DDuck Skrevet 15. mai 2008 #341 Del Skrevet 15. mai 2008 :juhu: for de fine ringene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #342 Del Skrevet 15. mai 2008 takk dinedama.. også er det gode å ha på også!!! Kjolen min skal visstnok bli sendt denne uken.. hvor lang tid tror dere det tar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. mai 2008 #343 Del Skrevet 15. mai 2008 Hvor sendes den fra da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #344 Del Skrevet 15. mai 2008 Hvor sendes den fra da? :klø: new york Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 15. mai 2008 #345 Del Skrevet 15. mai 2008 Du har den nok sikkert innen neste helg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #346 Del Skrevet 15. mai 2008 Det hadde vært sykt deilig... har så lyst til å prøve den nå!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. mai 2008 #347 Del Skrevet 15. mai 2008 Ja det bør ivertfall ikke gå noe lengre enn to uker... det kommer jo ann på om den blir liggende lenge i tollen hvis den skal igjennom der... Jeg har aldri bestilt fra New York, men fra California og det tok vel omtrent to uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 15. mai 2008 #348 Del Skrevet 15. mai 2008 Så moro at du skal få kjolen snart! :juhu: Den er jo bare helt utroooolig fin den kjolen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #349 Del Skrevet 15. mai 2008 takk... jeg har jo aldri hatt på meg den kjolen.. så nå må jeg jo snart få prøve den.. to uker ja... hmm... jeg vil ha den nå jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. mai 2008 #350 Del Skrevet 15. mai 2008 Den er superfin ja Skulle gjerne hatt sånn type kjole om jeg hadde hatt kropp til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #351 Del Skrevet 15. mai 2008 Den er superfin ja Skulle gjerne hatt sånn type kjole om jeg hadde hatt kropp til det nå vet ikke jeg åssen kropp du har... men jeg er ikke no ballerina danser.. den er A lignet.. så legger seg under puppa pg går ut... så mine herlige lovehandels fra barn nr 1.. de synes ikke!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. mai 2008 #352 Del Skrevet 15. mai 2008 hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 15. mai 2008 #353 Del Skrevet 15. mai 2008 oii! her skjer det ting ser jeg! ikke fått med meg at du er gravid engang jo! gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #354 Del Skrevet 16. mai 2008 oii! her skjer det ting ser jeg! ikke fått med meg at du er gravid engang jo! gratulerer så mye Takk MrsG!!! man skal ikke være borte lenge herfra nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #355 Del Skrevet 16. mai 2008 I dag skal jeg på møte med fotografen.. burde kanskej ha diskutert til på forhånd med han der karen som skal gifte seg med meg... I utgangspunktet hadde vi tenkt til å ta bilder ved fotografen.. er en lien bekk og noe grønt område der.... men nå er jeg usikker... for vi må ha en plan B om det regner... og jeg har ikke lyst til å ta noen studio bilder... Om det regner har vi tenkt til å dra på museet her.. vel det ene... det er som en liten landsby med gamle hus.. jeg er så flink til å forklare liksom... Men er jo masse eldre hus, stabbur, dyr ect... og nå tenker jeg at det er jo fint å ta bilder der uansett... og det er jo mye enklere å bare ha ett alternativ... så må nok snakke med min kommende mann om dette på veien til fotografen... Jeg skal se over budsjettet vårt i dag også... jeg tror kanskje vi har planlagt litt vel mye alkohol.. så skal se litt nærmere på det og slikt... hvor mange drinker regner dere per pers etter maten liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. mai 2008 #356 Del Skrevet 16. mai 2008 Det er jo veldig forskjellig hvor mye folk drikker.. men sånn grovt regnet har vi satt ca. en halv liter alkohol pr. pers... Noen drikker jo mer og andre drikker mindre så jeg tror det skal bli bra men det er jo bedre å ha for mye enn for lite.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #357 Del Skrevet 16. mai 2008 Det er jo veldig forskjellig hvor mye folk drikker.. men sånn grovt regnet har vi satt ca. en halv liter alkohol pr. pers... Noen drikker jo mer og andre drikker mindre så jeg tror det skal bli bra men det er jo bedre å ha for mye enn for lite.. Har dere regnet en halv liter sprit per pers? For vi er 69 drikkende til middag... er 3 jeg ikke vet om kommer ennå engang... uansett... og ettersom det plutselig ble litt mindre drikkende til maten så har vi nå 8 flasker rødvin ekstra fra middagen.. og tipper en 4 liter hvitvin.. ett par flasker med musserende og 2 flasker ekstra med dessertvin.. Vi har nesten 5 brett med øl (sånne små.) regner med at ett brett går til maten ettersom det er snakk om 3-4 stykker bare som får det... Så har vi regnet en cognac/Baylies eller tia maria som avec. Hvis halvparten tar cognac (gutta) har vi 1,5 der.. og vi har vel 3 L til sammen. Regner med at det går 1 flaske baylies og 1 flaske tia maria... Så er det sprit til baren... Vi har 3 L flasker med gin.. det må jo holde. Så har vi en liter mørk rom, en liter campari og en liter martini bianco. Så trenger vi litt baylies, cognac, wisky, lys rom, vodka. For de eldste drikker jo ikke så mye.. noen drikker sikkert vin, og de fleste har jo fått i seg en del til maten.. ( 2 glass musserende til velkomst, 2 glass hvitvin, 3 glass rødvin og 1 glass dessertvin.) men jeg synes dette er kjempe vanskelig jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 16. mai 2008 #358 Del Skrevet 16. mai 2008 Vi har regnet MYE mer enn dere, men vi har regnet ALT FOR mye også da! Men det som blir til overs skal vi nok alltids få i oss uansett. hehe.. Får nok ha reste-fest etterpå Vi har ikke tellet antall drinker vi da.. f.eks har vi kjøpt 14 fl. Baileys (700 ml flasker) og 14 flasker cognac (også 700 ml flasker) Og MASSE vodka og 5 liter bacardi og 5 liter bacardi raz.. og 15 brett øl... Og så litt rødvin. Men vi blir 120 til festen da. Og det er bra å ha mye øl. Går det tomt for øl så begynner flere å drikke sprit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. mai 2008 #359 Del Skrevet 16. mai 2008 Ja grovt regnet har vi 0,5l pr. pers Det har jeg stjålet fra mamma... Da hun giftet seg regnet hun sånn, men da tror jeg det var noe til overs etterpå Her oppe i nord går det jo omtrent så mye på en person så Men nå regner jeg kun i det som blir etter middagen da... til middagen blir vi å servere øl, vin og brus itilegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #360 Del Skrevet 16. mai 2008 Vi har regnet MYE mer enn dere, men vi har regnet ALT FOR mye også da! Men det som blir til overs skal vi nok alltids få i oss uansett. hehe.. Får nok ha reste-fest etterpå Vi har ikke tellet antall drinker vi da.. f.eks har vi kjøpt 14 fl. Baileys (700 ml flasker) og 14 flasker cognac (også 700 ml flasker) Og MASSE vodka og 5 liter bacardi og 5 liter bacardi raz.. og 15 brett øl... Og så litt rødvin. Men vi blir 120 til festen da. Og det er bra å ha mye øl. Går det tomt for øl så begynner flere å drikke sprit. 14 flasker cognac?!?! det er 260 "drinker" bare med cognac det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå