sandra82 Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #381 Del Skrevet 26. mai 2008 jeg håper jeg slipper å gi deg referat i morgen og at kjolen min heller banker på døra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. mai 2008 #382 Del Skrevet 27. mai 2008 Har posten kommet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #383 Del Skrevet 27. mai 2008 nei... jeg har nå fått oppleve alle bruders verste mareritt!! Har prata med sjappa i usa... og den er ikke sendt... hvorfor, fordi de ikke har bestilt den!! og hvorfor de ikke har bestilt den, jo fordi de sier at de ikke har fått en mail av meg hvor det skal stå selve giftemålsdagen... bortsett fra at jeg har mailen i sendt boksen min... det eneste de kunne gjøre for meg var å sende en kjole til meg i str 12... jeg skulle ha i 10.. men det har de ikke inne... så da må jeg ta en tolv og satse på det beste.. de sa det tar 10 arbeidsdager.. altså 2 uker... så med andre kan jeg fint stå uten kjole 2 uker før bryllupet mitt... herlig dere!! men panikk nei det har jeg ikke... den blir sendt fra lageret i usa, og er i new york på fredag.. da får jeg tracking nr. han regnet med at kjolen skulle være i norge på onsdag torsdag, så er det tollen... og dermed skulle den komme på posten... ja ja, sier nå bare jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. mai 2008 #384 Del Skrevet 27. mai 2008 Action! Du kan jo bestille en spesialsydd fra JKDress da slik at du vet du har kjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 27. mai 2008 #385 Del Skrevet 27. mai 2008 nei... jeg har nå fått oppleve alle bruders verste mareritt!! Har prata med sjappa i usa... og den er ikke sendt... hvorfor, fordi de ikke har bestilt den!! og hvorfor de ikke har bestilt den, jo fordi de sier at de ikke har fått en mail av meg hvor det skal stå selve giftemålsdagen... bortsett fra at jeg har mailen i sendt boksen min... det eneste de kunne gjøre for meg var å sende en kjole til meg i str 12... jeg skulle ha i 10.. men det har de ikke inne... så da må jeg ta en tolv og satse på det beste.. de sa det tar 10 arbeidsdager.. altså 2 uker... så med andre kan jeg fint stå uten kjole 2 uker før bryllupet mitt... herlig dere!! men panikk nei det har jeg ikke... den blir sendt fra lageret i usa, og er i new york på fredag.. da får jeg tracking nr. han regnet med at kjolen skulle være i norge på onsdag torsdag, så er det tollen... og dermed skulle den komme på posten... ja ja, sier nå bare jeg... :dåne: jeg hadde besvimt :dåne: x 2 faktisk!! Hadde jammen bestilt fra JKdress jeg også ja sånn for sikkerhetsskyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #386 Del Skrevet 27. mai 2008 spesialsydd? syr dem den jeg vil ha da... og hvor lang tid bruker de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 27. mai 2008 #387 Del Skrevet 27. mai 2008 Syr etter mål - dine mål Spør *Aprin* hvor lang tid de bruker, hun fikk kjolen sin derfra mener det var 3 uker :klø: men er ikke sikker........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 28. mai 2008 #388 Del Skrevet 28. mai 2008 Uffameg... på sandra!!! Dette kan ikke være særlig morsomt!! Håper at det ordner seg altså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. mai 2008 #389 Del Skrevet 28. mai 2008 Her må et pushes på prisen for elendig service og råtten informasjon!! Det hadde ikke vært jeg som godtok slik svinaktig dårlig behandlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #390 Del Skrevet 28. mai 2008 tenkte på det, men de tilbudte oss pengene tilbake og for å si det sånn så vil ikke jeg ha noen annen kjole så det viktigste er jo at jeg får den!!! i dag hadde jeg prøvetime... uten kamera... bare får å ha det klart.. tror det blir veldig fint jeg altså!! får det slik jeg ønsker.. må tilbake en uke før bryllupet og stripe håret mitt.. litt ettervekst under, men var visst slik at krøllene ikke satt i det glatte året mitt og det ville bli bedre med krøller!! Da skal jeg også klippe luggen og farge vippene... nå skal jeg legge meg ned igjen og drikke litt farris/eplemost for det er det eneste som hjelper meg for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 28. mai 2008 #391 Del Skrevet 28. mai 2008 Uff så kjipt å være så kvalm! Har du prøvd med tørre kjeks? Det hjalp på kvalmen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #392 Del Skrevet 30. mai 2008 i dag føler jeg meg mye bedre!! har jo slitt litt rett og slett (mye dobble tt gitt ) fordi jeg ikke klarer å få i meg mat! er verst når jeg står opp og jeg kjenner sulten slår meg, men bare tanken på noe gjør meg kvalm!! Men da spiste jeg litt vannmelon, gikk ved siden av ulrikke som syklet til barnehagen!! og når jeg kom hjem følte jeg meg grei... så har jeg hatt noen sånne "slanke" shakes i skapet så jeg tok en sånn... drakk den og vips jeg føler meg myyyyye bedre!! Er jo bare snakk om å få i seg næring. begynner å bli litt bekymret fordi jeg har gått ned 4 kilo på noen dager og jeg er redd kjolen min skal bli for stor... takk gud for knytting i ryggen!! vet ikke hvor lang tid det tar å få sydd inn en kjole jeg men har jo bare 3 uker.. ellers var jeg flink jente i dag og ringte til kirka for å få godkjent programmet, det gjorde jeg ikke.. fikk beskjed om at det er det som skjer ved samtalen med presten... ja ja.. er heldigvis om 10 dager så jeg klarer vel å holde meg!! i tillegg må jeg ringe til cateringen og høre om de kan bruke laks i stedet for ørret i forretten.. gravide skal ikke spise ørret over en kilo.. først tenkte jeg ja ja, er jo så lite, men når jeg i går lesre hvorfor man ikke skal spise ørret tenker jeg hmm.. vi bytter... frisøren min vil at jeg skal ha noen sånne spenner i håret... i sølv.. så det må jeg finne.. tenkte egentlig bare å ta turen på glitter.. ellers skal jeg snart inn til oslo på foo fighters konsert, og da kan jeg ta turen til accesories... noen andre forslag?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. mai 2008 #393 Del Skrevet 30. mai 2008 Sandra!!!! Det er bare 28 dager igjen :hår: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nienne Skrevet 30. mai 2008 #394 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Sandra!!!! Det er bare 28 dager igjen :hår: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: 28 (eller 29) dager Og det er det til mitt bryllup også! Spennende å følge med i dagboka di, Sandra, for å se hvordan du ligger an i forhold til meg. Jeg har eksamener å tenke på, så jeg har ikke helt kontroll i bryllupsplanleggingen for tiden. Fortsatt god bedring! 29 dager er plenty med tid til å legge på seg litt igjen Hihi... Endret 30. mai 2008 av Nienne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 30. mai 2008 #395 Del Skrevet 30. mai 2008 Når får du kjolen din da? :spent: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #396 Del Skrevet 31. mai 2008 mia: ja si det du... aldri?!?! neida.. men må vente hvertfall 2 uker... så jippi for det!! nienne: samme dato altså!!! får be om fint vær du og da.. hjelper mer med to en bare meg!! Jeg er heldigvis ferdig med eksamene!! men jobber jeg nå, så har jo litt å drive med!! Jeg ligger relativt greit ann med planleggingen, men er en del igjen... men har jo kontroll på det.. tror jeg.. i går hadde jeg min første dag på jobb... kom klokka 7 og dere kan jo tenke dere at utedelen var smekkfull!! Jeg fikk virkelig kjørt meg... kroppen verket når jeg endelig var ferdig halv to i natt... så i dag har jeg sovet litt lenge kan man si... sittet ute i solen og kost med ulrikke, før jeg sendte henne av gårde med bestefar.. jeg skal nemlig dusje og spise så må jeg gjøre meg klar til ett nytt skift!! blir nok litt bedre i dag!! Jeg skulle liksom bruke disse 4 ukene til planlegging og slikt.. men ser fryktelig dårlig ut.. har jo rett og slett ikke tid til like mye som jeg hadde håpet... med jobbing, barnehagegreier, konserter, besøk... sommerferie?!? nja.. vet ikke om jeg skal kalle det det jeg.. var ei på jobben som lurte på om jeg likte å slite meg ut... jeg elsker det jeg.. føle at man gjør noe.. nei jeg får skrive noe mer saklig bryllupsting senere.. i morgen når hjernen er skrudd på!! god helg folkens, nyt sola!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 31. mai 2008 #397 Del Skrevet 31. mai 2008 God helg til deg også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #398 Del Skrevet 3. juni 2008 i dag er en bra dag!! For det første.. (bank i bordet!!) så er jeg ikke kvalm!! og jeg fungerer nesten som ett vanlig menneske!! I går ringte vi til USA og fikk tracking nr på kjolen min... den kom i går til norge og er nå i tollen.. så nå ser jeg lyset i enden av tunelen!! antageligvis får jeg kjolen i løpet av uka!! Jeg har sendt av gårde mail til cateringen og spurt om forett bytte, men ikke fått svar.. tror det med servitørene ordner seg!! og til uka må vi legge inn bestilling på polet!!! sola skinner så jeg får jobbe litt med brunfargen, godt a gitt.. tror faktisk jeg skal sette meg ut i hagen og lage bordkort!!! så var det denne valse sangen... tror kanskje det blir noe med lionel richie... sambo vil ikke ha noe moderne sang.. og han har mye bra... om takten blir litt feil så bryr ikke jeg meg mye om det... så lenge vi klarer å danse til den... endless love den siste tror jeg er litt rask.. ikke at jeg har peiling.. men dere... alle lurer på om jeg er stressa hva jeg trenger hjelp til ect... men føler ikke at det er stress eller noe.. så jeg føler rett og slett at jeg må jo ha glemt noe veldig vesentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #399 Del Skrevet 3. juni 2008 det som gjenstår: skrive/handle inn fra handlelista (brus,isbiter, tannpirkere, dopapir? plaster, paracet, snacks) (håndsåpene skal jeg og mamma lage til helgen... blir elg såper.. , jakt familie detta!!) sambo må kjøpe skoa, men vet hvor og hvilke. legge inn bestilling på polet. kjøpe inn ark til meny& kirkeprogram (svigerfar skal printe ut på jobben straks de er godkjent!) Bake kaker (uka før) få tak i 3 servitører ( holder på .) legge inn bestilling på polet (haster) få bekreftet at kjæresten til pappa lager brudebuketten!! blomster ( det kjøper vi rett og slett i butikken torsdagen eller noe.. vet ikke hva vi skal ha bortsett fra at det skal være enkelt...) lage bordkort (lagd noen, skal fortsette i dag!) øve på vals (med skoa mine, så slår jeg to fluer inn i en smekk!!) bestemme hvem som skal være gaveåpnere og kjøpe utstyr.. (tror jeg skal spøre 2 eller 4 av venninnene mine og sette en flaske med rosa sjampis i rommet med dem... men får se...) lage dessertene (fredagen før.) bli brun!! (jobber med saken.. ) kjøpe inn noen småting til ulrikke&fetter som de kan få på kvelden når de er med barnevakten ( må jo skjemme bort de små litt også..) bestille time til negler. 20 skal jeg til frisøren for å stripe håret, klippe luggen og farge vippene. kjøpe svart vannfast mascara. re opp hver bidige seng i huset her... (det utsetter jeg til jeg virkelig må.. ) pynte og slikt (fredagen) hente kaker inkl. bryllupskaken (fredagen.) lage bjørkeriss (magnus fredag/lørdag.) lage ferdig dagsplan og gi beskjed til servitører hvordan ting skal gjøres (der blir jeg nok litt streng ja.. , heldigvis er hun ene som skal servere for meg gratis en jeg har jobbet med og hun er flink!!! dermed stoler jeg på henne og gir henne ansvaret!!!) noe mer folkens?!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. juni 2008 #400 Del Skrevet 3. juni 2008 Kan du ikke gi hun du har jobbet med ansvaret for å finne noen servitører til som hun vet er flinke og hun kan stole på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå