Gå til innhold

sandra &magnus sitt bryllup..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun bor i oslo... men har visst en bror som bor her i elverum så derfor kommer hun hit og besøker han samtidig... dermed blir det litt vanskelig..

men servitører ordner seg garantert!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat :)

Du kan vel høre med venninner av moren din eller søskenene dine? :)

Skrevet

hele familien min bor i oslo!!! men jeg er i bransjen selv her og kjenner mange sm kjenner... så det ordner seg... har rett og slett ikke giddet å prøve ennå bare.. :rødme:

Skrevet

Så fint at du ikke er stresset. Jeg er heller ikke stresset, men merker det litt i magen. Bare fordi jeg gleder meg altså! :hoppe:

Brunfargen ja.. du spurte om den også.. har tatt sol et par ganger, men har dessverre fått skille av bh-stroppene da.. (Når jeg har vært ute i sola hjemme osv...) Så det må vel bare være der.. får det vel ikke bort tenker jeg.. Kanskje hvis jeg tar sol mange ganger :) men vil helst slippe det også da.. Er ikke så pent med tydelig skille når man har stroppeløs kjole.. selv om sløret sikkert dekker litt..

Skrevet

ja skjønner du gjerne vil ha vekk de stroppe merkene!! selv spiller det liten rolle siden jeg har " armer" på kjolen min!! jeg har ikke solt meg i solarium, er anti solarium når man er gravid.. får rett og slett dårlig samvittighet, men derimot å ligge i sola ute med solkrem plager meg ikke... er vel noe med den boksen å gjøre for det ene er jo mer eller mindre som det andre.. :rødme:

kjolen min befinner seg fortsatt i tollen.. jeg synes personlig de kan sende den av gårde... sambo skal ha utdrikningslaget sitt i helgen, fred til søndag så hvis jeg får kjolen i helgen får jeg ikke henta den siden den står i hans navn.. og mamma kommer så det hadde passet fint for da kunne hun ha hjulpet meg med å prøve den... men men... tror nok jeg pent må smøre meg med tålmodighet og vente til neste uke...

Nå skal jeg bare en dobbel gulerot kake til barnehagefest etterpå!!!

Skrevet

Huff, må være kjedelig å vente på kjolen.. Godt du vet den er kommet til tollen da, det er jo ett skritt i riktig retning :)

Ha en fin dag Sandra :klemmer:

Skrevet (endret)
Så fint at du ikke er stresset. Jeg er heller ikke stresset, men merker det litt i magen. Bare fordi jeg gleder meg altså! :hoppe:

Brunfargen ja.. du spurte om den også.. har tatt sol et par ganger, men har dessverre fått skille av bh-stroppene da.. (Når jeg har vært ute i sola hjemme osv...) Så det må vel bare være der.. får det vel ikke bort tenker jeg.. Kanskje hvis jeg tar sol mange ganger :) men vil helst slippe det også da.. Er ikke så pent med tydelig skille når man har stroppeløs kjole.. selv om sløret sikkert dekker litt..

du kan jo prøve med litt selvbrunigskrem akkurat der stroppene har vært? :) Jeg pleier å gjøre det... jeg er fæl å ligge med armene samlet ned langs kroppen når jeg soler meg så jeg blir dødsbleik i armhulene :skratte: Da smører jeg på litt sånn saker så blir det bra :)

edit: skriiiiverleif :-D

Endret av dinedama
Skrevet

jeg får kjolen min i dag!!!! :duskedame: :duskedame: :duskedame:

jeg skulle egentlig ha sånne engangskameraer i hvitt.. meeeeen har jo helt glemt å bestille de.. og nå lurer jeg på om tiden blir litt knapp, så må kanskje rett og slett kjøpe i butikken..

Skrevet

:juhu: :juhu:

Endelig!!!! :-D

Skrevet

Ååh så gøy at du får kjolen din endelig!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Og jammen meg ikke lenge igjen til du blir fru! Åssen går det med nervene?

Håper jeg klarer å forholde meg rolig, men man vet liksom aldri åssen man reagerer.. det er det som er litt skummelt... syns jeg da :sjenert:

Skrevet

nerver?!?! hva er det? :fnise: her er alt strålende bra... har rett og slett ikke hatt krefter til nerver i det siste og fint er det!! Har jo en del greier igjen... men ting er i rute!!

og nå så jeg at fotoknudsen selger engangskameraer i 5 pk til 199 kroner.. skal se på dem etterpå det hadde hvertfall vært feiende flott... i helgen skal jeg prøve ut dessert også.. det blir jo ikke det jeg hadde tenkt.. hvit sjokolademousse med 30 grader.. usj nei... blir kvalm bare av tanken.. :fnise:

så når skal jeg prøve meg på en sitronpai med friske bær til, og litt coulis... mamma hadde visst funnet noen hjerte former så vi får se hva resultatet blir!!

skal ha samtale med presten på tirsdag og jeg håper han godkjenner musikken og slikt, eller kan det hende jeg blir litt stressa ja!!

Skrevet
hva er coulis? :klø:

man koker opp bær med sukker til en slags flytende..

Skrevet

:hoppe::hoppe::hoppe:

Sandra! Er du gravid! Så utrolig koselig! Gratulerer! :roser:

Har ikke fått med meg det jeg :flau:

Og :danser::danser: for at kjolen kommer! Hadde fått hetta jeg hvis jeg hadde opplevd det problemet der! :pls: til deg for å holde hodet kaldt! :klappe:

Og :juhu::juhu::juhu::juhu::juhu: for 23 dager igjen! Det er veldig snart altså!

Her var det jammen mye å være glad for!

:danse::danse::danse::danse:: litt ekstra :ler:

Skrevet

takk anea!!!

ja her er det mye å være glad for...

jeg var å henta kjolen min i går.. synes liksom pappesken var så liten, men kjolen lå der den.. :fnise: har bare sett på den.. måtte fly på jobb og var der til halv 2 i natt.. og nå er jeg bare trøtt, har lyst til å sove litt til.. men har egentlig ikke tid.. mannen skal på utdrikkningslag og jeg må pakke for ham i tillegg til at jeg tenkte å lage noen cookies som han elsker og legge i bagen hans... men han kommer jo hjem rundt 1 og da bør det være borte og ute av synet hans...

kanskje prøve kjolen etterpå... men skal på sex og singelliv filmen i dag så vi får se hva jeg rekker...

:sove: :sove: :sove: :sove: :sove: :sove: :sove: eller :kokk: :kokk: :kokk: :kokk:

Skrevet

Jeg stemmer for :sove:

Det hørtes godt ut :lur:

Skrevet
Jeg stemmer for :sove:

Det hørtes godt ut :lur:

ble baking fordi jeg er så god kjæreste.. :rødme: desutten kommer mamma til helgen og hun kommer om 1 minutt.. så hadde bare fått sove en halvtimes tid... sove er oppskrytt...

Skrevet

:fnise:

Nåja ;) Man har godt av litt soving avogtil :jepp:

Hvilke cookies er det du lager? :sikle:

Skrevet

cookiesene mine er faktisk nesten berømte.. er så sykt gode!!! med mørk, lys og hvit sjokolade og masse sukker!!! :fnise:

i dag har jeg prøvd kjolen min!!! den satt jo den.. men mamma hjalp meg knøt den sammen litt rart i ryggen.. tok bilder men følte jeg så ut som en låvedør på bildene fordi gangen her er så smal.. ser jo ut som en kjempe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...