Gå til innhold

FARMEN 2008

sommerglede

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ulva35
Det er vel bare Unni (av de tre) som har finalekniv, eller tar jeg feil...?

Det har du rett i. Håper det ikke hjelper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk.Uhåndterlig
Det har du rett i. Håper det ikke hjelper

Tror den finalekniven gir 1 poeng ekstra eller fler, eller hva er så bra med den egentlig?

Jeg heller litt på det Ann Kristin sa jeg når det gjelder hvem som har mest bruk for farmenpremien! To unge i etableringsfasen eller Unni som allerede er godt veletablert (antar jeg)

Uansett om Unni vinner så går vel premien til Torkel tenker jeg!

Torkel "slo" alle guttene der inne da!

Morsomt blir det lell til lørdag når de andre deltagerne kommer tilbake, og det så jo ut som de hadde en spørrerunde mot de tre finalistene!

Utifra reklamen beskyldte Ingunn Silje for å ha en kar hos seg hele tiden????

Hva??? Har vi sett det? Jeg har ikke sett annet enn at hun "pusla" litt om Torkel, ikke noe annet!

Ingunn gjemte karven for Amin så hun kan jo bare holde smella

Når det gjelder den "jublingen" vi så i reklamen kan det være klippet ut fra de gangene en av finalistene fikk et poeng blandet med hvem som vant mm.

Nå "vet vi" vel at Catharina vil at Silje skal vinne og i en av reklamebitene så vi at Catharina jublet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utifra reklamen beskyldte Ingunn Silje for å ha en kar hos seg hele tiden????

Hva??? Har vi sett det? Jeg har ikke sett annet enn at hun "pusla" litt om Torkel, ikke noe annet!

Ingunn gjemte karven for Amin så hun kan jo bare holde smella

Det kan jo ha vært Gaute da? Mener jeg har lest ett sted at en av de andre deltakerne har gått ut og sagt at det har skjedd noe mellom de, men klarer ikke å finne det nå.. Hmm, har jeg drømt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Ulla*

Jeg får ikke helt bestemt meg for hvem jeg vil skal vinne. Tror det må blir Ann Kristin. Så kan hun dele med Geir Ove (det var han jeg holdt med hele tida).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frk.Uhåndterlig
Det kan jo ha vært Gaute da? Mener jeg har lest ett sted at en av de andre deltakerne har gått ut og sagt at det har skjedd noe mellom de, men klarer ikke å finne det nå.. Hmm, har jeg drømt :ler:

Men var det noen som viste noe om det på det tidspunktet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men var det noen som viste noe om det på det tidspunktet da?

Sant nok. Da hadde vi nok hørt noe om det i så fall. Så da vet jeg ikke hvem det kan være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet likte jeg Silje veldig godt, men etter hun ble sammen med Gaute fikk jeg dårlige vibber...

Dessuten kan de vel kose seg i Gaute`s hytte.....?

Men hun fortjente virkelig semiplassen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk.Uhåndterlig
Sant nok. Da hadde vi nok hørt noe om det i så fall. Så da vet jeg ikke hvem det kan være.

Hmm, vi får vel svaret til lørdagen tenker jeg hva hun Ingunn mente ;)

I utgangspunktet likte jeg Silje veldig godt, men etter hun ble sammen med Gaute fikk jeg dårlige vibber...

Hvorfor det egentlig? Tror du hun fikk noen fordeler da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de var vel ikke sammen når innspillingen pågikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe svar på hvorfor egentlig, syns bare det er litt kleint å tenke på når jeg ser på serien. Tror ikke hun har hatt noen fordeler med forholdet, nei, det ville vært direkte urimelig!!

Jeg syns ikke silje har gitt like mye av seg selv i serien som andre har gjort, men det er kanskje en del av spillet hennes. Blir spennende å se utfallet på lørdag. Synes alle er verdige vinnere, som har stått på og jobbet gjennom hele perioden. Men, som Ann-Kristin også sa, håper jeg hu eller Silje på grunn av alderen og hvilket stadie de er på i livet:)

Forresten, Gaute kan vel dele sin premie med Silje:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe :fnise:

Gjør han ikke det allerede? Leste at hun hadde flyttet inn hos han, og da han vannt var det huset hans som var premien :)

Selv både tror jeg, og håper Silje vinner. Men man kan ikke være helt sikker.

Gaute sier vel heller ikke nei takk til hytte :fnise:

Om ikke Silje vinner holder jeg en knapp på Ann Kristin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :fnise:

Gjør han ikke det allerede? Leste at hun hadde flyttet inn hos han, og da han vannt var det huset hans som var premien :)

Selv både tror jeg, og håper Silje vinner. Men man kan ikke være helt sikker.

Gaute sier vel heller ikke nei takk til hytte :fnise:

Om ikke Silje vinner holder jeg en knapp på Ann Kristin.

enig

mi liste er

1. silje

2. ann kristin

3. unni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den finalekniven gir 1 poeng ekstra eller fler, eller hva er så bra med den egentlig?

Dette har jeg spurt om flere ganger, men ingen har villet svare.

Lurer litt enda..

enig

mi liste er

1. silje

2. ann kristin

3. unni

Enig i den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har jeg spurt om flere ganger, men ingen har villet svare.

Lurer litt enda..

Etter det jeg husker fra tidligere år, gir en kniv 1 poeng.

Når de er inne i siste oppgave-/spørsmål-runde, får de en kniv som "bevis" (poeng) for riktig svar (husker ett år; knivene ble "hoggd" inn i stokken fremfor de).

De som har "finalekniv" fra før, starter da med allerede oppnådd kniv/poeng (noen som forstod hva jeg mener..?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...