Trampe Skrevet 23. januar 2008 #1 Del Skrevet 23. januar 2008 ...og hvor lenge skal de to som er der nå drive på sånn på AFV? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 23. januar 2008 #2 Del Skrevet 23. januar 2008 Ja det lurer jeg på også! Han var forsåvidt noe for seg selv, men de to som er nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2008 #3 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg tror det er mange episoder hvor disse to er programledere. Jeg har aldri sett maken til sjokkerende dårlige programledere! Stive, unaturlige, utrolig dårlige og planlagte spøker hele tiden... Jeg får helt frysninger av dem og klarer faktisk ikke å se på programmet da. Tom Bergeron derimot, er en topp programleder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 23. januar 2008 #4 Del Skrevet 23. januar 2008 Det lurte jeg på også! Det søskenparet som er nå er så kunstige og uekte, huff.. orker ikke se på. AFV blir ikke det samme uten Tom Bergeron! Jeg mener å huske at da jeg sjekket for billetter til innspillingen av AFV i sommer (vi var i L.A.) så stod det at Tom Bergeron var programleder.. så håper det betyr at vi får se flere episoder hvor han er med.. om de ikke har vist episodene som ble spilt inn i sommer allerede da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg tror disse to var før Tom Bergeron - eller vikarer i en ferie eller noe. Jeg håper de forsvinner fort, jeg synes de ødelegger hele programmet med de dumme kommentarene sine. Hva slags sesong sendes nå? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2008 #6 Del Skrevet 23. januar 2008 Det har ikke vært annet enn dårlige programleder på AFV utenom Tom Bergeron. De du sikter til må ha vært programledere før TB. Episodene ser i alle fall eldre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Opa Skrevet 23. januar 2008 #7 Del Skrevet 23. januar 2008 Dette er gamle episoder, sendt FØR Tom Bergeron ble programleder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 24. januar 2008 #8 Del Skrevet 24. januar 2008 Stemmer, det er gamle episoder... Jeg takler ikke disse to, klarer faktisk ikke se på programmet engang. Tom Bergeron er jo faktisk morsom, på sin egen lille rare måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #9 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg synes Tom Bergeron er herlig jeg Jaja, da får jeg finne noe annet å gjøre på det tidsrommet. Jeg orker ikke å se på de to, så vi er flere som ikke takler å se programmet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 26. januar 2008 #10 Del Skrevet 26. januar 2008 Er det hun pene spansk-amerikanske dama? Er det Daisy Fuentes hun heter (eller kanskje ikke?!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pilutta Skrevet 26. januar 2008 #11 Del Skrevet 26. januar 2008 Tom Bergeron er ille, men de to nye er grusomme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #12 Del Skrevet 26. januar 2008 Nei, det er ikke Daisy Fuentes, det er et søskenpar. Mike og Kerri ett-eller-annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Utlogget for tiden Skrevet 26. januar 2008 #13 Del Skrevet 26. januar 2008 De heter Mike og Kerri Kasem. Skuespillere og programledere begge to. Og AFV uten Tom Bergeron er kjedelig. Spesielt med de to som vikarer... De er virkelig ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 26. januar 2008 #14 Del Skrevet 26. januar 2008 Skjønner ikke helt problemet jeg. Ser dere på programmet pga programlederen. Jeg ser på pga alle de morsomme videoene, det er jo de som er morsomme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #15 Del Skrevet 26. januar 2008 Joda, videoene i seg selv er morsomme. Men disse to snakker gjennom videoene, de snakker mye mer enn Tom gjør, de slår vitser til hverandre hele tida, kommentarene gjør videoene dumme - og gjør programmet forferdelig dårlig. Ja til AFV uten programleder...!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #16 Del Skrevet 26. januar 2008 Han er tilbake i dag ihvertfall Bare det ikke er repriser fra forrige uke eller noe så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 26. januar 2008 #17 Del Skrevet 26. januar 2008 Joda, videoene i seg selv er morsomme. Men disse to snakker gjennom videoene, de snakker mye mer enn Tom gjør, de slår vitser til hverandre hele tida, kommentarene gjør videoene dumme - og gjør programmet forferdelig dårlig. Ja til AFV uten programleder...!! Enig, strengt tatt burde det ikke være nødvendig med programledere i programmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Utlogget Skrevet 26. januar 2008 #18 Del Skrevet 26. januar 2008 Jo, jeg synes det bør være en programleder der. En dyktig sådan fletter sammen videoene, og kommenterer slik at det blir enda mer morsomt. Slik som Bergeron. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 27. januar 2008 #19 Del Skrevet 27. januar 2008 enig med utlogget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 27. januar 2008 #20 Del Skrevet 27. januar 2008 Er det de som sier sånn f.eks "The good news." "The bad news." også fletter de det sammen med videoklipp?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå