Gå til innhold

Er deres barn bortsjemmt ?

Gjest Lottemor

Anbefalte innlegg

Gjest Lottemor

Mitt er på en måte,hun får vel for mye oppmerksomhet og tid i og med at det er meg og henne som går hjemme mens pappa er på jobb.

Vi synger danser og vasker hus sammen,leker og maler, baker og ser på tegnefilm.

Går turer i skogen ser på fugler besöker endene og bondegåer.

Matrialistisk sett er hun vel ikke botsjemmt,hun får ikke leker i hytt og pine.

kjöper noe hun kan bruke ha lenge og vil sette pris på inni mellom.

Og gjett om hun blir glad når hun först får noe :)

Kom på dette når jeg så hnne sykle på sin nye sykkel i dag.

den förste sykkelen.....trejuling med masse farger.

Sykkelen har stått ved sengen i hele natt .

Ville ikke sove uten den :)

så er deres barn bortsjemmt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Selv har jeg ikke barn, men jeg syns ikke tulla di virker bortskjemt.

Hun er heldig som får være mye sammen med moren sin.

Hvis hun i tillegg er vant til å være i lag med andre barn syns jeg hun er heldig.

Minner litt om min barndom. Selv om jeg var mest med min farmor siden hun var dagmamma for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Takk pulver heksa...

Ja hun er med andre barn dagelig...

Vi går til en åpenbarnehage der foreldre som er hjemme kommer med sine barn så de får treffe andre barn.

Og mammane får treffe andre mammar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Med uttrykket "bortskjemt" tenker ikke jeg på barn som får mye tid og oppmerksomhet fra de voksne. Et barn kan aldri bli bortskjemt på kjærlighet og omsorg! (mener jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ikke mine barn er bortskjemte, men det kan jo være områder der de "får" mye uten at vi egentlig er klar over det.

Det å få ting hele tiden er en uting. Når det gjelder mine egne barn ser jeg at minstemann maser betydelig mer enn de to andre, og det hender vel at vi gir mer etter. Jo jeg tror minsten er litt bortskjemt :oops:

Mye oppmerksomhet er jo bare bra, men jeg har noe nære venner som står på pinne for sine barn i form av "oppvartning". De tror på en måte at ungene ikke klarer den minste lille ting selv (10 åringer), alt fra å smøre seg en skive til å kle på seg selv. Jeg synes det er litt vel mye oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine barn er nok litt bortskjemt :oops: Blir fort at vi gir etter for å unngå scener i butikker etc. Men da gjelder det kun småting, hvis det er dyre ting sier vi at de får ønske seg til jul eller bursdag og det godtas som regel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...