Gjest KATTAstrofe Skrevet 26. april 2003 #1 Del Skrevet 26. april 2003 Jeg har omsider gått til anskaffelse av to slike bukser med snøring på leggen (som har vært mye omtalt tidligere her). Hvilke sko skal jeg bruke?? Jeg har både støvletter og Puma "joggesko".. Hvis jeg skal bruke "joggeskoene", hva skal jeg da ha under? Hva bruker dere? Sokker? Barbent i skoene? Strømpebukse? Føler meg litt grønn nå.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ButtHead Skrevet 26. april 2003 #2 Del Skrevet 26. april 2003 Jeg tror kanskje det hadde vært stilig med puma skoene og tynne tofargede strømpebukser til f.eks. Vet ikke nøyaktig hvordan bukse du har, men det er i allefall veldig fint med strømpebukse og puma sko til olabukser.Så du kan jo prøve det ut og se om du blir fornøyd:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. april 2003 #3 Del Skrevet 26. april 2003 Jeg ville valgt joggeskoene, og vært barfot nedi. Evt. hatt sånne strømper nedi skoene som ikke viser hvis du syntes det blir klamt. Da liker jeg disse buksene. Eller du kan kjøpe boksersko; joggesko som går opp på leggen. Ser at noen går med nettingstrømper eller mer spesielle strømper til, det er ikke helt min stil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå