Gjest ButtHead Skrevet 27. april 2003 #1 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg vasker de med milo på 30 grader og jeg strekker de ut så godt jeg kan etterpå. Men enda krymper de mye, er det noe mer jeg kan gjøre?Vil helst unngå at alle genserene mine blir for små... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. april 2003 #2 Del Skrevet 27. april 2003 Hva slags stoff er genserne som krymper laget av? Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 27. april 2003 #3 Del Skrevet 27. april 2003 Vasker du dem i maskin krymer de uansett, det er min erfaring. Derfor bruker jeg bare håndvask på de plaggene som det står 30 grader på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 27. april 2003 #4 Del Skrevet 27. april 2003 Har du prøvd å strekke genserene? Mange nye plass krymper litt etter først vask. Dette står i mange tilfeller på merkelappen! Jeg pleier å strekke slike plagg litt i våt tilstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ButtHead Skrevet 27. april 2003 #5 Del Skrevet 27. april 2003 Hva slags stoff er genserne som krymper laget av? Minnie De er laget av bomull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 27. april 2003 #6 Del Skrevet 27. april 2003 Gensere av ull kan man iallefall legge vann med balsam og så dra de ut i "ønsket" størrelse. Vet ikke om det fungerer med bomullsgensere, men det er kanskje verdt et forsøk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå