Gjest Bellatrix Skrevet 8. april 2008 #1021 Del Skrevet 8. april 2008 synes at det var litt moro at vigdis som følte at det gikk så bra med seporatoren ikke fikk poeng der jeg.. og at Ann Kristin ikke fikk mest poeng på spinningen enig. Det var litt kult. Vigdis ble skikkelig snurt da hun ikke fikk poeng for separeringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 8. april 2008 #1022 Del Skrevet 8. april 2008 Synes Torkel var skikkelig mannssjåvinistisk i går: "Melking og spinning er kvinnfolkarbeid, så det får a mor ta seg av" Jaja - han vinner ihvertfall ikke med den innstillingen (og godt er det)! Heia Silje (til nød Ann-Kristin)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2008 #1023 Del Skrevet 8. april 2008 Synes Torkel var skikkelig mannssjåvinistisk i går: "Melking og spinning er kvinnfolkarbeid, så det får a mor ta seg av" Jeg lo godt av det. Det er jo fint å lage en unskyldning om at det er kvinnfolkarbeid, slik at han har noe å si til seg selv så han slipper å innse at det egentlig er han selv som er grunn til at han ikke klarer det. Det viser jo også hvor mye innsikt han har i historien bak kvinnfolkarbeid og mannfolkarbeid også da. Dette var jo arbeid som de alle stillte likt og like lite kompetennt til, så kjønn har da ingen faktor i hvor godt de skal klare det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2008 #1024 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg lo godt av det. Det er jo fint å lage en unskyldning om at det er kvinnfolkarbeid, slik at han har noe å si til seg selv så han slipper å innse at det egentlig er han selv som er grunn til at han ikke klarer det. Det viser jo også hvor mye innsikt han har i historien bak kvinnfolkarbeid og mannfolkarbeid også da. Dette var jo arbeid som de alle stillte likt og like lite kompetennt til, så kjønn har da ingen faktor i hvor godt de skal klare det. Det er jo noen enkle sjeler der ute som automatisk går ut ifra at kvinner er født med evne til å rokke, og at gutter født med evne til å snekre, og derfor har gutter vanskeligere for å lære å rokke, mens jenter visstnok har vanskelig for å lære å snekre Tror nok Torkeldutten foretrekker den teorien der ja. Huff, orker ikke slike FJOLS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 9. april 2008 #1025 Del Skrevet 9. april 2008 Av de som er igjen nå tror jeg at Silje og Ann Kristin blir de neste semifinalistene! Det kommer jo selvsagt helt ann på hva slags grener det skal konkureres i da, melkespannholding blir det jo utfra det vi har sett fra reklamen! Den eneste som er der nå som jeg mener ikke bør gå videre er Catharina! Så pinlig barnslig og frekk hun var da hun snakket til Vigdis og kastet kortstokken på henne Hun gav opp den melkinga litt for fort også syns jeg.....Hun virker så tafatt! Tror Ann Kristin kanskje har jobbet mer enn vi har sett på TV,så hun er vel en verdig vinner hun også! Jeg håper på Unni og Silje i finalen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_fil_* Skrevet 9. april 2008 #1026 Del Skrevet 9. april 2008 Heier på Unni eller Silje. Syns begge har gjort en god jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 9. april 2008 #1027 Del Skrevet 9. april 2008 Heier på Unni eller Silje. Syns begge har gjort en god jobb. signerer denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 9. april 2008 #1028 Del Skrevet 9. april 2008 Heier på Unni eller Silje. Syns begge har gjort en god jobb. Når rett skal være rett.. så har de nok det.. Men Ann Kristin viste at hun hadde mere "inne" enn det jeg hadde trodd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 9. april 2008 #1029 Del Skrevet 9. april 2008 Heier på Unni eller Silje. Syns begge har gjort en god jobb. Må desverre si meg enig i dette. Liker ikke Unni av en eller annen grunn, men hun har jobbet og stått på fordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. april 2008 #1030 Del Skrevet 9. april 2008 uff... jeg liker ikke Ann-Kristin jeg... syns hun er på en måte litt sånn drama-fjortiss-jente jeg.... vet ikke hvorfor, men det er syting å klaging på henne hele tiden... enten om mat, Geiro eller ukesoppdrag... :klø: Heier på Unni jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #1031 Del Skrevet 9. april 2008 Ann Kristin er slitsom. Har meninger om alt og alle, og det er stort sett bare negative meninger. Og hun unner virkelig ingen av de andre å vinne ser det ut til. Mens Silje og Unni er glade på hverandres vegne. En av de MÅ vinne. Hvis Torkel "kjerringarbeid" Torve vinner, så skal jeg stappe rokken opp i rattata på han. Lurer på hvordan kveldens episode er lagt opp, for tidligere onsdager har det blitt sendt masse bullshit om ukesoppdragene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 9. april 2008 #1032 Del Skrevet 9. april 2008 uff... jeg liker ikke Ann-Kristin jeg... syns hun er på en måte litt sånn drama-fjortiss-jente jeg.... vet ikke hvorfor, men det er syting å klaging på henne hele tiden... enten om mat, Geiro eller ukesoppdrag... :klø: Heier på Unni jeg også.. Jeg er helt enig med deg når det gjelder Ann-Kristin! Heia Unni og Silje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 9. april 2008 #1033 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg håper hele programmet i dag dreier seg om deltakerne, er litt lei av "farmen-skole." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 9. april 2008 #1034 Del Skrevet 9. april 2008 håper det blir silje og ann kristin som kommer til finalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 9. april 2008 #1035 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg gidder aldri å se det derre skolegreiene, jeg ser første halvdel og slår av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 9. april 2008 #1036 Del Skrevet 9. april 2008 jeg ble å glad når silje traff blink ejg, men smilet forsvant litt når AK traff også... krysser fingrene for at silje slår AK i omkampen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 9. april 2008 #1037 Del Skrevet 9. april 2008 :hoppe: for Ann Kristin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 9. april 2008 #1038 Del Skrevet 9. april 2008 ¨nå ble jeg gla.... jeg håper silje vinner farmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 9. april 2008 #1039 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Veldig glad for at Silje kommer til semifinalen, men nesten mer fornøyd med at Torkel ikke gjør det! Endret 9. april 2008 av Anemsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #1040 Del Skrevet 9. april 2008 Jadda! En jente vinner Farmen. Ingenting annet hadde vært mer riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå