Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 28. april 2003 #21 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg mener og huske at de var mørkeblå og hvite. http://www.celebritymorgue.com/kurt-cobain...kurt-cobain.jpg samme bilde i farger http://www.inmusicwetrust.com/articles/ima...es/22/f02-5.jpg Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 29. april 2003 #22 Del Skrevet 29. april 2003 Edith, det er ikke noe som heter converse all star, den heter converse one star som minnie sier. Ellers hjertlig takk til minnie for de fine bildene av liket til Kurt Cobain. Når det gjelder converse som "sossesko", vel, som det har kommet frem av debatten at coverse har fått kultstatus, det hadde de vel lenge før Cobain saka med dem på bena. Converse one star er en klassiker og de du omtaler som "sosser" er vel ofte folk som foretrekker tidløse klassikere eller hur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 29. april 2003 #23 Del Skrevet 29. april 2003 Ellers hjertlig takk til minnie for de fine bildene av liket til Kurt Cobain. Bare hyggelig du! Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 29. april 2003 #24 Del Skrevet 29. april 2003 Dette var sossesko på 80-tallet. Og da kalte vi det soss. Men det var sko, ja... Men det var bare sossene som hadde Converse - vi andre hadde "vanlige basketsko" som vi kalte det vi gikk med - til halve prisen. Men som alt annet som var stygt på 80-tallet, så får det sin renessanse 20 år etter... Så dere forresten Brødrene Dahl i påsken? De hadde hvite Converse. Brødrene Dahl og Kurt Cobain Ikke rart den oppvoksende slekt blir forvirret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 29. april 2003 #25 Del Skrevet 29. april 2003 Fysj - Converse er det siste jeg ville hatt på beina. Grusom skomote :o :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 29. april 2003 #26 Del Skrevet 29. april 2003 ok til levis501 da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 29. april 2003 #27 Del Skrevet 29. april 2003 ok til levis501 da.... helt enig. Og med en tøff figurnær topp til så er det en deilig stil. Av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 29. april 2003 #28 Del Skrevet 29. april 2003 enig der ja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ButtHead Skrevet 29. april 2003 #29 Del Skrevet 29. april 2003 Edith, det er ikke noe som heter converse all star, den heter converse one star som minnie sier. Ellers hjertlig takk til minnie for de fine bildene av liket til Kurt Cobain. Når det gjelder converse som "sossesko", vel, som det har kommet frem av debatten at coverse har fått kultstatus, det hadde de vel lenge før Cobain saka med dem på bena. Converse one star er en klassiker og de du omtaler som "sosser" er vel ofte folk som foretrekker tidløse klassikere eller hur? Det finnes både Converse All Star sko og Converse One Star sko! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 29. april 2003 #30 Del Skrevet 29. april 2003 føler meg helt plattfot i converse jeg da. så jeg kommer neppe til å grave frem mine gamle fra 80-tallet igjen. men kvitte meg med dem, det blir for drastisk. lurer på forresten: var det sånn at allstar var basketskoene (tekstil) og onestar sneakers (skinn) ? har vel noen gamle lefser av begge kategoriene, men ikke f* om jeg husker hva de HET. noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 29. april 2003 #31 Del Skrevet 29. april 2003 De skoene der har jeg hatt mange av opp gjennom tidene.. kanskje på tide å skaffe seg et nytt par? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Edith_ Skrevet 29. april 2003 #32 Del Skrevet 29. april 2003 Minnie Emerdale: Vanskelig å se hvordan skoene til Kurt Cobain så ut, men likevel da.... greit å vite! Ja det finnes både Converse All Star og Converse One Star ja...... ! Tar ikke denne diskusjonen et sidespor nuh? Hmmm.... Levi´s 501 ja... Snertne saker.... hihi:) Nei, men de er gode å gå i, det skal de ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie__ Skrevet 29. april 2003 #33 Del Skrevet 29. april 2003 Minnie Emerdale: Jaja.... hmmm kanskje jeg burde passe meg og la deg ha nicket ditt i fre... heh? kan ikke tro du har enerett på det da men.... Sjekk ut: www.converse.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 30. april 2003 #34 Del Skrevet 30. april 2003 lurer på forresten: var det sånn at allstar var basketskoene (tekstil) og onestar sneakers (skinn) ? har vel noen gamle lefser av begge kategoriene, men ikke f* om jeg husker hva de HET. noen som vet? Nå demrer det for meg... Det er noe som heter all star også, det er basketskoene til converse som ivanka sier, mens de lave sneakersene heter one star... Sorry, Edith! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Edith_ Skrevet 1. mai 2003 #35 Del Skrevet 1. mai 2003 Birgitte 242: Lov å ta feil vettu. Men One star kan ikke være lave sneakers, mine lave diggbare brune converse sneakers er Converse all star, så det så... Tilbake til debatten da! OK? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå