Anamelona Skrevet 21. januar 2010 #1261 Del Skrevet 21. januar 2010 Ja, blir det noe testing eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #1262 Del Skrevet 21. januar 2010 Om ingen TR i morra må jeg invistere i en test eller to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #1263 Del Skrevet 22. januar 2010 :popcorn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 22. januar 2010 #1264 Del Skrevet 22. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #1265 Del Skrevet 22. januar 2010 ROSA utflod!! murringer i magen! Gah! This is not good! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 22. januar 2010 #1266 Del Skrevet 22. januar 2010 Fortsetter med litt jeg, for murringer er MER ennn vanlig. Rosa utflod kan vel også betegnes som "ikke unormalt." Håper inntil det motsatt er bevist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #1267 Del Skrevet 22. januar 2010 Jævla mensenfaenskap!!! Hvorfor kan det ikke være slik at de som ønsker å bli gravide, blir det! Gah! Nå er det øl på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 22. januar 2010 #1268 Del Skrevet 22. januar 2010 Jævla mensenfaenskap!!! Hvorfor kan det ikke være slik at de som ønsker å bli gravide, blir det! Gah! Nå er det øl på meg! Men da.. Og ta deg kjeks, brie og druer for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 22. januar 2010 #1269 Del Skrevet 22. januar 2010 Og litt spekemat og blodig biff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #1270 Del Skrevet 22. januar 2010 hihi! Will do! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 23. januar 2010 #1271 Del Skrevet 23. januar 2010 ...ikke glem brie og kjeks nå da, og kanskje en gos skive med røkelaks - og gi meg referat fra gildet! Eller ikke.. Jeg blir bare sur! Gud så jeg gleder meg til barselopphold. Mannen er flink å gi gaver på sykesenga. Spekemat, kjeks og brie, salami og knekkebrød osv... Små, men fantastiske gleder etter endt svangerskap! Bare DET er noe å se frem til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #1272 Del Skrevet 24. januar 2010 kanke si jeg er en stor fan av brie, men resten er DIGG!! Hehe, ja, jeg gleder meg til den dagen jeg befinner meg på sykehuset etter endt svangerskap og blir dulla me av min kjære :rødme: Men ennå får vi bare vente..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 24. januar 2010 #1273 Del Skrevet 24. januar 2010 kanke si jeg er en stor fan av brie, men resten er DIGG!! Hehe, ja, jeg gleder meg til den dagen jeg befinner meg på sykehuset etter endt svangerskap og blir dulla me av min kjære :rødme: Men ennå får vi bare vente..... Syke, syke menneske! Men da får du sikkert lyst på når du får sånne MÅ HA-fakter når du blir gravid! Jeg har innmari lyst på rødvin for tiden! Aldri likt og aldri drukket før. Bare smakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #1274 Del Skrevet 24. januar 2010 Syke, syke menneske! Men da får du sikkert lyst på når du får sånne MÅ HA-fakter når du blir gravid! Jeg har innmari lyst på rødvin for tiden! Aldri likt og aldri drukket før. Bare smakt. Hehe, smak og behag Vel, jeg har en skremmende følelse av at jeg kommer til å bli hekta på ett eller annet jeg aldri før har spist.. Vet ikk ehelt hva men.. Jeg er veldig sær i matveiene da Rødvin jah, det er jo egentlig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
seraphina Skrevet 25. januar 2010 #1275 Del Skrevet 25. januar 2010 Titter innom! Kjipt å lese at mensen kom... Skal ikke være enkelt, tydeligvis.. Men krysser fingrene for neste periode!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #1276 Del Skrevet 14. februar 2010 Titter innom! Kjipt å lese at mensen kom... Skal ikke være enkelt, tydeligvis.. Men krysser fingrene for neste periode!! Nej, desverre så er ikke ting alltid like enkelt.. Satser på at det går nå Lov te å håbe iallefall ----------------------- ekstremt øm pupp har ankommet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #1277 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg har fått drømmejobben trur jeg!!! Jeg skal jobbe på barsel i sommer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. mars 2010 #1278 Del Skrevet 4. mars 2010 Så moro med jobb på barsel! Ellers då? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 5. mars 2010 #1279 Del Skrevet 5. mars 2010 Spennende og koselig jobb du har fått da. Husker da jeg var på barsel at jeg så de som jobbet der natta passet på dag-gamle babyer ved å ligge på rygg på sofaen og vugge dem i søvn mens slitne mammaer sov. Er ikke det drømmejobb så vet ikke jeg... Hvordan går det med den saken med deg og søsteren din? Har det skjedd noe på den fronten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #1280 Del Skrevet 5. mars 2010 Så moro med jobb på barsel! Ellers då? Jah, jeg gleder meg masse te det Ellers... Tja.. Er veldig sliten for tiden. Pendler hver dag i over 2 timer en vei til praksis.. Bare det er jo dødens. Men jeg overlever Spennende og koselig jobb du har fått da. Husker da jeg var på barsel at jeg så de som jobbet der natta passet på dag-gamle babyer ved å ligge på rygg på sofaen og vugge dem i søvn mens slitne mammaer sov. Er ikke det drømmejobb så vet ikke jeg... Hvordan går det med den saken med deg og søsteren din? Har det skjedd noe på den fronten? Hehehe, ikke sant Trur det blir veldig kos der jeg! Gleder meg masse Det er ganske stille der for tiden. Hva som skjer vet vi ikke ennå... Hu ruser seg ikke, men han gjør. Og hva barneværnet kommer til å gjøre i forhold til dette vet jeg rett og slett ikke. Men vi må bare ta tiden som den kommer liksom... Er mye i meg ønsker at det ikke skal gå bra liksom, sånn at jeg får omsorgen.. Men en annen del av meg mener at barnet har det best med sine egne foreldre. Og kanskje det er det som skal til for å få de begge til å endre livsstil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå