Gå til innhold

FARMEN 2008

sommerglede

Anbefalte innlegg

Gjest Bellatrix
synes at det var litt moro at vigdis som følte at det gikk så bra med seporatoren ikke fikk poeng der jeg.. og at Ann Kristin ikke fikk mest poeng på spinningen

enig. Det var litt kult. Vigdis ble skikkelig snurt da hun ikke fikk poeng for separeringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes Torkel var skikkelig mannssjåvinistisk i går: "Melking og spinning er kvinnfolkarbeid, så det får a mor ta seg av" Jaja - han vinner ihvertfall ikke med den innstillingen (og godt er det)!

Heia Silje (til nød Ann-Kristin)! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Synes Torkel var skikkelig mannssjåvinistisk i går: "Melking og spinning er kvinnfolkarbeid, så det får a mor ta seg av"

Jeg lo godt av det. Det er jo fint å lage en unskyldning om at det er kvinnfolkarbeid, slik at han har noe å si til seg selv så han slipper å innse at det egentlig er han selv som er grunn til at han ikke klarer det.

Det viser jo også hvor mye innsikt han har i historien bak kvinnfolkarbeid og mannfolkarbeid også da. Dette var jo arbeid som de alle stillte likt og like lite kompetennt til, så kjønn har da ingen faktor i hvor godt de skal klare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg lo godt av det. Det er jo fint å lage en unskyldning om at det er kvinnfolkarbeid, slik at han har noe å si til seg selv så han slipper å innse at det egentlig er han selv som er grunn til at han ikke klarer det.

Det viser jo også hvor mye innsikt han har i historien bak kvinnfolkarbeid og mannfolkarbeid også da. Dette var jo arbeid som de alle stillte likt og like lite kompetennt til, så kjønn har da ingen faktor i hvor godt de skal klare det.

Det er jo noen enkle sjeler der ute som automatisk går ut ifra at kvinner er født med evne til å rokke, og at gutter født med evne til å snekre, og derfor har gutter vanskeligere for å lære å rokke, mens jenter visstnok har vanskelig for å lære å snekre :sprettoy:

Tror nok Torkeldutten foretrekker den teorien der ja. Huff, orker ikke slike FJOLS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk.Uhåndterlig

Av de som er igjen nå tror jeg at Silje og Ann Kristin blir de neste semifinalistene!

Det kommer jo selvsagt helt ann på hva slags grener det skal konkureres i da, melkespannholding blir det jo utfra det vi har sett fra reklamen!

Den eneste som er der nå som jeg mener ikke bør gå videre er Catharina! Så pinlig barnslig og frekk hun var da hun snakket til Vigdis og kastet kortstokken på henne :roll: Hun gav opp den melkinga litt for fort også syns jeg.....Hun virker så tafatt!

Tror Ann Kristin kanskje har jobbet mer enn vi har sett på TV,så hun er vel en verdig vinner hun også!

Jeg håper på Unni og Silje i finalen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heier på Unni eller Silje. Syns begge har gjort en god jobb.

Når rett skal være rett.. så har de nok det..

Men Ann Kristin viste at hun hadde mere "inne" enn det jeg hadde trodd.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på Unni eller Silje. Syns begge har gjort en god jobb.

Må desverre si meg enig i dette. Liker ikke Unni av en eller annen grunn, men hun har jobbet og stått på fordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff... jeg liker ikke Ann-Kristin jeg... syns hun er på en måte litt sånn drama-fjortiss-jente jeg.... vet ikke hvorfor, men det er syting å klaging på henne hele tiden... enten om mat, Geiro eller ukesoppdrag... :klø:

Heier på Unni jeg også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ann Kristin er slitsom. Har meninger om alt og alle, og det er stort sett bare negative meninger. Og hun unner virkelig ingen av de andre å vinne ser det ut til. Mens Silje og Unni er glade på hverandres vegne. En av de MÅ vinne. Hvis Torkel "kjerringarbeid" Torve vinner, så skal jeg stappe rokken opp i rattata på han.

Lurer på hvordan kveldens episode er lagt opp, for tidligere onsdager har det blitt sendt masse bullshit om ukesoppdragene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk.Uhåndterlig
uff... jeg liker ikke Ann-Kristin jeg... syns hun er på en måte litt sånn drama-fjortiss-jente jeg.... vet ikke hvorfor, men det er syting å klaging på henne hele tiden... enten om mat, Geiro eller ukesoppdrag... :klø:

Heier på Unni jeg også..

Jeg er helt enig med deg når det gjelder Ann-Kristin! :Nikke:

Heia Unni og Silje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg ble å glad når silje traff blink ejg, men smilet forsvant litt når AK traff også... krysser fingrene for at silje slår AK i omkampen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig glad for at Silje kommer til semifinalen, men nesten mer fornøyd med at Torkel ikke gjør det!

Endret av Anemsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...