Gå til innhold

FARMEN 2008

sommerglede

Anbefalte innlegg

Broder'n er overbevist om at hu Vigdis er skikkelig traktorlesbe.

Forøvrig er han sønnen der gården største kjærring spør du meg..

Det hadde jeg trodd også hadde det ikke vært for at hun faktisk har barnebarn.

Håper Amin eller Silje vinner.

Hugo er litt for mye, men han er heller ingen uverdig vinner.

Torkel syns jeg bare synd på.Moren hans behandler han jo som en unge og han har jo bare latt seg forme av mamma stakkars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fysj ja, jeg blir også flau når vigdis snakker. Hu må ut! Og Torkel ja, for en mammadalt. Er virkelig silje interessert i han?

Ingunn syns jeg er kjempekul, hun kan godt vinne. Bare kjekt at hun finner på sånne sprell. Hun skulle ha funne på flere :)

Jeg forstår ikke heller hvorfor amin har fått så mye kjeft denne uken, tror bare det va misunnelse, de ville nok være hjelpere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror unni velger ingunn som første kjempe.

((Men, han derre torkel :babysmokk: og morra :sjokk: er til å bli kvalm over!!! jeg ble så flau, jeg...))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med gjest. Jeg ble også flau og kvalm over mor og sønn. Og de blir ikke mer populære etter denne uka. De ber jo om å bli sendt ut.

Jeg er også redd for at unni velger ingunn. Men da håper jeg virkelig at ingunn vinner kampen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff huff!! Sagmesteren;..ouu, så flink du er;..det er gutten sin det.

Er det mulig?? Gutten der er jo fullstendig ødelagt. Først så syntes jeg at han var utrolig kjedelig, for han sa jo ingen ting, men etter episoden i går med mor og sønn i fremste rekke, så ser det ut for meg som om sønnen er tilbakestående.

Ellers, Hugo er fortsatt min favoritt, ingen tvil om det.

Skjønner at det blir belastende for mange;..hvis det er sånn at en person hele tiden;..når vedkommende uttaler seg til tv teamet, ikke klarer å kamuflere bedre, men på død og liv må la det skinne i gjennom at "jeg" er best, og "jeg" er sterkest;.."og derfor, så tror jeg bestemt at jeg kommer til å vinne"

Selv velger jeg å se det litt sånn, at i denne settingen (hvor de fleste deltagerne både er, og er nødt til å dyrke sitt ego) så blir Hugo for meg ganske så kul. Nevnte vel tidligere at jeg synes Hugo er både kul og Harry samtidig. Han fremstår i hvertfall som ærlig. Ellers er sympatien, etter Hugo, hos Amin.

Ingen andre bør vinne etter mitt hode, og verst av alle er Vigdis. Utrolig tragisk, spes nå etter at tragi konkurrent Kristian er ute.

Mor og sønn igjen;..mora tør ikke å velge en mann som førstekjempe, med mindre hun er sikker på at sønnen er utrolig god på kunnskap (kunnskapen på farmen konkurransen er vel noe som de kan lese seg til, ut fra bøkene de har der;..er det ikke?)

På den annen side, så er det ikke sikkert at mannfolka ser på Torkel som noen trussel overhodet, og således lar han få være igjen. Hugo tror jeg ikke hadde valgt guttungen uansett.

...men tanken har streifet meg, så ille som dette mor/sønn forholdet ser ut, så er det nesten så man begynner å tenke på at det kan være ett usedvanlig godt spill, for å holde en lavest, og ufarligst profil som overhodet mulig, helt til slutten. Gutten er jo stor, og kan faktisk være ursterk, sett ut i fra fasongen;..hender, høyde, osv, osv

Time will tell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må si at jeg får ingunn mer å mer oppi halsen..

likte henne før. men etter episoden med karven så er det over og ut.. og ble rett å slett kvalm av å se henne i går da hun liksom skulle fortelle dette til amin.... det hele såg så falskt ut. og jeg håper hun ryker ut rett rette katharina og lene ....

heia silje og amin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud.. Tror jeg må slutte å se dette. Unni og Torkel er utrolig irriterende. Den største grunnen til det er at de snakker så forbanna treigt. Vet det er tåpelig å henge seg opp i, men klarer ikke la være.

Ellers synes jeg egentlig Amin er mest ok. Ble litt mer positiv til Ingunn da hun innrømte for Amin at hun stjal karven.

Jeg bør vel ikke se slike programmer, jeg! Blir ofte litt for engasjert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også at Unni velger en kvinnelig førstekjempe (kanskje Ingunn?) Hun (og sønnen) vil gjerne ha ut både Hugo og Amin, men uansett hvem av guttene som blir valgt som førstekjempe, tror jeg at Torkel blir valgt som andrekjempe. Hugo og Geir Ove har vist seg veldig sterke i kampene, og Torkel må vel være den som er lettest å slå - hvis han da ikke har noen skjulte talenter som ikke har kommet fram ennå...

Se så, ikke undervurder Amin...han er en storfinkar og en verdig vinner,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud.. Tror jeg må slutte å se dette. Unni og Torkel er utrolig irriterende. Den største grunnen til det er at de snakker så forbanna treigt. Vet det er tåpelig å henge seg opp i, men klarer ikke la være.

Ellers synes jeg egentlig Amin er mest ok. Ble litt mer positiv til Ingunn da hun innrømte for Amin at hun stjal karven.

Jeg bør vel ikke se slike programmer, jeg! Blir ofte litt for engasjert :)

Som jeg tidligere har nevnt, er det direkte FLAUT å se Torkel, spes.når moren duller og daller med han og han bare gliser og bukker...

BEVARES.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se så, ikke undervurder Amin...han er en storfinkar og en verdig vinner,)

Hmm...Amin en verdig vinner? Hvis du mener en sleip og lat intrigemaker er en verdig vinner så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fyttekatta, jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg når mor og sønn er på!

Det greiene i senga på morgenen, med sånn falsk kosestønning og pusing. Ventet på at ho skulle be Torkel komme å legge seg sammen med mamma litt..

Grøss..!!

Endret av Cuba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Og måten de ser på hverandre når de snakker til kamera er jo helt latterlig, som et kjærstepar. Og Unni snakker så tregt og pipete, høres nesten ut som hun er i stemmeskifte. Kult at ingunn ble valgt som 1stekjempe!!!

Endret av Bloom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...