Væren Skrevet 7. mai 2003 #161 Del Skrevet 7. mai 2003 Å harve over en sau er som å gå i butikken og kjøpe et kinderegg. Du får tre ting på en gang: F####, Fårikål og Ullgenser! Fy! Slem vær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 7. mai 2003 Forfatter #162 Del Skrevet 7. mai 2003 Vurdert en karriere som stand-up sau, Væren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 7. mai 2003 #163 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg forlater festen. Hjem og sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 7. mai 2003 #164 Del Skrevet 7. mai 2003 sove nå?? kvelden er ennå ung ... :D *gjeeespe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2003 #165 Del Skrevet 9. mai 2003 Det er jo helg - hvorfor gå hjem å sove??? *rister uforstående på hodet* Trodde ikke det var SÅNN her inne!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 10. mai 2003 #166 Del Skrevet 10. mai 2003 Eh...nei .....eh ...vi har noen livlige fester på bassengkanten og inni rosebuskene og slik ....men mulig den forrige tok helt av så alle er for slitne til nye fest ...? *gruble, tenke,fundere* Skaff til veie noe pærebrus du ...og bamsemums ..da kommer nok englene ramlende .....hihi... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2003 #167 Del Skrevet 10. mai 2003 Hallåååå? Er det noen her? *Kravle seg fram igjen fra grevlinghølet der restlageret med bamsemums fra forrige fest lå igjen sammen med høytrykkspyleren til Bertha: Skåååål Virgo! *Sende rundt posen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 10. mai 2003 #168 Del Skrevet 10. mai 2003 Nam nam *gumle*...skål revetispa :-) hvor er de andre tro??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 10. mai 2003 Forfatter #169 Del Skrevet 10. mai 2003 Næmmen! Er dere i gang igjen allerede? *løper og gjemmer høytrykksspyleren* Jeg så ikke Væren på Dagsrevyen. Ble det ikke noe av puddelutstillingen, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2003 #170 Del Skrevet 10. mai 2003 Jeg så ikke Væren på Dagsrevyen. Ble det ikke noe av puddelutstillingen, kanskje? Væren røk ut på både DNA- og dopingtestene gitt. DNA-et matcha visst ikke puddelkrava, og det ble avdekt store mengder pærebrus i både A- og B-prøvene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 10. mai 2003 Forfatter #171 Del Skrevet 10. mai 2003 Auda :-? Jeg håper ikke hun tok seg så altfor nær av det. Hvis hønsefjærene slår skikkelig rot, så kan vi kanskje oppfordre henne til å delta på fjærkrevisninger i stedet. Tror neppe de har DNA-tester der... *setter griller i hodet på Revetispa* Så får hun dekket oppmerksomhetsbehovet, mener jeg. Det er jo neppe særlig sunt for en sau å drive med slik kamikaze-hopping fra stupebrettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 10. mai 2003 #172 Del Skrevet 10. mai 2003 Det var da en strålende ide Bertha! Kan jo finne oppvaskhansker å træ utenpå beina hennes - så ser hun mer ut som fjærkre liksom men hvordan forklare FIRE bein - ikke TO ??? :o Forresten Bertha - misunnelig på Væren kanskje som både stuper - og får bade med Milo? hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2003 #173 Del Skrevet 10. mai 2003 Forresten Bertha - misunnelig på Væren kanskje som både stuper - og får bade med Milo? hihi OG som har blitt filmstjerne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 10. mai 2003 #174 Del Skrevet 10. mai 2003 Hihi....ikke minst ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 10. mai 2003 #175 Del Skrevet 10. mai 2003 Har alle gått hjem eller? Jeg som akkurat hadde laget klart heimbrenten, kaffen og krona..... Her bi det liv....Rai-Rai... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 10. mai 2003 #176 Del Skrevet 10. mai 2003 Bli'kke liv i denne gjengen! *bråke og slå på kasseroller* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 10. mai 2003 #177 Del Skrevet 10. mai 2003 OI :o *spretter forskrekket opp fra solstolen- lys våken* Hva.!.hvem!...eh..er det krig????? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 10. mai 2003 Forfatter #178 Del Skrevet 10. mai 2003 Ja, må nok innrømme at jeg er litt misunnelig på den sauen... Men nå har Væren adskillig lengre ansiennitet enn meg her inne, så det er vel fair enough. *skvetter til* AI! Var det noen som nevnte himkok? Jeg er som alltid klar for uttesting av nye pærebrusvarianter! Hvor skjer det - i hekken? Blir det bading? Er arrangementet garantert enkefruefritt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 10. mai 2003 #179 Del Skrevet 10. mai 2003 Ok! Legg krona i et glass, fyll på med pærebrus til du ikke ser mynte, fyll deretter på med heimkok til du ser krona igjen. Serveres med paraply og limebåt. Anbefales til bading, som garantert er enkefruefritt. Har DJ'en sovna eller....??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 10. mai 2003 #180 Del Skrevet 10. mai 2003 ska vi se ...krone i glasset ..og så pærebrus ...hm ..og så himkok......en paraply og limebåt - og der var den klar til på drikkes *smake ..slurp*..ups ..sterke saker dette *hikk*........hehe ...flere som vil ha - det anbefales på det sterkeste *hikk*.....hihi :oops: Hvor er musikken?? hm?? kom igjen ....vil ha musikk - nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå