Gå til innhold

sandra &magnus sitt bryllup..

sandra82

Anbefalte innlegg

det er vanskelig å svare på..

er du på en veldig fin restaurant sjenker du aldri vinen selv.. og selv på vanlige restauranter skal egentlig servitøren ettersjenke.. men flaske pleier da å stå på bordet for er jo faktisk slik at noen ganger rekker man ikke rundt!! noen foretrekker å sjenke selv også!!

vi gjør det sånn at de sjenker det første glasset, så settes flaskene på bordet til egen glede... jeg valgte det fordi jeg personlig synes det er irriterende med servitører som er over deg hele tiden når man prøver å ha en samtale!! desuten har dem masse annet å gjøre, og jeg vil ikke ha en altfor stiv setting...

Var det jeg tenkte også. Det er på et samfunnshus, og jeg vil heller ikke det skal være for stivt.

Så bra at det har ordnet seg med servitører for dere!! Jeg kommer til å tilby dem 100 kr timen. I tillegg får de middag og dessert. Synes du det er lite? Arbeidstiden blir vel på ca 5 timer. Tviler på det blir mer. Heller mindre.. kanskje 4 timer.. er det lusent å gi det eller?

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra med servitørene :-D

Da sparer dere jo litt penger hvis de er så snille at de gjør det gratis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En pitteliten tur på hytta og jeg går glipp av kjolebilder?! :grine:

:sjenert:

Må forresten bare :klappe: for deg. Komme fra lang dag på jobb og bake cookies til kjæresten sin! Han er heldig han! Kjære var heldig hvis han fikk en klem da jeg kom fra jobb de første månedene da jeg var gravid. Her i huset var det så vidt jeg ramla over dørstokken før det var :sove::fnise:

De cookiesene skal definitivt prøves ut, by the way. Tusen takk for oppskrift :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jeg tenkte også. Det er på et samfunnshus, og jeg vil heller ikke det skal være for stivt.

Så bra at det har ordnet seg med servitører for dere!! Jeg kommer til å tilby dem 100 kr timen. I tillegg får de middag og dessert. Synes du det er lite? Arbeidstiden blir vel på ca 5 timer. Tviler på det blir mer. Heller mindre.. kanskje 4 timer.. er det lusent å gi det eller?

det spørs hva slags servitører du har!! Er det folk som er i bransjen vil dem synes det er kjipt. er det snakk om vanlige folk eller venner som gjør det som en tjeneste er hundre kroner middag og dessert bra! er litt usikker på åssen vi skal gjøre det egentlig.. tror vi faktisk kan spare penger på å gi timesbetalt, men for se ann egentlig.. og de som gjør det gratis for jo mat, mens de andre egentlig ikke gjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Må si her også at jeg likte kjolen din kjempegodt :sjenert: Måtte se på bildene nå også, og kommer ikke over hvor romantisk den er :rødme:

Det kommer til å bli så bra-a-a-a-a!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Og tusen tusen takk for at du gir oss oppskriften, nå skal jeg jammen bake cookies til kjæresten - bare han kan pelle seg hjem fra Stavanger :sur::ler: Ikke før imorgen :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si her også at jeg likte kjolen din kjempegodt :sjenert: Måtte se på bildene nå også, og kommer ikke over hvor romantisk den er :rødme:

Det kommer til å bli så bra-a-a-a-a!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Og tusen tusen takk for at du gir oss oppskriften, nå skal jeg jammen bake cookies til kjæresten - bare han kan pelle seg hjem fra Stavanger :sur::ler: Ikke før imorgen :grine:

takk!!! er veldig hyggelig at folk liker kjolen min altså!!!!

:klemmer: , hvis kjæresten din er somm kjæresten min så kommer han til å elske de cookiesene... men de er best å lage når man er alene hjemme.. det har seg nemlig sånn at de som har fått denne oppskriften av meg har kommet med samme tilbakemelding.. nemlig det at mennene i huset driver å småspiser sjokoladen og deigen mens man lager.. fryktelig irriterendes altså!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En pitteliten tur på hytta og jeg går glipp av kjolebilder?! :grine:

:sjenert:

Må forresten bare :klappe: for deg. Komme fra lang dag på jobb og bake cookies til kjæresten sin! Han er heldig han! Kjære var heldig hvis han fikk en klem da jeg kom fra jobb de første månedene da jeg var gravid. Her i huset var det så vidt jeg ramla over dørstokken før det var :sove::fnise:

De cookiesene skal definitivt prøves ut, by the way. Tusen takk for oppskrift :klemmer:

må passe deg for å dra på hytta ja... :fnise: bilder er av gårde!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det spørs hva slags servitører du har!! Er det folk som er i bransjen vil dem synes det er kjipt. er det snakk om vanlige folk eller venner som gjør det som en tjeneste er hundre kroner middag og dessert bra! er litt usikker på åssen vi skal gjøre det egentlig.. tror vi faktisk kan spare penger på å gi timesbetalt, men for se ann egentlig.. og de som gjør det gratis for jo mat, mens de andre egentlig ikke gjør...

2 av dem er skolejenter på 15-16 år.. 1 er arbeidskollega av sambos søster og 2 er inngift i min slekt. (med søskenbarn av meg) Så hva tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja.. det største er vel at jeg har ombestemt meg ang dessert... IGjen!!! nå får tiden er det veldig lite jeg har lyst på og hvit sjokolademousse i varmen... NEI TAKK!! :fnise: men har funnet en oppskrift jeg skal teste ut...

så må jeg gjøre om på kirkeprogrammet, vi må ha med 3 salmer... så da trenger jeg litt mer plass!! derretter må disse og menyene printes ut, men det skal faren til sambo gjøre på laser skriveren på jobben hans!!

fredag skal vi hente vinen fra polet, så da må vi bare kjøpe inn litt sprit og øl.. må vente å se hva faren til sambo kjøper på taxfree'n først!!

sambo må kjøpe skoa sine, må lage musikk listen, bake noen kaker, gå inn skoa mine og øve på valsen begynner faktisk å haste litt..

snakke med toastmaster om kjøreplanen.. bekrefte maten gå over bordplanen (men den er rimelig grei.)

også er det pynting og slikt da men det får jeg ikke gjort med det første..

vi var jo på møte med presten i går... det er noen som skal gifte seg både før og etter oss... så da ville de sammarbeide med blomster.. jeg vil jo egentlig ikke ha no særlig men er jo klart det er litt kjipt hvis alt skal tas bort på grunn av oss.. så vi må prate med dem og høre hva de skal ha.. er det litt enkelt er det greit, ellers gidder jeg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så nydelig biskevofse du har da!!! :rødme:

Hvilken rase er det? Hva heter den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så nydelig biskevofse du har da!!! :rødme:

Hvilken rase er det? Hva heter den?

biskevofse?!?! :fnise: det er en skikkelig gaterase :fnise: halvt boxer, kvart rotweiler og kvart labrador.. også heter hun vigdis.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

biskevofse?!?! :fnise: det er en skikkelig gaterase :fnise: halvt boxer, kvart rotweiler og kvart labrador.. også heter hun vigdis.. :fnise:

hehe artig! :fnise: Tenkte å spørre om det var boxer, men torde ikke i tilfelle det var helt på jordet! :fnise:

Vigdis er morsomt navn da :) Har hun arvet det gode lynnet til labradoren da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vigdis har arvet humøret til boxeren!! men vaktbikkja til rotweileren.. hun er 3 år, oppfører seg som en valp på 2 mnd.. veeeeeldig glad, og elsker folk!! og ikke minst tålmodig... ulrikke rir på henne.. drar henne i halen detter på henne, kjører dukke vogna i rompa på henne og vigdis bare flytter seg eller sleiker henne i trynet.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vigdis har arvet humøret til boxeren!! men vaktbikkja til rotweileren.. hun er 3 år, oppfører seg som en valp på 2 mnd.. veeeeeldig glad, og elsker folk!! og ikke minst tålmodig... ulrikke rir på henne.. drar henne i halen detter på henne, kjører dukke vogna i rompa på henne og vigdis bare flytter seg eller sleiker henne i trynet.. :fnise:

Tålmodigheten til en labrador iallefall hører jeg! Er så koselig med bisk altså! Jeg vil og ha... :gråte: Men vi har ikke tid til hund nå.. Vi jobber for mye... :( Vil IKKE at bikkja vår skal få det sånn som naboens.. står ute og uler hele dagen og natta... men den får jo aldri komme inn heller da... sikkert derfor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for oppskriften! :hoppe: Den må prøves om ikke mange dagene ja. Har jo hele huset for meg selv fra 6 om morgenen til 17 på ettermiddagen, så da burde jeg jo få tid til å bake dem uten smugspising av deig :fnise: (Min kjære er også glad i det ja...)

Det høres ut som dere har det meste under full kontroll! Ikke mye igjen å gjøre! Jeg fikk nesten litt sjokk av å se på telleren din, trodde du hadde en uke mer enn du hadde, men tenk at du bare har såvidt to uker igjen! :hoppe: :hoppe:

:klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja uff ikke minn meg på det.. :fnise:

jeg ar kanskje ikke sånn kjempemye igjen.. men til gjengjeld for jeg jo ikke gjort noe heller for jeg ligger bare å er kvalm eller sover.. :sjenert: men nå har legen tilbudt meg kvalmedempende piller.. takket pent nei, men nå vurderer jeg det hvir jeg skal få gjort ting ferdig og ikke minst til den store dagen om jeg skulle være uvel!!

skal jo jobbe hele neste uke også?!? men så har jeg fri hele uken før da.. så alt ordner seg for snille jenter.. (så da spørs det vel for meg... :fnise: )

I dag skal jeg til oslo, det blir spennende, skal ta bussen. sist jeg var gravid dro jeg til london og tok bussen til torp.. det var den verste bussturen jeg har hatt i hele mitt liv... aldri vært så dårlig før... men vurderer å ta en bilsjuktablett.. kan vel ikke være farlig for babyen?!?! Skal på norwegian wood og se foo fighters, det gleder jeg meg skikkelig til for de er så sykt bra!!! også skal jeg å burger king.. det har jeg fantasert om i flere uker nå... crispy chicken og løkringer... :spise: :spise: :spise::fnise:

også skal jeg kjøpe flip flops.. de har noen sykt gode på accesories.. og hvert år kjøper jeg de.. men vigdis synes også de er gode.. så hvert år har jeg bare en fot, og stort sett den samme så nytter ikke å bare ha venstreføtter liksom.. :fnise: også skal jeg finne to ganske enkle spenner til å ha i håret den store dagen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur på konsert da!!! Håper du koser deg og ikke er så kvalm! Har du klart å holde på hemmeligheten da? :lur: Skulle ikke du "avsløre" det på den store dagen? :)

At hunder er glad i sko vet jeg alt om! Vi hadde ei på fôr for svigermor i ett år, og hun var glad i både sko og mobiltelefoner... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...