Gjest ikke pålogget denne gang Skrevet 26. april 2003 #1 Del Skrevet 26. april 2003 Har et stort problem nå, håper noen kan svare på hvordan jeg kan takle dette. Har gjort det slutt med samboern min for ca 1 uke siden. Jeg vet at jeg vil at vi ikke skal være sammen mer, men likevell er jeg usikker, er det rett og bryte eller ikke? Vi har vært sammen ca 1 1/2 år, han er supersnill og allt sånn. Men vi har glidd over til og være mer venner enn kjærester. Og det er jo ikke bra. Det var sånn for ca 1/2 år siden og, vi jobbet med det og det ble bedre, vi har prøvd nå og, men det blir ikke det samme som det var. Kan man egentlig få alt i en person? Eller skal man bare ha det bra. Han er jo så snill!! Alt vi gjør er rutiner. Og det skjer ikke noe vi sier lite at vi er glade i hverandre, eller visst jeg har pyntet meg litt ekstra sier han ikke noe da heller. Er det jeg som forlanger formye, eller? Men nå skal han bli boende her vi er nå, og jeg flytter ikke ut før 1 Juni. Han er veldig rar, snakker nesten ikke med meg, ser ikke på meg, vil ikke at vi skal lage noe mat i lag. Egentlig føler jeg meg veldig uvelkommen og i veien. Men jeg får ikke flyttet før 1 juni. Er det noen som har opplevd det samme ved brudd, overreagerer jeg, eller er han litt rar nå. Jeg blir jo helt i ubalanse av og gå sånn her, og starter jo og gråte av alt. Synes det er rart, og bo i lag med han nå. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Hilsen fast bruker av KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 27. april 2003 #2 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg syns ikke det er så veldig rart at han oppfører seg rart! Du gjør det slutt med han, og skal fortsette å bo der en stund til. Sover dere fortsatt i samme seng? Hvordan gjorde du det slutt? Fortalte du det at du syns han er som en god venn i stedenfor kjæreste? Regner med han går å tenker på det, er sikkert forvirra og lei seg? Nå er ikke jeg ekspert på dette, men det ville jo vært rart om alt skulle være som før, vanlig å bli lei seg/utafor etter et brudd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 27. april 2003 #3 Del Skrevet 27. april 2003 Hadde jeg vært han, hadde jeg forlangt at du hadde flyttet ut !? Du må gjøre hverdagen hans forferdelig vanskelig !!? Syns du burde hatt såpass respekt for han, at han burde hatt fått sluppet dette .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 27. april 2003 #4 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg bodde sammen med x-en en stund etter bruddet. Ikke særlig lett nei. Ingen av oss snakket noe særlig, hold oss mest for oss selv. Jeg dro hjem til mine foreldre hver helg for å komme meg bort, ellers i uken var holdt vi oss borte fra hverandre. Ble mye overtidsjobbing på meg den tiden. Dette tror jeg er helt naturlig. Prøv å få bo hos en venninne noen dager, flytt litt rundt om du får det til. Jeg vet at det ikke er gøy å spørre folk om å få bo hos dem, prøv å begrens det til noen få dager. Reis bort i helgene og finn på ting, slik at dere slipper å gå oppå hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 27. april 2003 #5 Del Skrevet 27. april 2003 Min x måtte bo i huset en stund etter bruddet, og det var nok ikke noe særlig nei. Synes ikke x'n din oppfører seg rart jeg. Det er helt normalt... Angående om det var rett å bryte eller ei. Er du glad i ham?? kanskje dere bare trenger en pause fra hverandre?? Alle er forskjellige, men om det er noe du ikke er fornøyd må du prate med ham om det. Han er ikke tankeleser!!! For å få et godt forhold er det viktig med god kommunikasjon, og dere må respektere hverandre og godta hvordan dere er. Det er en vanesak rett og slett. Min x hadde noen egenskaper jeg ikke likte etter at vi hadde vært sammen i ca 1 år. vi var sammen i 5, og nå savner jeg de egenskapene. Det er ikke alltid det er den letteste utveien som er den beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2003 #6 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg og exen bodde også sammen i 7 mnd etter det var slutt. Vi sov for det meste hver for oss da. Heldigvis gikk det veldig fint. Han gjorde det slutt med meg, men jeg ønsket ikke å ødelegge vårt gode forhold, så jeg tok noen bestemmelser. Jeg bebreidet han ikke for bruddet. Mitt mål var å få en god og fin avslutning. Så vi fant på ting hver for oss med venner, men spiste litt sammen, og levde som samboere.. men uten kjæreste delen. Funka veldig bra. Men det krever sinnsykt mye av den som er såret. Du må gi han tid. Ikke presse han. Du kan iallfall ikke være såret over hans oppførsel. Dette er ditt valg. Han har det vondt. Men kansje kan det å gå an å snakke om å løse dette på fredeligste vis. Gi han tid for seg selv. Du har det nok vondt nå.. men denne gangen må du bære ansvaret. Håper for dere begge at dere klarer å bevare en vennlig tone. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke pålogget denne gang Skrevet 28. april 2003 #7 Del Skrevet 28. april 2003 Hei alle som svarte!! Glemte visst en viktig ting, vi snakket om det for ca et par mnd siden,men ville prøve litt til. Så nå da sa jeg til han at vi måtte snakke sammen, spurte hvordan han syntes at forholdet var nå. Han synes det var litt mer vennskap enn kjærester han og. Så vi ble vel enig om og gjøre det slutt begge to, selv om jeg startet med samtalen. Vi sover fortsatt i samme seng, men med hver sin dyne. Det er jeg som leier her, men har sagt at han kan få bo her.(ville det han) Jeg vil ikke bo her etter at vi har bodd her sammen. Blir så rart og bo her uten han. Hilsen fast bruker av KG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 28. april 2003 #8 Del Skrevet 28. april 2003 har vært i lignende situasjon... det ER rart, og annet kan man ikke vente heller! nå ble det sånn at eksen og jeg fortsatte å dele leilighet (hadde vært vårt rom, delte stue og resten) i to år etter at vi sluttet å være kjærester - det var ikke meningen, men etter at vi hadde gjort slutt på et forhold som ikke var helt optimalt, viste det seg at vi fungerte veldig fint som venner likevel. den første fasen var klønete og rar og trist men det gikk seg til... ikke at jeg generelt vil anbefale den løsningen, men det fungerte bra for oss. men selv om det gikk bra senere, var det fælt og rart i begynnelsen. tror ikke det er til å unngå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Taraline Skrevet 28. april 2003 #9 Del Skrevet 28. april 2003 gjorde det slutt med typen,og lå i samme seng med hver sin dyne. :oops: Varte ikke så lenge for jeg ble sinnsyk kåt av det Det er synn at en ikke skal klare å å holde på forholdet så sant en er gode venner. Tror det gjelder å være spontan,leken og ikke ta alt så alvorlig Være den som tar initiativ isteden på å vente på den andre parten. Hadde en dovnperiode med typen,ingen sa noe fint til hverandre og bare hakket på hverandre. Så sluttet jeg å ta ting så alvorligt og var blid og roste masse og koste. :D Selvfølgelig ble han glad og når han ble glad ble det lettere for ham og gi tilbake. Du kan jo tenke litt om du kunne falt for ham igjen om du hadde truffet ham utenfor huslige omgivelser? MEN!! SEX!! Har utroligt mye å si for forholdet,det trodde jeg ikke da jeg var mindre Uansett ønsker jeg deg lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke pålogget denne gang Skrevet 29. april 2003 #10 Del Skrevet 29. april 2003 Det er bedre nå snakker med hverandre og han er ikke så sur mer. Det er mye enklere for han nå, tror jeg. Vi har snakket veldig mye sammen. Takker for svar! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå