Gjest Gjest Skrevet 13. april 2008 #1101 Del Skrevet 13. april 2008 hvor så dere dette? koster det noe? ble nysgjerrig jeg nå Her ser du det gratis: http://www.tv2.no/underholdning/farmen/article1753563.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2008 #1102 Del Skrevet 13. april 2008 Torkel Torve på fylla. Som han skriker og gnåler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J Skrevet 13. april 2008 #1103 Del Skrevet 13. april 2008 Torkel Torve på fylla. Som han skriker og gnåler. Nuvel, han er ikke alene om det da! Både Silje, Unni, Ann Kristin og Eren var på en snurr å snakket masse og høyt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerglede Skrevet 13. april 2008 Forfatter #1104 Del Skrevet 13. april 2008 amin er bare så HOT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2008 #1105 Del Skrevet 13. april 2008 amin er bare så HOT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerglede Skrevet 13. april 2008 Forfatter #1106 Del Skrevet 13. april 2008 oisann.... tror jammen torkel er sjalu... http://www.seher.no/php/art.php?id=520144 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_fil_* Skrevet 13. april 2008 #1107 Del Skrevet 13. april 2008 Ingunn virket som en merkelig skrue på siste sending. Skjønner godt at Silje ble provosert av henne. Har mindre og mindre sans for henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerglede Skrevet 13. april 2008 Forfatter #1108 Del Skrevet 13. april 2008 Ingunn virket som en merkelig skrue på siste sending. Skjønner godt at Silje ble provosert av henne. Har mindre og mindre sans for henne. enig.. og i og med at hun " droppa" finalefesten så ser det veldig merkelig ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2008 #1109 Del Skrevet 13. april 2008 Hvordan vet du at hun ikke deltok på finalefesten? Vet noen om Hugo deltok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 13. april 2008 #1110 Del Skrevet 13. april 2008 Hvordan vet du at hun ikke deltok på finalefesten? Vet noen om Hugo deltok? Tv2.no Hugo var heller ikke med. Og ikke Lene eller hva hun het (trønderen som kom inn etterhvert) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 13. april 2008 #1111 Del Skrevet 13. april 2008 enig.. og i og med at hun " droppa" finalefesten så ser det veldig merkelig ut... Ja, enig der. Ingunn er en pussig skrue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 13. april 2008 #1112 Del Skrevet 13. april 2008 oisann.... tror jammen torkel er sjalu... http://www.seher.no/php/art.php?id=520144 Hehe Det ser virkelig sånn ut. Kanskje han føler seg snytt :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2008 #1113 Del Skrevet 13. april 2008 Tv2.no Hugo var heller ikke med. Og ikke Lene eller hva hun het (trønderen som kom inn etterhvert) Trøndren het Ida. Lene Marie var med på festen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomullstrusa Skrevet 15. april 2008 #1114 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Jeg synes det er helt teit at deltakere boikotter festen og går ut i pressen og sutrer over at Gaute og Silje er et par og synes at Gaute ikke bør få være programleder lengre. De ble jo sammen over et halvt år etter at innspillingene av Farmen var over! Det er vanskelig å styre hvem man blir forelsket i, og hvem man blir kjæreste med er da vitterlig en privatsak! Blir helt over enkelte... Endret 15. april 2008 av SweetS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 15. april 2008 #1115 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg synes det er helt teit at deltakere boikotter festen og går ut i pressen og sutrer over at Gaute og Silje er et par og synes at Gaute ikke bør få være programleder lengre. De ble jo sammen over et halvt år etter at innspillingene av Farmen var over! Det er vanskelig å styre hvem man blir forelsket i, og hvem man blir kjæreste med er da vitterlig en privatsak! Blir helt over enkelte... Enig. "TV2 burde ikke tillate at de blir kjærester", Hallo! Hva skal liksom TV2 gjøre med det da? Jeg hadde skjønt at de reagerte om de ble kjærester under Farmen og Silje fikk fordeler av det, men etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomullstrusa Skrevet 15. april 2008 #1116 Del Skrevet 15. april 2008 Enig. "TV2 burde ikke tillate at de blir kjærester", Hallo! Hva skal liksom TV2 gjøre med det da? Jeg hadde skjønt at de reagerte om de ble kjærester under Farmen og Silje fikk fordeler av det, men etterpå? Ja, det virker nesten som om andre deltakere tror at Gaute har lagt ting til rette for Silje sånn at hun skulle vinne. Men det er jo som Silje sier; han var innom gården et par ganger i uka, og det var for å informere om ting i plenum. Det eneste han kunne ha gjort på den tida var isåfall å ha gitt Silje ekstra mat, men det hadde vel kamera-folkene fått med seg... Nei, ikke vet jeg, men de burde ikke være så bitre for at akkurat Hun vant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 15. april 2008 #1117 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg synes det er helt teit at deltakere boikotter festen og går ut i pressen og sutrer over at Gaute og Silje er et par og synes at Gaute ikke bør få være programleder lengre. De ble jo sammen over et halvt år etter at innspillingene av Farmen var over! Det er vanskelig å styre hvem man blir forelsket i, og hvem man blir kjæreste med er da vitterlig en privatsak! Blir helt over enkelte... Ja, jeg er helt enig. Synes faktisk det er useriøst av de andre deltakerne. De er nok også en smule misunnelig. Silje har også sagt at gaute var kjip på farmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå