Gå til innhold

FARMEN 2008

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

tenkte vi kunne bruke denne til oss farmen fans til å skrive hva vi mener om episodene og deltakerne...

men INGEN MÅ SI HVEM SOM VINNER OG SÅNN... det er fy fy

i kveld begynner det og jeg gleder meg til å få et første inntrykk av deltagerne..

håper andre vil delta i denne " diskusjonene" her etterhvert:)

Endret av sommerglede
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det tok ikke lang tid før vi fikk se hvem som er drittsekken i Farmen 08! Hva tror dere om han, blir han hata og pressa ut av de andre deltakerne, eller går han langt? Det er jo så typisk at han vinner hele greia, er jo som regel den som ikke blir likt som gjør det..

Skrevet

Ja dette kan bli spennende.

Tror kanskje han som er storbonde nå kommer til å bli på gården en stund. Han kommer til å få sine venner.... Men det er ei trønderdame der som muligens kan stå i fare for å havne i kamp til helga, visst ikke noe annet skulle komme til å irritere storbonden. Men når det gjelder storbondevalget så hadde nok jenten tjent på å velge ei dame som kunne sitte trygt ei uke. Dette skjer hver gang. Sånn var det sist og, han va heller ikke særlig godt likt.

Gleder meg til nok en time på onsdag!

Skrevet

ja tenke seg til.. uenigheter på første episode... det kan tyde på mye knall og fall fremover.( bra for oss seere)

jeg kan tenke meg at det er hun trønderdama som blir valgt til første kjempe...

men skal bli spennende å se hvordan det går med den brannen som vi så et klipp av.....

synest oxo at amin så ut til å være en sukkerklump:) :wow:

Gjest marihan
Skrevet

Synes hun trønderdama var skikkelig irriterende.. Faktisk likte jeg henne mindre enn storbonden. Håper hun ryker ut allerede til helga.

Ellers var han jo kjempesøt han som var så glad i damer :) hihi

Skrevet

Enig med siste taler. Hun trønderdama er skikkelig irriterene

Skrevet

[quote name='marihan' date='30.01.2008 (00:15) ' post='52601

Ellers var han jo kjempesøt han som var så glad i damer :) hihi

Gjest marihan
Skrevet

Husker ikk hva han het, men han sa i introen at damer var det beste han visste.. Han var litt liten, snakket nordlending og hadde litt langt hår.

Skrevet

åååå..jeg vil å være med.. Farmen er en av de beste reality seriene som finnes. Folk må lissom kunne noe, åsså må de tilegen seg kunnskap.

Jeg vil t både han gubben og trønderdama skal ut jeg!!!

Skrevet

Jeg vet ikke enda hva jeg skal tro. Hun trønder-bestemora likte jeg ikke og hun var helt klart ute etter å "ta" storbonden. Storbonden kunne virke litt provoserende, men samtidig kan det jo være klipp tatt ut av sin sammenheng vi har fått se? Han sa jo aldri noe som var helt bak mål...

Jeg synes de legger opp til litt vell mye skuespill og råtten filming på Farmen..... men det er jo mulig noen liker det. Jeg er skeptisk, men skal følge med likevel :popcorn:

Gjest Vilja :-)
Skrevet

Noen som fikk en forståelse for hvorfor nettopp han antikvitetshandleren ble storbonde? Forutenom at han er mann og storvokst? For en klisjè. Farmen er et sosialpsykologisk eksperiment hvor mønsteret gjentar seg fra gang til gang. Gutta insisterer på å gjøre gutteting, mens jentene furter over det uten å ta skikkelig affære.

Skrevet

MEN spennende er det :)

Skrevet
Noen som fikk en forståelse for hvorfor nettopp han antikvitetshandleren ble storbonde? Forutenom at han er mann og storvokst? For en klisjè. Farmen er et sosialpsykologisk eksperiment hvor mønsteret gjentar seg fra gang til gang. Gutta insisterer på å gjøre gutteting, mens jentene furter over det uten å ta skikkelig affære.

Tror det bare var han som meldte seg. Det var ei som tok initiativet til å stemme, og hu spørte hvem av karene som ville, først. Det virka som når hu sa det at det var en mann som skulle være Storbonde. Blei litt små kommentarer å sån rundt det. Uansett, når hu spørte var det bare han gammæ'rn som ville, og da hu spurte om det var noen jenter som ville, ble det bare litt sånn småbabling, åsså bestemte de bare at han dusten skulle være det...

Mener hvertfall å huske at det var sånn, godt mulig jeg har gitt noen feilopplysninger, eller utelatt noen detaljer...

Skrevet

og han finn til førstekjempe... hmm.. lurte på hva han tenkte da når han valgte han... det hadde jeg ihvertfall aldri trodd...

oi oi så spennende... gleder meg til lørdag allerede:)

Gjest marihan
Skrevet

Jeg prioriterte Gossip Girl i dag foran Farmen.. :sjenert: Farmen går jo så ofte! Er det på lørdag det er kamp? Det må jeg se!

Finn ja, det var nå et merkelig valg. Trodde han kom til å velge trønderdama.

Skrevet
Jeg prioriterte Gossip Girl i dag foran Farmen.. :sjenert: Farmen går jo så ofte! Er det på lørdag det er kamp? Det må jeg se!

Finn ja, det var nå et merkelig valg. Trodde han kom til å velge trønderdama.

oi ,,,, gikk du glipp av det med vilje...

jaja.. du kan jo alltids se farmen episoden på tv2 nettisdene...

jeg bare må se det... bare MÅ se det..:P

Skrevet

Ble litt opptatt med noe annet, så jeg fikk ikke sett det.

Var opptatt med og :sengekos: .....

:sjenert:

Gjest nextlife
Skrevet

Farmen har vært et av de få realityprogrammene jeg har hatt sansen for. Har desverre en TV-fri uke (var litt stor i kjeften under MGP, lovde å la være å se TV ei uke dersom Lene Alexandra gikk videre, i ren protest :fnise: ) så her sitter jeg å ikke får sett den første uka av farmen :kjefte:

Så da er det jo kjekt å gå inn hit å bli litt oppdatert :gjeiper:

Skrevet
Ble litt opptatt med noe annet, så jeg fikk ikke sett det.

Var opptatt med og :sengekos: .....

:sjenert:

å så koselig... det er jo en GOD grunn til å hoppe over farmen da.:)

Skrevet
Farmen har vært et av de få realityprogrammene jeg har hatt sansen for. Har desverre en TV-fri uke (var litt stor i kjeften under MGP, lovde å la være å se TV ei uke dersom Lene Alexandra gikk videre, i ren protest :fnise: ) så her sitter jeg å ikke får sett den første uka av farmen :kjefte:

Så da er det jo kjekt å gå inn hit å bli litt oppdatert :gjeiper:

hei... et hint til deg som ikke får sett på tv denne uka...

episodene går på farmen sidene på tv2nettside...

får du lov til å se der da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...