Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...

Anbefalte innlegg

Skrevet

i følge min kalender har jeg EL rundt disse dager :ler::sengekos:

Skrevet
i følge min kalender har jeg EL rundt disse dager :ler::sengekos:

:sengekos:

:lur:

Skrevet

Da krysser jeg fingre, tær, armer, bein og alt som kan krysses for at det skal skje denne månenden ;) ! Lykke til ;):sengekos::yvonne:

Skrevet

Vet dere hva... Det har faktisk ikke blitt noe :sengekos: i denne perioden :hakeslepp: Har rett og slett ikke vært "tid" til det..... :sjenert: Men kanskje jeg hadde EL litt tidlig denne gang sånn at det da satt?? ? :ler:

Skrevet
Vet dere hva... Det har faktisk ikke blitt noe :sengekos: i denne perioden :hakeslepp: Har rett og slett ikke vært "tid" til det..... :sjenert: Men kanskje jeg hadde EL litt tidlig denne gang sånn at det da satt?? ? :ler:

Joda, alt er jo mulig! :jepp: Ifølge terminen min ble jeg gravid på en søndag. Men :sengekos: var tirsdagen før, og noen dager etter denne søndagen. :roll: Sååå.. Hvis terminen min er rett så er det jo håp for andre også når det gjelder å bli gravid flere dager etterpå. :ler:

• 2 uker senere...
Skrevet

Krysser fingrene for det!! :nigo:

Skrevet

...Krysse fingre til ingen nytte..... :sukk: Mensen igjen.. Virker som alt er lagt på hylla nuh.. Kjedelig..... Jeg vil ha baby!! Hvorfor ska alle andre få enn meg...? :sjenert:

Skrevet

:troest:

Så synd, Pleiepike :(

Kikka litt på bloggen din, er det slik at de er i gang med prøverør?

Skrevet

Nej, vi er ikke det.. Vi er to studenter og har ikke den beste økonomien... Derfor må vi vente med prøverør :sjenert: Hadde vi hatt peng til det hadde det vært noe av det første jeg hadde gjort!! :jepp:

Prøver på den vanlige måten frem til vi har penger til å kunne ta prøverør.... :sukk: Så forbanna idiotisk at de som virkelig ønsker baby og som ikke kan få det må "straffes" enda mer for det og punge ut i bøtter og spann, SELVOM det absolutt er verd pengene!!! :jepp:

Synes det bare er helt ulogisk og urettferdig....

Skrevet

Ja, det er synd at det skal koste ekstra :( Håper det klaffer for dere på vanlig måte, det hadde jo vært det beste!

• 1 måned senere...
Skrevet

ekstremt lenge siden jeg har vært her inne jah! Er jo mest på den andre dagboka jeg har...

Her skjer det lite.. :sengekos: er det nok av, men ingen baby som har flyttet inn i min magehybel. Øvelse gjør iallefall mester :jepp:

Skrevet

Ja, det var lenge siden sist! Håper det blir en liten mageboer på deg så snart som mulig :)

• 1 måned senere...
Skrevet

det håper jeg oxo!!! :nigo: Ingenting skjedd her for tiden.. JObber på barsel for tiden.. sykt mange søde små!!!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er helt ute av telling i hvilken PP jeg er i for tiden.. Har liksom ikke hatt tid til å tenke på slike ting egentlig. Vi har :sengekos: rundt EL tid da! Når vi får det til å passe.. Denne EL var han ute på reise, før den tid var det oxo sånn at det ikke helt klaffet... :ler: Ikke alltid like enkelt å få det te. :skratte: Men vi har det nå godt og vi prøver jo på den vanlige måten par år til vil jeg tippe. Både jeg og han er jo studenter så.... :) Og hvis ikke det duger så blir det vel prøverør og slikt etter hvert...

Forresten, sku vel strengt tatt hatt TR på besøk i disse dager jeg... :sjenert: Men ingenting her ennå..... :nigo:

Skrevet

sku aldri åpnet kjeften om TR nej............ den kom i dag den jah... :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...