Gå til innhold

Ingrid&Morgan 9.aug2003


stardust

Anbefalte innlegg

Tusen takk for hyggelige hilsener!

Da er jeg ferdig med eksamen, og har begynt på det store pakke-helvette. Det er som sagt ganske mye dritt man har etter ei stund i leilighet. Kaster og gir bort mye, har allerede sendt svigermor og egne foreldre hjem med hver sin full-lastede bil og nå tviler jeg på om vi får plass til resten i vår bil.... Og da tar vi ikke med oss møblene, vi skal leie ut leiligheten til noen venner av oss som har ei stund igjen her nede...

jeg HATER å flytte!!!!

Men så kommer jeg snart hjem da. Regner med det blir en intensivering av organiseringen. Mamma hadde en liste over ting som måtte drøftes etter jeg kom hjem. Tror hun er glad for å få meg hjem nå, har ikke vært hjemme siden jul.

Litt trist for tiden også, mamma'n til en venninne av meg døde natt til søndag. Velgig sørgelig, jeg har hatt en del kontakt med den familien i oppveksten. Heldigvis kommer jeg hjem tidsnok til begravelsen.

Sånne triste ting får meg til å tenke mere på hvor godt jeg har det selv i livet og hvor heldig jeg er som har så mange rundt meg som jan er glad i og som er glad i meg. Og at jeg har funnet denne ene som gjør meg lykkelig. Det er viktig å ta vare på øyeblikket, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...