Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2003 #141 Del Skrevet 6. mai 2003 Nå er det Væren eller ikke Væren! *Hente sauesaksa* *Rope på en lekker, brun, muskuløs saueklipper fra New Zealand* *Sette seg ned ved siden av den store uformelige men myyyyyke dotten som går under navnet Væren* Endelig skal vi få se hva den ulla skjuler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 6. mai 2003 #142 Del Skrevet 6. mai 2003 Hva er det lekre, brune der??? *liste seg fram fra skjulestedet* Kan vel ikke risikere noe om jeg lurer meg ut bare bittelitt og tar en kikk? Å, pen mann *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 6. mai 2003 #143 Del Skrevet 6. mai 2003 *hihihi* ..skal jeg stusse fjonene du har på hodet for deg kanskje Care?? Kan godt det altså ..........ville blitt sååååå fin så *klippe litt med saksen i luften* Kort ved ørene?? Hallo, er det mobbing på gang her :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 6. mai 2003 #144 Del Skrevet 6. mai 2003 Komme da sauen ...eh Væren .....*hihi* Se på DEN lekre mannen der da .......tror han vil hilse på DEG jeg ....*hihi....prøve å holde seg alvorlig* Wow ..han var nokså lekker ja ...*sikle * ....*stirre masse ..* eh mobbing? ....næ...hehe ....bare vennskapelig fra min side ..bare vennskapelig ..du ville blitt så fin atte *hihi.....klør i fingrene etter å klippe lyse hårfjon* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 6. mai 2003 #145 Del Skrevet 6. mai 2003 :o Hei! Hva gjør du, mannen! :evil: Slipp meg!!! Slipp meg!!!! Jeg vil ikke bli klippet!!! Jeg vil ikke, sier jeg!!! Å, nå er det ingen vei tilbake... :cry: Hvordan blir jeg seende ut nå, mon tro.... *hulk* ULLA MI!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 6. mai 2003 #146 Del Skrevet 6. mai 2003 Lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 6. mai 2003 Forfatter #147 Del Skrevet 6. mai 2003 Hva var det jeg sa? Væren passer definitivt som hånd i hanske på den puddelutstillingen. Men du Væren - ikke vær lei deg. Det var jo ikke vondt ment! Tenkte du kunne ha godt av å komme bort noen timer fra de slemme saksedamene... Og noen minutters berømmelse på TV er jo ikke alle forundt? Kom igjen - ikke vær blyg! De små krøllene som de har spart bak øra dine, er forresten veldig søte *hihi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2003 #148 Del Skrevet 6. mai 2003 Ikke gråte :cry: Væren Husk at ulla di har det best med Milo :D Hvor har han gjort av seg nå igjen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 6. mai 2003 #149 Del Skrevet 6. mai 2003 Jeg trenger i hvert fall ikke Milo på en stund. Bonevoks gjør nytten for meg de neste seks ukene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 6. mai 2003 Forfatter #150 Del Skrevet 6. mai 2003 Såda.... Såda..... Nå er du jo så strømlinjeformet og glatt at du kan kappsurfe med Litago! Væren - the surfing sheep! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 6. mai 2003 #151 Del Skrevet 6. mai 2003 Væren - the sutring sheep! passer bedre! Dette er ikke moro. Dessuten er det kaldt. Hvis dere ikke har lagt merke til det, så er jeg altså naken. Greit nok at det er in å være glattbarbert nå om dagen, men det er faktisk ikke helt "meg"! Ikke min stil i det hele tatt. Eneste fordelen må være at jeg sparer mye penger på ikke å kjøpe Milo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 6. mai 2003 #152 Del Skrevet 6. mai 2003 Hørte jeg noen nevnte surfing? Næmen! Hva har skjedd med deg da Væren? :o :D :o :o *knis, knis, knis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2003 #153 Del Skrevet 7. mai 2003 Gauler og synger: *Je skar laga surfbrætt på sløyden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 7. mai 2003 #154 Del Skrevet 7. mai 2003 *synger* ---"Bæ -Bæ kjære Vær ..har du noe ull ... Nei nei , kjære dere - jeg har ingen ting .. For den lekkre mannen der ...klippet ulla hær ... Så nå må jeg se å finne meg no'n klær ...* Blir det kaldt for deg væren? Synes du ser nokså nuppet og rar ut jeg ... :o Forsiktig med shavinga vettu Vil du låne en genser kanskje .....? *svæææært snill Virgo viser hensyn og omtanke* hihi Jaja ..kanskje du blir lekker sommerbrun nå da .....selv om du er noe rosaskjoldet nå ........Sleng deg ned på bassengkanten du og smørr deg inn med olje ....det hjelper sikkert ....... Så kan jo jeg synge litt mer til deg "bæ - bæ -kjære Vær ................" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 7. mai 2003 #155 Del Skrevet 7. mai 2003 *sauser skrotten inn med jordnøttolje og håper på bedre tider* Hei! Hva er dette? :D Synes det spirer og gror her, jeg! Hurra!!! Fjonene vokser ut igjen! *føler seg straks mer påkledd men fremdeles noe griserosa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 7. mai 2003 Forfatter #156 Del Skrevet 7. mai 2003 Du Væren... Hvis du smekker på litt mer jordnøttolje, så kan vi rulle deg i hønsefjær etterpå. Da blir du så fin og trendy, atte! *ringer til Per Spook for å tipse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 7. mai 2003 #157 Del Skrevet 7. mai 2003 Er jeg heeeelt ute, eller? :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 7. mai 2003 Forfatter #158 Del Skrevet 7. mai 2003 Neida, Kira. Vil du også ha hønsefjær kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 7. mai 2003 #159 Del Skrevet 7. mai 2003 Nei, jeg vil ha saueull på skrotten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2003 #160 Del Skrevet 7. mai 2003 Det er bare å sette i gang med karding, spinning og strikking det Kira! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå