theamoren Skrevet 9. april 2008 #1041 Del Skrevet 9. april 2008 hørtes ut som silje jublet når de kåret vinneren på reklamen! tipper ho vinner jeg! er sikkert sånn som sist at de skal få poeng av de andre deltakerene! og silje var jo ei som var godt likt av de fleste... Hva sa ingunn?? fikk det ikke med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 9. april 2008 #1042 Del Skrevet 9. april 2008 hørtes ut som silje jublet når de kåret vinneren på reklamen! tipper ho vinner jeg! er sikkert sånn som sist at de skal få poeng av de andre deltakerene! og silje var jo ei som var godt likt av de fleste... Alle jubler vel uansett hvem som vinner, mest Silje var vel godt likt ja! Hvordan har det blitt avgjort før egentlig? Jeg husker ikke..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Digger farmen Skrevet 9. april 2008 #1043 Del Skrevet 9. april 2008 hørtes ut som silje jublet når de kåret vinneren på reklamen! tipper ho vinner jeg! er sikkert sånn som sist at de skal få poeng av de andre deltakerene! og silje var jo ei som var godt likt av de fleste... Hva sa ingunn?? fikk det ikke med meg! Tror hun sa: "Var det en del av taktikken din at du gikk fra kar til kar. Tror også det var Silje som jublet, men jeg håper Ann Kristin vinner HEIA ANN KRISTIN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #1044 Del Skrevet 9. april 2008 HEIA SILJE Heia Unni Bye Bye Ann Kristin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 9. april 2008 #1045 Del Skrevet 9. april 2008 Håper Silje vinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 9. april 2008 #1046 Del Skrevet 9. april 2008 Ann kristin skal i hvertfall ikke vinne. HEIA SILJE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #1047 Del Skrevet 9. april 2008 http://www.kjendis.no/2008/04/09/532048.html Vigdis får frierbrev etter Farmen-oppholdet. Tydeligvis noen som synes hun har gjort en god figur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 9. april 2008 #1048 Del Skrevet 9. april 2008 http://www.kjendis.no/2008/04/09/532048.html Vigdis får frierbrev etter Farmen-oppholdet. Tydeligvis noen som synes hun har gjort en god figur Hehe Bra for Vigdis :gjeiper: Håper Silje vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 9. april 2008 #1049 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg håper Ann Kristin vinner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 9. april 2008 #1050 Del Skrevet 9. april 2008 Er imponert over presisjonsferdighetene til Ann Kristin, hun er jammen flink! Vet ikke hvem jeg synes skal vinne. Synes både Unni, Silje og Ann Kristin har spilt et fint spill på gården. Ikke har de sabotert ukesoppdrag og de har jobba godt. Blir spennende på lørdag, da får vi endelig vite hvem som vinner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. april 2008 #1051 Del Skrevet 9. april 2008 Heier på Unni eller Silje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #1052 Del Skrevet 9. april 2008 HEIA ANN KRISTIN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Håper... Skrevet 9. april 2008 #1053 Del Skrevet 9. april 2008 Enig: HEIA ANN KRISTIN ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #1054 Del Skrevet 10. april 2008 Enig: HEIA ANN KRISTIN ! Hun som gjorde alt for å få Amin ut av farmen? Heier på Silje eller Unni! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 10. april 2008 #1055 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg syns ikke noen dær skulle vinne.............ikke noen verdig vinner på farmen i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 10. april 2008 #1056 Del Skrevet 10. april 2008 Håper på Silje! Om ikke hun vinner håper jeg Ann Kristin gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 10. april 2008 #1057 Del Skrevet 10. april 2008 Når Geir Ove røyk ut, så håpet jeg på Silje, selv om jeg synes hun er litt falsk som i det ene øyeblikket er sååå god venn med Catharina for etterpå å gå bak ryggen hennes. Jeg liker ikke Catharina, men liker ikke sånne som er enig med siste taler. Men helt til i går håpet jeg at Silje skulle vinne. I går beviste Ann Kristin at hun var noe mye mer enn en blond bimbo. Det bor mye i den jenta, og hun er tøff. Negativt at hun var med å mobbe ut Amin, det er så, men nå sier jeg: HEIA ANN KRISTIN. Og hun unner andre å vinne. Hun sa: Jeg håper at enten jeg eller Silje vinner, fordi vi er unge i etableringsfasen og trenger det mest. Mens Unni allerede er etablert. Så ergo; Hun unner Silje å vinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 10. april 2008 #1058 Del Skrevet 10. april 2008 Av de seks som kom til finaleuka, er det de tre "beste" som står igjen. Det har de gjort seg fortjent til. Godt at Silje fikk den siste plassen; hun var jo så nære på til andre plassen. Ann Kristin har virkelig overrasket meg den siste uka! For meg er det omtrent det samme hvem som vinner av de, blir spennende å se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flub Skrevet 10. april 2008 #1059 Del Skrevet 10. april 2008 Håper det var Ann-Kristin sitt hyl på reklamen!! Heia heia... Det er ei jente som har egne meninger, og står for de! Hun er ei jente med bein i nesa, som har mer kunnskap en folk kanskje tror. Det har hun fått bevise denne uka syns jeg. To blink; Veldig fortjent semifinaleplass! Krysser fingra! Dette blir spennende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Håper fortsatt Skrevet 10. april 2008 #1060 Del Skrevet 10. april 2008 Hun som gjorde alt for å få Amin ut av farmen? Heier på Silje eller Unni! Ja, kan hende det - men hun var slett ikke alene... Så det så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå