Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2003 #201 Del Skrevet 10. mai 2003 *stikker hodet ut av hekken* Hvabehager?!? Er det noen som er usikre på leggene mine? :o Og så de som er så fine og nybarberte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 10. mai 2003 Forfatter #202 Del Skrevet 10. mai 2003 Uuups... glemte å logge inn i farten ut av buskene. Det er altså MINE legger det snakkes om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 10. mai 2003 #203 Del Skrevet 10. mai 2003 oi ..hva har jeg sagt - hva har jeg gjort :o *kikke flau og forvirret rundt om kring* husker ikke noe jeg ....hvirfor ligger jeg på bakken ?? *reiser seg - børster av klærne - prøver å se helt normal og late som ingen ting *.. eh ..hvordan har dere det da?? eh.. er det mer pærebrus igjen? *rødme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 10. mai 2003 #204 Del Skrevet 10. mai 2003 Kaller du det der legger? *titte på leggene til Bertha* Jeg trodde det var en gran. :o Så du påstår at jeg tok heeelt feil, altså? Jaja, jeg får gå ... Og gjemme meg ... unger treet ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 10. mai 2003 Forfatter #205 Del Skrevet 10. mai 2003 *fornærmet på Kira* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 10. mai 2003 #206 Del Skrevet 10. mai 2003 Ta det rolig, Bertha, du forstyrrer min dagsøvn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 10. mai 2003 #207 Del Skrevet 10. mai 2003 Kira skrev: Tror alle disse ungene har fått i seg noe mer eller mindre syre *hikk*, neeeiiii ikke syre..... pærebrus med heimkok, paraply og limebåt *hikk*.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 10. mai 2003 #208 Del Skrevet 10. mai 2003 Du fornekter det bare. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 10. mai 2003 Forfatter #209 Del Skrevet 10. mai 2003 Virgo - det er nok av pærebrus igjen. Bøttevis. Bare hold deg unna himkoken, er du grei... Ikke bra for sarte sjeler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 10. mai 2003 #210 Del Skrevet 10. mai 2003 eh .....bør jeg ikke drikke himkoken??? kan ikke forstå hvorfor?? Tåler da godt slik jeg .......hmf ..... *heller i seg pærebrus* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 10. mai 2003 #211 Del Skrevet 10. mai 2003 Det syns jeg er urettferdig, jeg syns Virgo skal få drikke *hikk* så mye heimkok som mulig..... *hikk* Jeg derimot tror at pærebrusen har gjort meg noe brisen i topplokket *hikk* og derfor har jeg gått over til bare heimkok.... TJOHEI!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 10. mai 2003 #212 Del Skrevet 10. mai 2003 Enig med Bitch !! *heller innpå med himkok *hikk* *slurpe * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 10. mai 2003 Forfatter #213 Del Skrevet 10. mai 2003 *tar en utgått-på-dato-pærebrus på styrten for å drukne bekymringene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 10. mai 2003 #214 Del Skrevet 10. mai 2003 Klikk ... Boing ... Bara bing, bara boom ... Switch ... dunk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 10. mai 2003 Forfatter #215 Del Skrevet 10. mai 2003 Klikk ... Boing ... Bara bing' date=' bara boom ... Switch ... dunk. [/quote'] Kira....*litt ør i hodet*...Hvorfor leker du rytmeboks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 10. mai 2003 #216 Del Skrevet 10. mai 2003 *hikk*...hvorfor gråter du da Kira?? schlo du deg ...måkke schangle schlik rundt vettu...*blåse på*...*tørke kiras tårer*...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 10. mai 2003 #217 Del Skrevet 10. mai 2003 Sjikk ... Dunk ... Spjiiiiong ... Brooooooom. :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 11. mai 2003 #218 Del Skrevet 11. mai 2003 Hva i all verden er det jeg har drevet med? :o :o Dette har jeg ikke fått med meg! Så har jeg fått en kul i bakhodet ... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 11. mai 2003 #219 Del Skrevet 11. mai 2003 *Virgo funderer over kveldens hendelser* Hvilke mystiske tilsettningsstoffer er det oppe i pærebrusen denne gangen??.....får jo voksne fornuftige mennesker til å gjøre de sprøeste ting. en ting er å være litt brisen - men å gå rundt og inbille seg at man er en rythmeboks - det er da for ille .....hmf ....heg er nå glad jeg ikke har hatt noen slike utrolig flaue episoder denne gangen..........det var det jeg visste - jeg greier meget fint å styre inntaket selv - og jeg har full kontroll hele tiden *gliser meget formøyd over seg selv - lykkelig uvitende om den flaue episoden med smokken og babysåket* jajaja folkens - dere får lære å innse deres begrensninger tror jeg skal kose meg med noen bamsemums til frokost jeg ....og se på om denne gjengen våkner til live igjen ..... hihihi............. *kikker litt overbærende på Kira som ligger i et hjørne og dunker hodet i gulvet - Bertha som har sloknet i en dam med utgått pærebrus - Bitch - som ligger opp ned i en stol (beina opp ja ..lurer på hva hun har bedrevet) - og Væren iført sjokkrosa strikkegenser (det ble nok litt kaldt ut på hvelden).......og de andre som ligger og sover rundt om kring ......zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 11. mai 2003 #220 Del Skrevet 11. mai 2003 ....jeg bare sjekket vevstrukturen i lenestolen....*Godt arbeid, bra stoff*.... Dessuten har jeg ikke sovet, bare hvilt øyelokkene litt.... og angående beina opp har jeg bare trent magemusklene litt, så det så.... *Snufs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå