Gå til innhold

sandra &magnus sitt bryllup..

sandra82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bilder ja, og oppskrift på de cookiesene dine :sikle:

Signerer! :sikle:

Alltid drømt om å lage cookies, men aldri fått somlet meg til å gjøre det.. kanskje sommeren er tiden for å prøve det!

Du ser helt sikkert kjempenydelig ut i kjolen din uansett åssen gangen er! :klemmer:

Beklager at jeg får med meg ting til sent, men får deg virkelig ikke inn på mine innlegg-lista.. og det er omtrent bare der jeg går og ser, så da misser jeg din bok... men får håpe du kommer på den lista nå da! Så skal jeg bli flinkere til å gå inn ordentlig i forumet... :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

noen som er hypp på bilder skjønner jeg... :fnise: det skal vi ordne!! må bare få lagt dem inn først! må jo si at jeg ikke ser sånn ut som på bildene, men det får gå.. :fnise:

helgen har vært lang og grusom!! magnus har vært på utdrikkningslag og varmen gjorde meg meget dårlig så jeg har stort sett ligget!! men har nå fått lagt inn vin bestilling på polet, og bestilt engangskameraer!!! i morgen skal vi ha samtale med presten!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh sandra82 så utrooolig nydelig du var i den fantastiske kjolen din!!! :juhu: :juhu: :juhu:

Du var nyyydelig!! :rødme:

Kan ikke skjønne at du syns du så så stor ut.. for det gjorde du absolutt ikke i det hele tatt, så du kan bare slappe av! :klemmer::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh sandra82 så utrooolig nydelig du var i den fantastiske kjolen din!!! :juhu: :juhu: :juhu:

Du var nyyydelig!! :rødme:

Kan ikke skjønne at du syns du så så stor ut.. for det gjorde du absolutt ikke i det hele tatt, så du kan bare slappe av! :klemmer::hoppe:

takk.. godt å høre!!

synes bare gangen min så så liten ut og jeg som en kjempe... :fnise: men så er den gangen litt liten også.. og mamma har vinkla kameraet litt rart!! har nemlig ikke no helfigur speil her.. så bildene er min eneste kilde-- :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så nydelig du kommer til å bli!! Kjolen din er mye penere i virkeligheten enn på bildet fra Maggie Sottero! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: HEIA!

Je legg att et lite spor her sea je har brukt hele eftan på å lese gjønna boka di.

Føle mæi litt sniket, kjæm inn her helt på tampen!

E skikkeli avensjuk på den fine kjolen din, kas farge e det på båndet?

E dein like fin i ivory?

Du har også ei utruli fin kirke, synes pappaen din e litt søt som plutseli e opptatt av blomster i kirka..., hadde vært stor festli om nåen av "mine voksne menn" hadde kommet me nåkka slikt :fnise:

Du e jo et arbeidsjern uten like! Alt ka du styre me! Bake, studere, jobbe, fikse kjæks te kjæresten og ALT! + at du enda tell e på småveian som vi sæi ! Gratulere!

Je e stor imponert, sku gjerne ha hadd dæi som hjelpsom venninne eller nabo eller nåkka sånnt!

Føle mæi som skikkeli kjip kjærest sea je ikkje har bakt tell "gubbe-to-bee" på evigheter... :forvirret: Må ta mæi sammen...

Lykke tell me inspurten, je ska holde et øye me dæi ;)

Nå føle je mæi slikkeli frekk, men det hadde vært stas å få sjå bilder vist du vil la mæi se :sjenert:

:hjerte: , Ronjadatterdatter

- je får min "Birk" 23.08.08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bare et spørsmål til en erfaren servitør! hehe.. etter at det er skjenket vin, skal vinflaskene settes på bordet, ikke sant?? Slik at gjestene kan skjenke selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:vinke: HEIA!

Je legg att et lite spor her sea je har brukt hele eftan på å lese gjønna boka di.

Føle mæi litt sniket, kjæm inn her helt på tampen!

E skikkeli avensjuk på den fine kjolen din, kas farge e det på båndet?

E dein like fin i ivory?

Du har også ei utruli fin kirke, synes pappaen din e litt søt som plutseli e opptatt av blomster i kirka..., hadde vært stor festli om nåen av "mine voksne menn" hadde kommet me nåkka slikt :fnise:

Du e jo et arbeidsjern uten like! Alt ka du styre me! Bake, studere, jobbe, fikse kjæks te kjæresten og ALT! + at du enda tell e på småveian som vi sæi ! Gratulere!

Je e stor imponert, sku gjerne ha hadd dæi som hjelpsom venninne eller nabo eller nåkka sånnt!

Føle mæi som skikkeli kjip kjærest sea je ikkje har bakt tell "gubbe-to-bee" på evigheter... :forvirret: Må ta mæi sammen...

Lykke tell me inspurten, je ska holde et øye me dæi ;)

Nå føle je mæi slikkeli frekk, men det hadde vært stas å få sjå bilder vist du vil la mæi se :sjenert:

:hjerte: , Ronjadatterdatter

- je får min "Birk" 23.08.08

bare hyggelig det vet du!!!

pappa fikk vel ikke viljen sin, har ikke blitt no blomster ennå.. :fnise: men skal ha samtale med presten etterpå så får høre hva han har å si til saken!!

jeg bestilte den kjolen i hvit... og da er båndet også hvit... den finnes i 3 nyanser tror jeg... white, white diamond, gold... kanskje en til... tror det er den midterste som har bånd i annen farge men er ikke sikker altså!!

når det gjelder bakinga, så elsker jeg å bake... skulle egentlig bli konditor, så føler ikke at jeg ofrer mye ved å bake til ham... :fnise:

skal få sendt deg bildene jeg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk jenter!!

siden dere er så snille skal dere få oppskriften min!!

225 g smør

150 g sukker

150 g brunt sukker

2 store egg (bruker 3 vanlige)

1 ts vanilje essens

1 ts natron

320 g hvetemel

350 g kokesjokolade ( jeg bruker da hvit, mørk og lys)

pisk romtemperert smør luftig med sukkeret, tilsett eggene under omrøring. rør inn vaniljeessens og natron og til slutt hvetemelet. hakk sjokoladen grove biter og rør inn.

dekk en langpanne med bakepapir. og smør "deigen" jevnt utover. ca 6-8 mm tykkt!

stek midt i ovnen på 180 c i ca. 20 min. ( jeg pleier å sette på klokka på ett kvarter og se de 5 litt ann... det er litt vanskelig å vite første gangen kanskje, men den stivner litt mens den avskjøles og liker den litt mjuk!)

la stå i ca 5 min, skjær med skarp kniv i firkanter.. gjerne skrått og legg på rist til de er avkjølt!!!

du kan også ha nøtter i, men jeg personlig foretrekker den slik!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare et spørsmål til en erfaren servitør! hehe.. etter at det er skjenket vin, skal vinflaskene settes på bordet, ikke sant?? Slik at gjestene kan skjenke selv?

det er vanskelig å svare på..

er du på en veldig fin restaurant sjenker du aldri vinen selv.. og selv på vanlige restauranter skal egentlig servitøren ettersjenke.. men flaske pleier da å stå på bordet for er jo faktisk slik at noen ganger rekker man ikke rundt!! noen foretrekker å sjenke selv også!!

vi gjør det sånn at de sjenker det første glasset, så settes flaskene på bordet til egen glede... jeg valgte det fordi jeg personlig synes det er irriterende med servitører som er over deg hele tiden når man prøver å ha en samtale!! desuten har dem masse annet å gjøre, og jeg vil ikke ha en altfor stiv setting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men vi har nå skaffet oss servitører!!!to gjør det gratis, hvorav den ene har jobbet i bransken i 7-8 år!

søstra til forloveren til sambo skal servere, hun har servert litt, også får vi to fra hoteller her nede, forav en som tar fagbrevet.. så da ordner det seg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...