Gå til innhold

Jeans! >.<

Gjest Problematique

Anbefalte innlegg

Helt enig ,beste buksen jeg har hatt.

prøv også risøbutikken ,der har de også en modell til 599 kr som er kjempebra.går nedover i sømmen over baken som får deg til å se mindre ut.

fess.no selger til 599 funakijeans.

jeg kjøpte str 30 ,men bruker i andre bukser 32 og 33 .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sliter også med å finne jeans(og tøy generelt). Har ikkje noko godt tips. Problemet mitt er å finn bukser som passer over lår og rumpe, og som ikkje er for stor i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception
Er så heldig at jeg ikke har og skal ikke ha jeans så jeg slipper det problemet.

Nå er vel ikke du midt i målgruppen, heller, og jeg tror de fleste her inne har fått med seg hva du foretrekker av klær. ;)

Sliter også med å finne jeans(og tøy generelt). Har ikkje noko godt tips. Problemet mitt er å finn bukser som passer over lår og rumpe, og som ikkje er for stor i livet.

Har du prøvd jeans som er litt høyere på livet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Har samme problemet som deg. Spesielt nå for tiden virker det som om alle jeans lages med guttefasong.

Og så er jeg ikke så veldig glad i å bruke belte - vil helst ha en bukse som jeg ikke trenger snøre sammen med belte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikkje det blir spesielt pent viss eg må snøre saman med beltet. Buksa sitter ikkje bra og det synes ved at det blir ekstra stoff ved linninga som rynker seg. Ikkje spesielt pent.

Synes det er vanskeleg generelt å finne tøy som sitter pent...og ofte er kvaliteten dårleg at det varer så kort også...da er det på an igjen. Derfor synes eg ofte at det ikkje spesielt moro å handle klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...