Gå til innhold

FARMEN 2008

sommerglede

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Vadsø

Og mens vi så på Farmen og gråt da Geir O ble slått ut, var han selv på et helt annet sted - nemlig i Vardø. Her var det nordisk mesterskap i Yukigassen.

Yukigassen er snøballkrig for voksne, og sporten kommer fra Japan.

Det avholdes både NM, EM og VM i dette.

For den som er interessert, se her

Å snike inn litt god Finnmarksreklame er vel ok...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Å snike inn litt god Finnmarksreklame er vel ok...?

Jævlig kult! :)

Jeg synes det er litt vemodig at Farmen snart er over. De tre siste episodene denne uka. Denne sesongen har vært den beste av de alle. Deltagerne har alle vært litt pussige men ingen har vært totalt på bærtur som han gærne islendingen, eller sleske Mikkel, eller den fæle faren til Barbro i de tidligere sesongene. De jeg har likt best i år er Silje og Unni (faktisk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg håper virkelig at Catharina skjemmes av sin egen oppførsel når hun ser seg selv..... Hun ligna virkelig på en bortskjemt drittunge i den episoden med Vigdis i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig at Catharina skjemmes av sin egen oppførsel når hun ser seg selv..... Hun ligna virkelig på en bortskjemt drittunge i den episoden med Vigdis i dag:)

Syns Vigdis også var barnslig jeg...

Heia Ann Kristin !!

Endret av theamoren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Dette virker dødskuult :)

Kanskje vi får legge turen nordover april til neste år.

::::::::::::::::::::::::::::::::::

Heia Ann Kristin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Håper heller på Unni eller Silje enn på Ann Kristin!

Føler ikke at Ann Kristin har gjort seg fortjent utfra det vi har sett på TV da.

Catharina var skikkelig dust mot Vigdis, plaprer i vei til Vigdis og med en gang Vigdis skal svare sier hun hold kjeft!Pinlig barnslig uoppdragen oppførsel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catharinas oppførsel i går var barnslig og teit ja, og Vigdis bare ELSKER å egle oppunder den barnslige oppførselen hennes. Håper inderlig at ingen av de to vinner ihvertfall.

Bortsett fra det, så må jeg vel innrømme at til tross for å ikke heeelt ha sansen for den Unni jeg får inntrykk av på tv, så gjør hun en god jobb og spiller spillet godt. Hun er gjennomtenkt og sørger for å lære seg det hun går utifra å måtte til en finale.

Synes vel både Unni, Torkel og Ann Kristin er gode vinnere alle tre, håper det er de tre som går videre til semifinalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er jo ganske naivt å ikke sette seg inn i hvordan melkeseparatoren fungerer. Det har jo vært et element i nesten alle sesongene av Farmen ifbm. å komme seg til selve finalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Vigdis også var barnslig jeg...

Vigdis svarte det samme til alle, men det var bare Catharina som svarte med "rull inn nebbet og hold kjeft, hold kjeft, hold kjeft..." I tillegg kastet hun kortstokken på henne... :overrasket:

DEt var i vertfall en barnslig oppførsel...

Endret av Pia Sava
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Vigdis er jo så stormunnet og sier at alle må godta henne for den hun er...da må vel hun også godta Catharina for den hun er, og det gjør hun jo ikke....

Gjør mot andre som du vil andre skal gjøre mot deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Vigdis er jo så stormunnet og sier at alle må godta henne for den hun er...da må vel hun også godta Catharina for den hun er, og det gjør hun jo ikke....

Gjør mot andre som du vil andre skal gjøre mot deg..

Gjør hun ikke? Synes hun godtar Catharina som hun er jeg, det å godta noen som de er, betyr ikke at man må like hvordan den andre er, eller være enig og grei med vedkommende.

Det Vigdis også sier, er at "Godta folk som de er, eller la dem være i fred, de klarer seg helt fint likevel."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør hun ikke? Synes hun godtar Catharina som hun er jeg, det å godta noen som de er, betyr ikke at man må like hvordan den andre er, eller være enig og grei med vedkommende.

Det Vigdis også sier, er at "Godta folk som de er, eller la dem være i fred, de klarer seg helt fint likevel."

Poenget mitt er jo nettopp det at hun IKKE lar Catharina være i fred..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt er jo nettopp det at hun IKKE lar Catharina være i fred..

slik det så ut igår, så var det da virkelig Catharina som begynte. Vigdis snakket til alle, uten å være så rasende villig til å fortelle noe særlig, de andre halte og dro for å finne ut hvordan det hadde gått, og det virket på ingen måte som om Catharina satt stille utenfor og ikke blandet seg.

At så Vigdis nok liker å provosere henne er så, men så klarer ikke Catharina klappe munnen sin igjen hun heller da. Det å kauke "klapp igjen nebbet ditt" til noen, er vel ikke akkurat den mest effektive måten å få dem til å ti still på, om man tenker seg om litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes at det var litt moro at vigdis som følte at det gikk så bra med seporatoren ikke fikk poeng der jeg.. og at Ann Kristin ikke fikk mest poeng på spinningen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...