Bertha Skrevet 10. mai 2003 Forfatter #181 Del Skrevet 10. mai 2003 La oss trø i gang anlegget! *hiver i Vazelina Bilopphøggers* Je' ska lage surfbrett i kryssfinee-e-eer....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 10. mai 2003 #182 Del Skrevet 10. mai 2003 *hikk*, nei klarer ikke *hikk* flere pærehimkokdrinkermedparaplyoglimebåt *hikk* drinker nå, hi, hi, da blir det bare *hikk* hi, hi, hi roping på elgen.... *hikk* men hvor i hæ..... er mushikken....Dans, dans oppå bordet.....og *hikk* der var himkok-bøtta tom, gjør klar for satsdrikking...*hikk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 10. mai 2003 #183 Del Skrevet 10. mai 2003 Der kom mushikken ja.... *hikk*....fisking i Valdres.... Heeeeeiiiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 10. mai 2003 Forfatter #184 Del Skrevet 10. mai 2003 Jøssenavn....! Nå har de sniffet på pærehimkoken og hørselen har visst tatt kvelden. Kanskje ikke Vazelina er det rette valget, rett og slett? Skal vi se..... *roter i platebunken* HER tror jeg vi har noe som får dem til å våkne DUNK-A-DUNK-A-DUNK-A-DUNK (siste skiva til Tom Maniac & The Rølpers) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 10. mai 2003 #185 Del Skrevet 10. mai 2003 *hikke*..*slurpe *...Duverden så rar jeg ble i hodet da *fnise*....hehe det sier liksom DUNK - A- DUNK- A- DUNK der inne *rister på hodet ....pirker i ørene ...lyder forsvinner ikke*..hva i heiteste huleste er dette? Får drikke litt mer - se om lyden forsvinner hm ..hvorfor ser Bertha så luren ut ....er det ikke i hodet mitt det dunker likevel ..hm? ...aha ....nå forstår jeg ....*prøver å se veldig klok og klar ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 10. mai 2003 Forfatter #186 Del Skrevet 10. mai 2003 Ett er i hvert fall sikkert: Jeg skal ikke så mye som SNUSE på det brygget der...! *grøss og gru for noen bivirkninger* Låner litt gammel (og utgått på dato) pærebrus fra lageret heller. Bitch og Virgo ser jo fremdeles litt vel slørete ut i øya, så jeg får skru opp musikken enda mer!. KJEMPE-DUNK-A-DUNK-KJEMPE-DUNK-A-DUNK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 10. mai 2003 #187 Del Skrevet 10. mai 2003 Jeg vil ha DDE, nå *hikk* Her blir det liv, Rai-Rai.... *Prøver å fokusere blikket* Pærebrus med heimkok og sugerør....Perfekt....*Begynner å ligne på Rune i BB-huset på Tequila-fest...* PARTY!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 10. mai 2003 #188 Del Skrevet 10. mai 2003 Nåde- nåde !!! Ellers går jeg hjem og legger meg altså!!! :-? *holder seg for ørene*..ikke ødelegg festen for oss da bertha ! Kom igjen - kjør på med noe ordentlig musikk ...men ikke så høyt er du snill da dans dans sans oppå bore- legg dæ ned ...dans dans ...utadæsjælopplevelseeeeeeee *danse litt rundt ..*... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 10. mai 2003 Forfatter #189 Del Skrevet 10. mai 2003 Hjelp? Finnes det noen med bein i nesa i forsamlingen? Hjelp! Hjelp! Eller kanskje vi skal prøve beroligende midler? Hjelper seigmenn mot slikt? Kaffe..... kaffe, ja.... *koker dobbel espresso og serverer til Virgo og Bitch* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 10. mai 2003 #190 Del Skrevet 10. mai 2003 hva er det du prøver på nå da??..schkal jeg drikke det der??*hikk*...scher du ikke at jeg *hikk har paraplydrinkmedlimeskive schå det holder? *hikk*.... ok da ....når du maser schånn...schkal heller drikke litt da ....*hikke* ups ...hva er det som går av meg tro?? *slurpe kaffe *.....hikk*..er jeg flink jente nå?? hihihi......*hikk* :oops: Jeg blir så rar ...det går rundt for meg ......hva??????? Schnille Beretha .....*babystemme* tan jei få litt valm melk åsså? tlol jei hal lyst på det ....tan jei, tan jei??? *hoppe opp og ned ..dra i berthas genser .....* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 10. mai 2003 Forfatter #191 Del Skrevet 10. mai 2003 Pærebrus => Himkok => Kaffe => Melk?!? Dette er ikke logisk... *tenker fælt*.... Nei, dette forstår jeg ikke *tenker enda mer*..... Føler meg litt rar. Har nok tenkt for mye. Tror nesten jeg blacker uuuuuuu-u-u-ut...! *går i bakken med et brak* Kvirre-vitt! Kvirre-vitt! Kvirre-vitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 10. mai 2003 #192 Del Skrevet 10. mai 2003 *helle masse rosa pærebrus over Bertha* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 10. mai 2003 Forfatter #193 Del Skrevet 10. mai 2003 *hoste-harke* Hva skjedde? Hvor er jeg? Hvem skrudde på stereoen? Og hva i huleste gjør det rosa klisset på meg??? *går i hekken for å pønske ut hevn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 10. mai 2003 #194 Del Skrevet 10. mai 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 10. mai 2003 #195 Del Skrevet 10. mai 2003 mamma...Bæltha ..hvol æl du?? jei følel mei så lal....jei tlol jeg må legge mei åg såve litt .....mamma???? *Virgo deiser i bakken*......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 10. mai 2003 Forfatter #196 Del Skrevet 10. mai 2003 ? ? ? *stikker hodet ut av hekken* Hvorfor har Virgo kyse og tåtesmokk? "Mamma...?!" Nei, tror jeg blir her inne i bladverket litt til... Har visst ikke klarnet hodet ennå. *rister på hodet - skrangle, skrangle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 10. mai 2003 #197 Del Skrevet 10. mai 2003 Jeg har en høne å plukke med de arrangørene! Jeg er en puddel så god som noen!!! I alle fall har jeg selvtillit nok til å tro at jeg er en premiepuddel! Hønsefjær eller ikke; en puddel er en puddel! *meget indignert puddelhønesau* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 10. mai 2003 #198 Del Skrevet 10. mai 2003 Mamma ...se en vovve ....en lal valla uten pels hihihi ...!! *peker på væren* *velter seg på ryggen og rister av latter over englemammaen som kommer vraltende litt snauklippet her og der * hehehe se vovven .........den val tygg den ,...isse pent med sånn lal pels *dunker hodet mot en stein* auuuu!!!!! :o Ups - HVA gjør jeg på ryggen i gresset ....og hvorfor ser dere sånn på meg ?? *hikk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 10. mai 2003 #199 Del Skrevet 10. mai 2003 KOM jeg for sent eller holder dere på å fæster enda??? koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 10. mai 2003 #200 Del Skrevet 10. mai 2003 Tror alle disse ungene har fått i seg noe mer eller mindre syre. Noen snakker rart, og en annen er en puddel. Nå mangler vi bare denne Bertha, da, hun der damen, eller damen? Er vi sikker på det? Jeg er nemlig blitt usikker på Berthas legning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå