Gå til innhold

Det er helg - velkommen til fæzt!

Bertha

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

*stikker hodet ut av hekken*

Hvabehager?!? Er det noen som er usikre på leggene mine? :o

Og så de som er så fine og nybarberte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uuups... glemte å logge inn i farten ut av buskene.

Det er altså MINE legger det snakkes om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

oi ..hva har jeg sagt - hva har jeg gjort :o *kikke flau og forvirret rundt om kring* husker ikke noe jeg ....hvirfor ligger jeg på bakken ?? *reiser seg - børster av klærne - prøver å se helt normal og late som ingen ting *..

eh ..hvordan har dere det da?? eh.. er det mer pærebrus igjen? *rødme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaller du det der legger? *titte på leggene til Bertha* Jeg trodde det var en gran. :o Så du påstår at jeg tok heeelt feil, altså? Jaja, jeg får gå ... Og gjemme meg ... unger treet ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kira skrev:

Tror alle disse ungene har fått i seg noe mer eller mindre syre

*hikk*, neeeiiii ikke syre..... pærebrus med heimkok, paraply og limebåt *hikk*....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virgo - det er nok av pærebrus igjen. Bøttevis.

Bare hold deg unna himkoken, er du grei... Ikke bra for sarte sjeler :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

eh .....bør jeg ikke drikke himkoken??? kan ikke forstå hvorfor?? :roll: Tåler da godt slik jeg .......hmf .....

*heller i seg pærebrus*

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg er urettferdig, jeg syns Virgo skal få drikke *hikk* så mye heimkok som mulig..... *hikk*

Jeg derimot tror at pærebrusen har gjort meg noe brisen i topplokket *hikk* og derfor har jeg gått over til bare heimkok....

TJOHEI!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:murvegg:

*tar en utgått-på-dato-pærebrus på styrten for å drukne bekymringene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klikk ... Boing ... Bara bing' date=' bara boom ... Switch ... dunk. :grine:[/quote']

Kira....*litt ør i hodet*...Hvorfor leker du rytmeboks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

*hikk*...hvorfor gråter du da Kira?? schlo du deg ...måkke schangle schlik rundt vettu...*blåse på*...*tørke kiras tårer*......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva i all verden er det jeg har drevet med? :o :o

Dette har jeg ikke fått med meg! Så har jeg fått en kul i bakhodet ... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

*Virgo funderer over kveldens hendelser*

Hvilke mystiske tilsettningsstoffer er det oppe i pærebrusen denne gangen??.....får jo voksne fornuftige mennesker til å gjøre de sprøeste ting. en ting er å være litt brisen - men å gå rundt og inbille seg at man er en rythmeboks - det er da for ille .....hmf ....heg er nå glad jeg ikke har hatt noen slike utrolig flaue episoder denne gangen..........det var det jeg visste - jeg greier meget fint å styre inntaket selv - og jeg har full kontroll hele tiden :sjarmor:

*gliser meget formøyd over seg selv - lykkelig uvitende om den flaue episoden med smokken og babysåket*

jajaja folkens - dere får lære å innse deres begrensninger :sjarmor::ler: tror jeg skal kose meg med noen bamsemums til frokost jeg ....og se på om denne gjengen våkner til live igjen ..... hihihi............. :wink:

*kikker litt overbærende på Kira som ligger i et hjørne og dunker hodet i gulvet - Bertha som har sloknet i en dam med utgått pærebrus - Bitch - som ligger opp ned i en stol (beina opp ja ..lurer på hva hun har bedrevet) - og Væren iført sjokkrosa strikkegenser (det ble nok litt kaldt ut på hvelden).......og de andre som ligger og sover rundt om kring ......zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....jeg bare sjekket vevstrukturen i lenestolen....*Godt arbeid, bra stoff*.... Dessuten har jeg ikke sovet, bare hvilt øyelokkene litt.... og angående beina opp har jeg bare trent magemusklene litt, så det så.... *Snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...