Enig med care her. Det er vennene som spleiser på utdrikningslaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 27. april 2003 #5 Del Skrevet 27. april 2003 Vennene spleiser da på utdrikkningslaget :-) Jeg har ihvertfall betalt min fair share på de utdrikkningslag jeg har vært i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayla Skrevet 28. april 2003 #6 Del Skrevet 28. april 2003 Enig med Care og de andre. Det er vennene som spleiser på utdrikningslaget. Brudeparet skal ikke blandes inn i dette annet enn å holde den andre "tilgjenlig" den aktuelle dagen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 28. april 2003 #7 Del Skrevet 28. april 2003 Regner med at min forlover inviterer et par venninder og at vi går ut å spiser på en av mine favorittrestauranter. Jeg kan godt betale min egen mat og drikke, men tror det er vanlig at "jentene" spleiser på dette. Ellers har min kjære tigergutt og jeg felles økonomi. :D Min lille lønning går inn på vår konto der også hans store lønning kommer inn -hi hi Og da er det bare for meg å svi VISA kortet.. Neida! Jeg er ikke samvittighetsløs. Men litt må man jo kose seg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvilling76 Skrevet 28. april 2003 #8 Del Skrevet 28. april 2003 Skal mannen din være med å sponse ditt utdrikkingslag? Ikke det jeg vet. Kjenner min forlover såpass godt at hun har fornuft nok til ikke å fortelle han noe (han er veldig dårlig til å holde på hemmeligheter overfor meg...) Skal du være med å sponse hans? Nei, dette ordner hans forlover og kompiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå