Gjest Kira Skrevet 3. mai 2003 #101 Del Skrevet 3. mai 2003 Nei, nå! Regner det? Jeg synes det hagler. *løpe inn i glasshuset* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2003 #102 Del Skrevet 3. mai 2003 Jeg brukte nok siste rest av Milo sist jeg tok meg et boblebad. Så vi ser nok ikke mer til Milo på en stund. Å, så synd... Ble filmen bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 3. mai 2003 #103 Del Skrevet 3. mai 2003 Takk for hjelpen, Virgo! Nå var du snill, altså! Flat, ja...Uff. Jeg føler meg omtrent som lusa som ble overkjørt av en dampveivals og ble flatlus. Håper jeg får igjen fasongen sånn etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 3. mai 2003 Forfatter #104 Del Skrevet 3. mai 2003 Anbefaler Væren å ta en sentrifugering for å få litt luft i ulla... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 4. mai 2003 #105 Del Skrevet 4. mai 2003 Må nok si meg enig i det ja ...en sentrifugering hadde nok ikke vært så dumt ....... Men ...husk å ta på deg hjelm da .....ikke bra for hodet ditt med for mye dunk vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 4. mai 2003 #106 Del Skrevet 4. mai 2003 Fall, fall, fall ... *mumle litt mer* Fall, fall ... *pese* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 4. mai 2003 #107 Del Skrevet 4. mai 2003 Hva har du fått i deg nå da Kira? :o *ser forundret på Kira som løper pesende rundt og hyler usammenhengende gloser om å falle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 4. mai 2003 #108 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg drakk av kannen vi fant i går. Mon tro hva det kunne vært i den ... *lure* Vet du noe om det, Virgo? *stirre på* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 4. mai 2003 #109 Del Skrevet 4. mai 2003 Sånn, det var bedre. Det hjalp med en sentrifugering! Sentrifugering! Sentrifugering! Det hjalp!!! *Dunk-dunk-dunk* Jeg sier at det hjalp med en sentrifugering! *dunk-dunk-dunk* Nevnte jeg at det hjalp å bli sentrifugert? Eneste er at jeg har litt vondt i hodet... :o Kan det ha noe med sentrifugeringen å gjøre? Jeg sa vel at jeg hadde sentrifugert ulla mi? *dunk-dunk-dunk* Uff, jeg føler meg så rar! Kanskje det hjelper med en sentrifugering? Eller hadde jeg nettopp sentrifugert meg? *husker ingenting* Kanskje jeg skal se om jeg finner en hjelm! Hjelper det å bruke hjelm etterpå? Reduserer man dunk-dunk-bivirkningene da? *dunk-dunk-dunk* Tror jeg legger meg litt nedpå her, jeg *kleiser i bassengkanten med et brak* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 4. mai 2003 #110 Del Skrevet 4. mai 2003 Oi Væren da !!! *løper bort til væren *griper denne i ulla og rister* Væren - hører du meg? *Knipser Væren på snuten*....... Kjære dumme Vær - du måtte jo ikke sentrifugere uten hjelm!!!! *kikker rundt - veiver med armene* Hallo - noen - ring lege - Væren er dårlig!!!!! *tar tak i frambeina og pumper opp og ned * Er det ikke sånn man gjør tro for å få i noen litt luft .? pumper de opp liksom? Hjeeeeeelp!! kira - du er jo der - kom hit da!! - jeg LOVER - har ikke noe med den kannen å gjøre ..hjelp til da ..vi må få bært Væren inn ..eller kanskje det er lurt med et avkjølende bad? *kikker på bassenget* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 4. mai 2003 #111 Del Skrevet 4. mai 2003 ......Sentrifugere, dividere, subtrahere, minimere, kalkulere, fantasere, sentrifugere, maltraktere, servere, derivere, sentrifugere..... *pling* Kan noen åpne døren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 4. mai 2003 #112 Del Skrevet 4. mai 2003 *Løpe bort for å hjelpe Virgo* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2003 #113 Del Skrevet 4. mai 2003 Næmmen Væren da! Har du fått Gorgon Vaktmester-syndromet nå igjen? Det eneste som hjelper er mer Bamsemums, og et deilig bad i pærebrus. Husker du hvor flott du hoppa her om dagen? Væren???? Væææren???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 4. mai 2003 #114 Del Skrevet 4. mai 2003 Væren er ikke seg selv ..Vi MÅ få i henne bamsemusm straks ...hold henne så kan jeg stappe inn ...eh ....biter sauer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2003 #115 Del Skrevet 4. mai 2003 Sauer biter, men bare gress og Bamsemums ...For man spiser ikke vennen sin selv om h*n er god... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 4. mai 2003 #116 Del Skrevet 4. mai 2003 Hadde hjernen til Veslejenta vært et beite, hadde Væren sultet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 4. mai 2003 #117 Del Skrevet 4. mai 2003 Hadde hjernen til Veslejenta vært et beite, hadde Væren sultet! What? Er du frekk eller? *dytte kira uti bassenget* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2003 #118 Del Skrevet 4. mai 2003 Ikke vær lei deg du Veslejenta, jeg vet ikke hvordan det er med Kira, men jeg for min del har ikke gressplen i knotten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 4. mai 2003 #119 Del Skrevet 4. mai 2003 hihi! Det er sant! Kanskje Kira bare har gress mellom ørene. Æddabædda Kira Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 4. mai 2003 #120 Del Skrevet 4. mai 2003 Såklart. Jeg har masse mellom ørene. Jeg? Frekk? Hvor har du fått slike utsagn fra? :oops: Jeg har aldri vært frekk. ALDRI! Og all min frustrasjon som har sitt opphav i dette spillet, kommer i fremtiden til å rettes mot Tispa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå