Gå til innhold

Converse sko har nå blitt sossesko?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Rocker

Legger merke til at flere og flere sosser og jålejenter har begynt å gå med converse sko, det har liksom blitt skikkelig populært blant sossejentene. Før var det mest rockere og alternative folk som gikk med de, men nå skal liksom ALLE ha det uansett om de kler sko eller ikke. Og sossene kler det ikke!! Jeg har gått og irritert meg grønn over dette en stund og måtte bare få det ut. Er det noen som er enige med meg? Håper ikke dette innlegget fornærmet for mange av dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ButtHead
Tror du har havnet på feil forum.

Han/hun som startet dette innlegget sa bare meningen sin og det må vel vedkommende få lov til uten å bli spurt om han/hun har havnet på feil forum.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For da kritiserer du Minnie og da er du misunnelig på henne. Best å la vær og å tie.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ButtHead
For da kritiserer du Minnie og da er du misunnelig på henne.
Dette hørtes veldig rart ut, jeg blir da ikke misunnelig på Minnie selv om jeg "kritiserer" henne. Men men.. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Når man bruker begepet "soss" er man vel ikke akkurat passert myndighetsalderen. Hva er en "soss"?- er det en som har fullført videregående, ikke blitt gravid i en alder av 17 og som ikke går på sosialen?

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ButtHead

Det får du spørre personen som startet innlegget om. Jeg vet ikke hva han mente med "soss". Var ikke meningen å lage en voldsom eller provoserende diskusjon ut av dette ved å sitere innlegget ditt. Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Hvis ikke jeg husker heeeelt feil, så var disse skoene veldig populære på 80-tallet.. heavyrock-guttene på skolen hadde de og Mandy Smith hadde de iallefall (men hun var jo sammen med Bill wyman og han rocket vel litt innimellom)?

Det er ikke så veldig kult å hevde enerett på bra ting, er det vel? Hvis disse skoene har blitt for kommersielle for deg, så får du finne på noe nytt/gjennoppdage noe annet?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Edith_

Jeg syns ikke det er noen spesielle typer mennesker eller stiler som har enerett på Converse sko.... Likevel har jeg fått med meg at før så var det litt mer alternative folk som hadde Converse sko...

Men jeg elsker mine brune og beige sneakers fra Converse! Er 18, har en avslappa, spory stil. Har ingen alternativ stil egentlig og er ikke rocka... Så jah... :) Må innrømme at da to bekjente kom på skolen etter...hmmmm. vinterferien tror jeg, med klin like sko som meg så vart jeg litt sint. Det var bare jeg som skulle ha sånne sko! Bare jeg på dette, jah kall det øde forlatt elkler hva du vil, som skulle ha akkurat slike sko! Bare jeg, og ikke Miss Sixty berter som i flere år nå har levd i troen på at Buffalo skaters var det som skulle til.

Converse sko er mine. Ikke bland Miss Sixty og Converse. Nei å nei, nå kommer dagen etter vinterferien tilbake i minnet mitt. Ser det klart og tydelig for meg. To til på skole med 600 elever har mine sko! Mine sko sammen med Miss Sixty bukse og jah..... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minnie Emmerdale

Converse One Star er også kjent som skoene Kurt Cobain hadde på seg da han begikk selvmord, de har nå fått kult-status.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie__

Kan hende det er noen andre som burde forklare/fortelle litt om merket Converse til "gjest".... Men jeg prøver....:)

Converse er et italiens merke som både lager klær, vesker, sko....

Hva slags sko? Hmm... Sneakers---"joggesko" og andre avslappa-street wear sko.... +disse flate høye.... Vanselig å forklare!

Det som kanskje er lettest å forbinde de med er merket som ofte er på siden av skoen---- stjerne og stripe som er i en vinkel...

Kan jo avlutte med å si at jeg har ingen converse sko. Dette er fordi det blir for avslappa og rocka for meg. Jeg liker mer feminint og klassisk mote. Kanskje rockerne burde få beholde sine Converse sko??? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Kan hende det er noen andre som burde forklare/fortelle litt om merket Converse til "gjest".... Men jeg prøver....:)

Converse er et italiens merke som både lager klær, vesker, sko....  

Hva slags sko? Hmm... Sneakers---"joggesko" og andre avslappa-street wear sko.... +disse flate høye.... Vanselig å forklare!  

Det som kanskje er lettest å forbinde de med er merket som ofte er på siden av skoen---- stjerne og stripe som er i en vinkel...

Kan jo avlutte med å si at jeg har ingen converse sko. Dette er fordi det blir for avslappa og rocka for meg. Jeg liker mer feminint og klassisk mote. Kanskje rockerne burde få beholde sine Converse sko???  :roll:

Kan du vennligst forklare hvorfor du bruker mitt navn???

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Edith_

Minnie Emerdale:

Har ikke hørt dette om skoene Kurt Cobain hadde på seg da han begikk selvmord..... Coneverse One Star? Har bare hørt om Converse all star, ikke one star. Hvordan så de skoene han hadde på seg ut da?

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...