Caos Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #281 Del Skrevet 10. mars 2008 Ja, det hadde vært fantastisk med selvryddene rom. Alternativet var at min bedre halvdel hadde gjort det i helgen, men han ryddet boden istedenfor. Egentlig lurt, for det trengtes det også. Har lyst å bake noe idag, vet bare ikke helt hva.. leter etter gode ting på nettet. har ikke lyst å bake boller, og muffins ligger allerede i fryseren. Hmm... Finner sikkert noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 10. mars 2008 #282 Del Skrevet 10. mars 2008 Synes du kan komme med noe bakst til meg jeg da! Jeg kan nemlig ikke bake, iallefall ikke gjerbakst, derimot kan jeg lage mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 10. mars 2008 #283 Del Skrevet 10. mars 2008 Ååh, jeg har ingen energi i dag, og dere har jo nyvasket hus! Da kan du komme hit.. Gulvet i stua skulle ha vært vaska, og gangen.. Også skulle det vært tørka støv her. OG skifta på 2 senger. USJ. Gidder du? *føle seg lat* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 10. mars 2008 #284 Del Skrevet 10. mars 2008 Ha en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #285 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Synes du kan komme med noe bakst til meg jeg da! Jeg kan nemlig ikke bake, iallefall ikke gjerbakst, derimot kan jeg lage mat! Jeg trodde egentlig jeg hverken kunne bake eller lage mat, når jeg flyttet sammen med kjæresten for 2,5 år siden.. Men etter å ha prøvd meg litt frem, fant jeg ut at det egentlig var kjekt og bake og lage mat, og jammen ble det godt også! Ååh, jeg har ingen energi i dag, og dere har jo nyvasket hus! Da kan du komme hit.. Gulvet i stua skulle ha vært vaska, og gangen.. Også skulle det vært tørka støv her. OG skifta på 2 senger. USJ. Gidder du? *føle seg lat* Haha, jepp, tar meg en svipptur over til deg og gjør huset ditt skinnende rent! Ha en fin mandag Tusen takk for det!! Ha en super mandag du også! Gleder eg til å høre om 3D-ul, selv om det sikkert ikke blir før i morgen! Men kjempe spennende altså!! --- Jeg gikk tur med voffs idag, så satt han der å gjorde sitt i veikanten. Mot oss kommer en gammel mann på sykkel, og hans digre blandingshund som begynte å bjeffe. Hunden så stresset ut, og jo mer den nermet seg jo mer høylytt ble den. Og rett før den nådde oss begynte den å knurre og glefse ut i luften. I en eller annen tro om at jeg er tøff stiller jeg meg mellom mini voffen min på 3 kg og denne store glefsende kjøteren, joda, jeg vil jo ikke at voffselille skulle bli skremt.. Så når eieren på sykkel og denne store hunden passerer, tar hunden et godt jafs av leggen min! AU! Så vondt det gjorde...! Lettere sjokket innser jeg at jeg ikke engang blør, bare noen små merker! Det er kjempe ømt og jeg må innrømme at jeg synes litt synd på meg selv. Men egentlig er jeg bare lettet over at hunden ikke bet tak i voffselille.. Etterpå gikk vi ned til sjøen, og voffselille fikk sitt første bad, vel noe ufrivillig, siden han tryyynet på noen steiner og føk uti vannet! Haha, jaja, han fikk seg iallefall en svømmetur da! Endret 10. mars 2008 av Caos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 10. mars 2008 #286 Del Skrevet 10. mars 2008 Uff. godt det ikke ble skikkelig sår da! Det er jo skummelt også, det kunne jo hende du måtte ha stivkrampesprøyte. Men heldigvis så gikk det bra store slemme hunden. Du slapp å vaske her, jeg klarte mesteparten selv Har igjen bare å bytte på sengen på gjesterommet og vaske stua. Det tar jeg i morgen eller en annen dag jeg føler for det. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #287 Del Skrevet 10. mars 2008 Ja, bra det ikke gikk verre! Stivkrampesprøyte hadde jeg heldigvis sluppet unna, for det er ikke så lenge siden jeg tok, i forbindele med en utenlandstur.. Nå sitter jeg bare å nyter været, koser meg med voffen og drikker isvann! Livet er godt! Fikk mye reklame i posten idag, der er det MANGE engangsgriller på tilbud, og jeg har sååå lyst å starte grill sessongen!! Litt tidelig..? Idag blir det koteletter og stekte potetbådet, med sopp, paprika og squash til.. også en eller annen saus.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 10. mars 2008 #288 Del Skrevet 10. mars 2008 Men du, en skikkelig grillsesong krever en skikkelig grill, det vet du jo, sant? Engangsgrill gir jo langtfra samme kosen og smaken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #289 Del Skrevet 10. mars 2008 Åjada, det vet jeg, men jeg begynte å tenke på det når jeg såg alle de engangsgrillene. At det faktisk nermer seg! :juhu: Jeg klarer nesten ikke vente...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 10. mars 2008 #290 Del Skrevet 10. mars 2008 Gleder meg noe veldig jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #291 Del Skrevet 10. mars 2008 For å få tiden til å gå litt fortere idag, satt jeg meg ned og laget et stort scrapbooking kort til min kjære! Ble sååå stilig! Han trodde han kom hjem fra jobb i 8-9 tiden, kanskje før, men mest sannsynlig senere.. Så nå skal jeg lage meg mat, og se litt på tv. Ble veldig sliten å låk etter turen idag, gikk muligens litt for langt i forhold til hva kroppen liker.. Men men, jeg nyter været og savner kjæresten! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 11. mars 2008 #292 Del Skrevet 11. mars 2008 Må nyte solen litt når den er der. Her er det nitrist for tida. Men restene av snø og is forsvinner i hvertfall... Håper kjæresten ble fornøyd med kortet sitt :-D Ha en fin tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #293 Del Skrevet 11. mars 2008 Nok endag kroppen er i fin form! Veldig veldig uvant, og absolutt herlig! Jeg har vært bra lenge nå, og merker av og til at jeg går helt annspent, fordi jeg er så innmari redd for å få tilbakefall.. Det ville blitt MYE verre for meg å få et tilbakefall nå, enn det har vært tidligere, for nå har jeg vært tilnermet frisk så lenge, at jeg på en måte har vent meg til det, og tror at jeg snart kan begynne å jobbe igjen. Det ville blitt et hardt slag i trynet dersom kroppen begynner å svikte igjen! Men som sagt, tror jeg virkelig det går den rette veien nå! Jeg føler jeg svever på en rosa syk, hvor alt går min vei for tiden! Og ja, jeg synes faktisk jeg fortjener at kroppen begynner å fungere Jeg har hatt det som vi har kalt "gode perioder" før også, med selv i mine gode perioder har jeg tatt flertalliger voltaren hver dag, sammen med paralgin forte, for at jeg i det hele tatt skal klare å sitte oppreist. Dette er uke nr 2 jeg ikke har tatt NOE smertestillende!! Ikke i det hele tatt!! Og i uken før det, tok jeg ikke hver dag da heller! :juhu: Det høres sikkert ut som jeg er en slik person som tar mye medisin når jeg sier det på den måten, men jeg er ikke det altså.. Jeg drøyer det alltid til det lengste, men når kroppen svir og verker så mye at man bare ligger i sengen å griner fordi det gjør vondt, ja, da må man ta noe.. Men nå, ja, nå føler jeg det har snudd, endelig, over et år siden lengen begynte å misstenke ME, et år som har gått såååå sakte, og som har vært forferdelig kjedelig. Som jeg har sagt, er man hjemme fordi man ønsker det, og likevell kan gå lange turer, bake, vakse, være med venner osv, så er det noe helt annet, enn å være hjemme fordi man er nødt, fordi man ikke klarer å gå opp trappen, og av og til må ha hjelp opp av sengen. Men i går, testet jeg meg selv, istedet for å gå den vanlige korte turen som voffs får tidlig på dagen, så gikk jeg en lenger tur, etterpå gikk jeg på en litt øde vei, slapp voffs fri og sprang sammen med han! Jeg sprang..! Jeg har ikke beveget meg på den måten på et år jeg... Men så gøøøy! Kjenne håret blaffre, hjertet dunke, kondisen skrike at dette ikke er vanlig kost, det var deilig, og i dag har jeg gangsperre i magen, fordi jeg prøvde å trene litt senere på dagen! Gangsperre! Det er deeilig det! Det var legen som sa jeg skulle teste meg, og at jeg ikke skulle bli lei meg dersom jeg ble sengeliggende i dag, men neida, er jeg sengeliggende?? Nei! Jeg er litt sliten ja, men ikke verker jeg, og jeg klarer helt fint å fungere normalt! :juhu: Nå er det eneste som mangler at jeg kan få meg en jobb! Det er drømmen det.. Jeg skjønner fremdeles ikke at noen kan gå uten jobb, frivillig, når de er helt friske.. Når man er så syk, har man ikke noe valg, men å bare gå hjemme, uten å gjøre noe, nei.. Gleder meg til legen på torsdag, da skal vi prate litt om når hun tror jeg er klar for å begynne å jobbe. Hun har også papirer fra nevroligen min som han skulle sende til henne, anngående en graviditet, faren for tilbakefall, arvlighet, og alt slikt. Men før noe graviditet eller slikt, er det iallefall snakk om å jobbe leeenge, slik jeg er sikker på at kroppen tåler endel. For jeg kan ikke ta vare på noen andre før jeg kan ta vare på meg selv.. Og en liten baby får ikke komme før vi har det beste å tilby! I tillegg må jeg føle meg mer klar enn jeg gjør nå, ja jeg er babysyk, men har nok et langt stykke igjen før jeg føler jeg er klar, har det som trengs, og alt slikt. Men det viktigste har jeg; Mannen i mitt liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #294 Del Skrevet 11. mars 2008 Må nyte solen litt når den er der. Her er det nitrist for tida. Men restene av snø og is forsvinner i hvertfall... Håper kjæresten ble fornøyd med kortet sitt :-D Ha en fin tirsdag Ja, solen nyter vi! Herlig! får håpe dere får sol og vårstemning hos deg også snart!! Kjæresten ble kjempe glad, han er så søt Takk for det, ha en fin tirsdag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 11. mars 2008 #295 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Å være babysyk, uten å være klar, det er helt vanlig, det var jeg i noen år også. Men nå er jeg klar. Og bra er det, for babyen er på vei! Så kjempeflott å lese om formutvilkingen din, jeg håper virkelig det fortsetter, og at du får lov til å begynne å jobbe litt. Ikke for mye, ikke for krevende, for du skal ta vare på deg selv, men å komme seg litt ut av huset, og ha noe å fylle dagene med. Det unner jeg deg! At noen velger å være hjemme og gjøre ingenting, når de er friske... og da klager på at dagene er lange... nei, det skjønner jeg ikke. (selv om jeg akkurt nå gjerne skulle hatt litt mer tid hjemme selv...) Endret 11. mars 2008 av Malama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #296 Del Skrevet 11. mars 2008 Ja, det er deilig å kjenne denne utviklingen altså! Er såå mye bedre enn hva jeg hadde håpet! Herlig! Ja, det er dette med de som er friske og er hjemme, men bruker dagen til å sove lengst mulig f.eks slik at dagen skal gå litt fortere, nei, det har jeg ingen forståelse for! Hvis de synes dagen er lang, hva med å faktisk ha en jobb å fylle den med? Skjønner godt du ville hatt litt mer tid hjemme nå, men det blir noe annet, for kroppen din er faktisk midt inni en graviditet, så du er ikke syk, men jammen er det ikke en normal situasjon for kroppen heller! Og babysyken, vel, hva kan jeg si, det hjelper ikke på at 2 av venninnene mine ligger på sykehuset nå, en med rier, og en annen fordi hun må settes igang pga overtid. Babyboom i vennegjengen! Utrolig mange som har termin nå i Mars, og andre som nettopp har blitt gravide! Men det er koselig, da kan vi låne deres babyer før vi er klar for å få egen! Har vært flink nå! Vasket gangen og enteren, vasket klær og vasket badet! Har funnet ut at når jeg bare klarer å holde det ryddig, er det mye kjekkere å vaske over rom, og bare fortsette å holde det i orden, istedet for å måtte rydde masse først.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #297 Del Skrevet 11. mars 2008 Nå fikk jeg mail med Byggmann, de som har dette huset som jeg har forelsket meg TOTALT i. Vel, dette huset er en variant av et annet hus, og er ganske nytt. Derfor har de aldri bygd denne varianten før.. Og det finnes heller ikke fler tegninger, eller bilder av det.. kjedelig altså! Men de jeg har snakket med var veldig hygglige og behjelplige, ikke alle byggefirma vi har vært innom har vært så koselige. Hun skulle se om hun fann andre tegninger av denne planløsningen, f.eks kjøkken og slik, siden det er andre hus som har samme planløsningen, bare annet utseende.. Men litt surt det ikke fantes tegninger da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #298 Del Skrevet 11. mars 2008 Skal ut å gå tur i det flotte været sammen med en venninne og hennes babis! Herlig! Den babyjenta er den søteste og ikke minst snilleste jeg vet om! Såå fornøyd hele tiden! Herlig!! Å ja, jeg nyyter dagen, solen, vårstemningen og at kroppen er fornøyd! Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 11. mars 2008 #299 Del Skrevet 11. mars 2008 Koselig å høre at du er i så godt humør og at kroppen er samarbeidsvillig :-D Tror aldri jeg kunne gått hjemme nei... Ferier og helger er greit. Men er jeg hjemme en dag jeg er for syk for jobb, men for frisk til å bare sove blir jeg utrolig rastløs... Gleder meg til et år hjemme nå. Men det er jo nettopp fordi jeg har en liten krabat å ta meg av. Håper legetimen blir positiv og at du kan begynne å jobbe igjen snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #300 Del Skrevet 11. mars 2008 Ja, idag er jeg kjempe flad go fornøyd! Ekstra glad etter vi gikk laaang tur, og kroppen fremdeles er fin! Fantastisk! Nesten ikke til å tro! :juhu: Er veldig spent på hva lengen sier, og ikke minst hva prøvene viser.. sist følte jeg meg også mye bedre, men prøvene slo ut på det ene og det andre.. men vi får se, blir kjempe spennende! Har allerede begynt å se på jobber, funnet en jeg har lyst å søke på, bare for å søke egentlig, komme litt inni det igjen. Har jo ikke søkt på jobber på en evighet.. Er KJEKT å faktisk kunne se på jobber å vite at jeg kan få en av de..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå