DDuck Skrevet 18. juni 2008 #481 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Så flink Tenk det er bare 10 dager gjen nå Endret 18. juni 2008 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 18. juni 2008 #482 Del Skrevet 18. juni 2008 og nå lager jeg hvite sjokolade- elger som jeg eventuelt skal ha på sjokoladekaka om de blir fine.. samme formene som de såpene... s lager sjokoladen først liksom.. Hadde jo kanskje blitt en spennende smak på sjokoladen om du hadde laga såpene først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #483 Del Skrevet 21. juni 2008 dagene flyr sannelig av gårde ja... lite tid til Kg her for tiden!!! formen er bedre... fortsatt sjuk, men merker nå at det er en ende i tunnellen.. veldig deilig!! i dag skal jeg printe ut meny, kirkeprogram og bordplan.. driver å lager dem ferdig før svigerfar kommer, for da skal vi på jobben hans å gjøre det... sjokolade elgene mine ble bra!!! så da er det bare såper igjen!! jeg skal jobbe etterpå så får nok ikke gjort så mye i dag, men i morgen må jeg lage bordkortene.. men det ordner seg nok!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 21. juni 2008 #484 Del Skrevet 21. juni 2008 Sandra and Magnus sitting in a tree. K-I-S-S-I-N-G! I allefall om en uke! Nå er det innspurten! Snart er du Fru! :juhu::juhu::juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. juni 2008 #485 Del Skrevet 23. juni 2008 Her er Sandra og Magnus på lørdag!!!! :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #486 Del Skrevet 23. juni 2008 uff dere er sååååå barnslige as... dinedama: tror nok ikke det nei.. herregud, sånn hadde jeg aldri tørt å gjøre.. er litt for opptatt av åssen jeg tar meg ut.. :rødme: MEN jeg gruer meg til denne dansingen altså!!! i dag er det ikke mange dager igjen.. fortsatt ikke fått noen følelse på hva som skal skje... tror frisøren blir en skikkelig wake-up call!! i dag skal jeg lage en kake, lage såper, sambo skal til frisøren, må ringe en million steder og få bekreftet ting og forhåpentligvis får vi nøklene i dag også... også må jeg lage ferdig bordkortene.. har vel en 2o i gjen.. men sprittusjen min er enten tom eller uttørket så fikk dem ikke ferdig i går... kirkeprogrammene og menyene ble veldig fine.. og gud å lett å greit det er med riktig utstyr!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. juni 2008 #487 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg synes den er knallmorsom jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #488 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg synes den er knallmorsom jeg morsom ja!!! uten tvil.. men ikke f*** om jeg gjør sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. juni 2008 #489 Del Skrevet 23. juni 2008 Hei igjen! Du kan bare glede deg altså! Det er helt fantastisk! Er det mye som gjenstår? Det gikk egentlig ikke opp for meg før hos frisøren, det har nesten ikke gått opp for meg ennå! Har dere kjøpt inn alt av drikkevarer? Det gikk MYE mindre enn jeg hadde tenkt! Vi hadde klart oss med under halvparten av det vi kjøpte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #490 Del Skrevet 23. juni 2008 Hei igjen! Du kan bare glede deg altså! Det er helt fantastisk! Er det mye som gjenstår? Det gikk egentlig ikke opp for meg før hos frisøren, det har nesten ikke gått opp for meg ennå! Har dere kjøpt inn alt av drikkevarer? Det gikk MYE mindre enn jeg hadde tenkt! Vi hadde klart oss med under halvparten av det vi kjøpte! hei hei... ja jeg "gleder" meg.. vanskelig å glede seg til noe man liksom ikke helt klarer å forstå?!? mye er klart.. noe er ikke klart.. som jeg har nevnt tidligere føler jeg at jeg må ha glemt noe siden alle andre prater om stress og mye å gjøre og slikt.. men samtidig vet jeg jo også at jeg er en slik en planleggningsfreak som ikke lar ting være tilfeldig!! men jeg skal bake 3 kaker, lage såper, pynte og handle inn brus snacks og litt drikke.. tror egentlig det er det... også må jeg lage ferdig bordkortene men det får jeg gjort i kveld.. vi har handla inn nesten alt.. det blir sånn å regne med en avec til hver og da 5 drinker i etterkant... hvorav noe er blandeting og andre er cognac, baylies ect... i tillegg kommer vi til å ha en 8 flasker rødvin og 10 hvitvin igjen fra maten om alle drikker 3 og 2 glass.. eller mer.. også skal vi ha 7 kasser øl.. så jeg regner med at det holder... går det tomt betyr det at det er på tide å dra hjem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. juni 2008 #491 Del Skrevet 23. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. juni 2008 #492 Del Skrevet 23. juni 2008 Du får si ifra hvis du trenger noen drikkevarer da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. juni 2008 #493 Del Skrevet 27. juni 2008 Lykke til i morgen Sandra :juhu: Håper dere får en helt fabelaktig dag som dere kan minnes med glede resten av livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. juni 2008 #494 Del Skrevet 27. juni 2008 Lykke til i morgen!!! Håper dere får en fantastisk dag!!! Ønsker dere alt godt på den store dagen og krysser fingrene for fint vær!! Skal bort i helgen, hvis ikke hadde jeg hatt lyst til å kommet og sett på dere Nyt dagen! Den er over så alt for fort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siripiri Skrevet 27. juni 2008 #495 Del Skrevet 27. juni 2008 Lykke til på den store dagen i morgen!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. juni 2008 #496 Del Skrevet 27. juni 2008 I morgen skal du GIIIFTE deg jo! :dåne: Lykke lykke lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 27. juni 2008 #497 Del Skrevet 27. juni 2008 You'r getting married in the morning, ding dong the bells are gonna chime ... :juhu::juhu::juhu::juhu: Ønsker dere en fantastisk dag! Masse, masse lykke til på dagen deres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 28. juni 2008 #498 Del Skrevet 28. juni 2008 :juhu: :juhu: GRATULERER MED BRYLLUPSDAGEN :juhu: :juhu: dagen er endelig her kos deg, nyt det og ha en fantastisk strålende dag :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 28. juni 2008 #499 Del Skrevet 28. juni 2008 :hjerte: :hjerte: Gratulerer med dagen!!! :hjerte: :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 28. juni 2008 #500 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) gratulerer Endret 28. juni 2008 av Pysepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå