Gå til innhold

Shampoo-krise! Hjelp!

Padmee

Anbefalte innlegg

Oki, kanskje det ikke akkurat er en krise. Saken er nemlig den at jeg alltis har brukt Naturell shampoo og balsam, og nå kan jeg ikke finne den noen steder. Er det noen som vet hvor jeg eventuelt kan få kjøpt dette? Hvis det er sant at de har sluttet å produsere dette merket så lurer jeg på om noen kan anbefalt en god shampoo og balsam. Jeg har prøvd herbal essensess, pantene pro-v, og finesse og disse fikk håret mitt til å se dødt og livløst ut + at jeg fikk økt håravfall. Kan noen hjelpe meg hadde jeg blitt veldig glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det samme problemet!

Har brukt Naturelles honningshampoo i flere år nå og finner den nesten aldri.

For ca 2 mnd siden fant jeg den i et stativ for seg selv på Rimi!

Kjøpte to av hver og nå er den borte igjen. :roll:

Vet ikke om dette var et slags rest-salg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Det er Lilleborg som produserer denne shampoen, kanskje det står noe om det på deres nettsider: www.lilleborg.no

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det ikke står noe om naturell på lilleborg sin hjemmeside så må en vel gå ut fra at den ikke blir produsert mer. Derfor gjenstår vel bare spørsmålet om noen kan anbefale en god shampoo og balsam. Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor gjenstår vel bare spørsmålet om noen kan anbefale en god shampoo og balsam. Anyone?

Jeg er meget fornøyd med KMS sine produkter mot tørt hår. Wellas frisørserie mot flass og tørt hår har også vært til god hjelp i det siste. Videre bruker jeg hårkur en gang i uka, hårkur kjøpt hos frisør vel og merke (j**** dyre, men ganske så drøye heldigvis).

SmartClub har gruppesalg på enkelte shampoer/balsam/hårkur til vannvittige priser (wellas 1.8 kostet 60kr for ei flaske på SmartClub mot 200kr hos frisøren)... Vi er to som stort sett deler på hårpleien her i hus og shampo/balsam varer i minst et par måneder, opp mot et halvt år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...