Bertha Skrevet 26. april 2003 Forfatter #21 Del Skrevet 26. april 2003 I all verden :o Jeg synes da virkelig at det tyttebæret der borte brekte...!? *klyper meg i armen* Neiognei, for mye pærebrus nå igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 26. april 2003 #22 Del Skrevet 26. april 2003 Sånn ser jeg ut i kveld: http://www.dominion.no/nbilder/1002-2/dom1002-205.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 26. april 2003 #23 Del Skrevet 26. april 2003 Ups, Bertha ser så rart på meg... Er jeg gjennomskuet, mon tro? Må kanskje legge om stemmen enda mer!!! :D Å, fol en nyyyydelig pæleblus! Mmm, fol en hyggelig fest! Hva hetel dele da? Hal dele ofte festel hel??? Jeg el ny hel, og kjennel ingen, jeg! *danser en smektende dans på tyttebærvis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 26. april 2003 Forfatter #24 Del Skrevet 26. april 2003 Det var jommen meg et pent antrekk, Care. Smakfullt, elegant og gjennomført på samme tid. Hvis vi demper belysningen litt mer... *sånn* ...så kommer de blinkende hornene mer til sin rett. Men husk å skru dem av når vi skal bort å spionere på det som foregår i buskene. Jeg er bare SÅÅÅ nysgjerrig! *hopper opp og ned* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 26. april 2003 #25 Del Skrevet 26. april 2003 Det var jommen meg et pent antrekk, Care. Takk og nå vet dere at det er jeg som ravet rundt fontenen og sang "like a virgin". Så nå er jeg kommet ut av skapet. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 26. april 2003 Forfatter #26 Del Skrevet 26. april 2003 Jaja, Care. Vi har alle våre skjulte talenter. Visste du forresten at Væren har en tyttebær-fetish? Og selv kan jeg bli usannsynlig gærn etter midnatt. Det er derfor jeg har kledd meg i dette Pink Panter kostymet i kveld - slik at ingen skal gjenkjenne meg, hihi. *slurper litt mer pærebrus for sikker hets skyld* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. april 2003 #27 Del Skrevet 26. april 2003 Å fader, har vært så beruset på pæreburs at jeg ikke har fått med meg den gnomen der bort på orgel Vi må sørge for bedre band neste gang. !!!!! P.s de i hekken er nok noen som har seg.... Noe vi kan snakke om i flere dager her på kg. Hvem var det, hva gjorde de og hva gjorde de ikke? Hei Care! Du må passe på så ikke Sandman tar gnomen og setter'n i hagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 26. april 2003 #28 Del Skrevet 26. april 2003 Aha, kanskje det var sandman som spilte på piano!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. april 2003 #29 Del Skrevet 26. april 2003 Ja kanskje det :o Er det noe leif med gluggene mine idag? Syntes det rusa forbi en tyttebær jeg :o Får ta en ny pærebrus for å se om synes retter seg.... *løfter på plamebladene som må til for å se ut som PALMELA* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. april 2003 #30 Del Skrevet 26. april 2003 Care, du er litt småskummel i skumringen synes jeg.....*ler nervøst * Nice outfit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2003 #31 Del Skrevet 26. april 2003 *det risler og det rasler, det kanker og det braker* *Kverula kommer krypende fram fra hekken, litt forfjamset* FOR ALL DEL!!! IKKE GÅ INN I DEN HEKKEN DER!!! KOMMER ALDRI TIL Å KUNNE GJETTE HVA SOM FOREGÅR DER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 26. april 2003 Forfatter #32 Del Skrevet 26. april 2003 Fortell da, Kverula!!! - Er det busemannen himself der inne? - Eller er det en av enkefruene som lærer Georg om biene og blomstene? - Eller kanskje det rett og slett er en bortkommen og genert engel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. april 2003 #33 Del Skrevet 26. april 2003 Ja, fortell da Kverula..... ....eller er det gnomen til Sandman :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2003 #34 Del Skrevet 26. april 2003 Ja, det er ikke godt å si...Antakelig en bortkommen engel, men genert?? Nei, ikke veldig!!! :o *kverula skuler bort mot hekken* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. april 2003 #35 Del Skrevet 26. april 2003 Hei folkens! Bertha er blitt superaktiv......river i en runde pærebrus på alle jeg - detta må feires Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. april 2003 #36 Del Skrevet 26. april 2003 endret av monja herself.... Ble så ivrig at jeg posta et par ganger jeg....Kanskje en av gnomene har rømt...eller kanskje det er pianomannen, Kverula? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2003 #37 Del Skrevet 26. april 2003 Joooo...det kan muligens ha vært en gnom - men det var ikke en sånn vanlig en i såfall... :o Kan ikke ha vært sandman sin...de er jo innelåst i stua om natta de... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2003 #38 Del Skrevet 26. april 2003 SÅ BRA! Gratulerer til Bertha! Sleng over en pærebrus til meg og, da monja! Trenger noe å styrke meg på nå...Sart Kverula-sjel kan trenge noe å styrke seg på nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 26. april 2003 Forfatter #39 Del Skrevet 26. april 2003 Jøss!! Det så jeg ikke selv, en gang. Superaktiv? Jeg? Det må definitivt feires!!! IIIIII-III-IIIIIHAAAAA...! *tar to pærebrus på styrten* Uuuup-hikk-pps! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 26. april 2003 #40 Del Skrevet 26. april 2003 Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå